Miss Lucky Skrevet 16. november 2013 #2381 Del Skrevet 16. november 2013 Slenger meg på de andre. Nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2382 Del Skrevet 17. november 2013 Nå blir jeg helt paff. Tusen hjertelig takk, alle dere tre! Kjempefin:) Ikke for å spore tråden helt av, men er du helt norsk? Du var så nydelig eksotisk med det mørke håret Anonymous poster hash: acf7a...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 17. november 2013 #2383 Del Skrevet 17. november 2013 Kjempefin:) Ikke for å spore tråden helt av, men er du helt norsk? Du var så nydelig eksotisk med det mørke håret Anonymous poster hash: acf7a...9b0 Tusen takk til deg og til alle dere andre! Dere er kjempe søte Det skal sies at jeg er ikke norsk i det hele tatt! Men å høre at jeg er eksotisk var noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2013 #2384 Del Skrevet 17. november 2013 Tusen takk til deg og til alle dere andre! Dere er kjempe søte Det skal sies at jeg er ikke norsk i det hele tatt! Men å høre at jeg er eksotisk var noe nytt Du ligner en dame jeg kjenner som har pappa fra Portugal. Bare med litt mørkere øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 22. november 2013 #2385 Del Skrevet 22. november 2013 Slik er sminken min idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2013 #2386 Del Skrevet 22. november 2013 Slik er sminken min idag Kjempefin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GirlWithOneEye Skrevet 22. november 2013 #2387 Del Skrevet 22. november 2013 Åh, dere er så fine, alle sammen!:D Jeg er ikke noe god til å sminke meg, så har endt opp med å bare ignorere hele greia og går generelt helt usminket.. :S Men skal bli flinkere:P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. desember 2013 #2388 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Lenge siden noen har postet! Så jeg poster et bilde i anlending at jeg har kjøpt ny leppestift, men ikke Dior denne gangen!!! Chanel faktisk; Rouge Allure Velvet, farge nummer 34. Litt dårlig lys på bildet, men badet var den mest opplyste plassen i dag.. Endret 29. desember 2014 av missdior 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 5. desember 2013 #2389 Del Skrevet 5. desember 2013 Slik er sminken min idag Åh, noen ganger er virkelig less more altså! Du ser ultrafresh ut:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 5. desember 2013 #2390 Del Skrevet 5. desember 2013 Åh, noen ganger er virkelig less more altså! Du ser ultrafresh ut:)! Takk skal du ha, så koselig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Intro Skrevet 5. desember 2013 #2391 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Jeg er livredd for å bli gjenkjent så lar det ikke stå så lenge.. Meg for noen år siden med min naturlige hårfarge. Dette var den perioden hvor jeg brukte mest sminke! *snipp* Mye farging (DUST!) og ingen sminke senere. *snipp* Nå! Mørkt hår. *snipp* Jeg vil gjerne ha tips til hva jeg kler/ikke kler, og kanskje noen produktanbefalinger hvis noen kjenner seg igjen i hudtype, øyenfarge etc. Prøver å mekke sammen en julegaveliste hvor jeg ønsker meg ting jeg vanligvis ikke gidder å kjøpe. Slikt som kvalitetssminke. Dis shit is scary. Be nice. Endret 5. desember 2013 av Intro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2013 #2392 Del Skrevet 6. desember 2013 Lenge siden noen har postet! Så jeg poster et bilde i anlending at jeg har kjøpt ny leppestift, men ikke Dior denne gangen!!! Chanel faktisk; Rouge Allure Velvet, farge nummer 34. Litt dårlig lys på bildet, men badet var den mest opplyste plassen i dag.. Likte at sminken var litt rocka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 7. desember 2013 #2393 Del Skrevet 7. desember 2013 Dagens Nå skal jeg til å sminke meg igjen da, dette er jo ikke festsminke akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2394 Del Skrevet 7. desember 2013 Slik er sminken min idag Hva har du på? Ser veldig naturlig ut. Anonymous poster hash: 13ac1...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 7. desember 2013 #2395 Del Skrevet 7. desember 2013 Hva har du på? Ser veldig naturlig ut. Anonymous poster hash: 13ac1...dd5 Jeg har ikke på mye da jeg liker best å se naturlig ut til hverdags, dessuten føler jeg meg "skitten" i fjeset når jeg har lagt på masse sminke. Her har jeg litt pudderfoundation, blusher, litt bronzer, øyenskygge og maskara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maritadotten Skrevet 11. desember 2013 #2396 Del Skrevet 11. desember 2013 Burker somregel kanskje litt mer sminke enn gjennomsnittet. Bruker som regel dramatiske vipper hver dag + linser. (lilla linser her). Liker å fukusere på øyne Også lilla linser + vipper Drev å kjeda meg mens jeg bakte for noen dager siden. Nok en gang linser + vippe over og under. Liker også å leke med sminke. Så her prøvde jeg meg ut som vampyr, tar gjerne å poserer for vennene mine om jeg får sminke meg opp for morro skyld. Utenom sminke og linser i alle mulige farger bruker jeg endel løshår og parykker. Mitt egen hår går til haka, har bobhår så er ikke like morro å leke med som med langt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #2397 Del Skrevet 11. desember 2013 IMG_20130922_1.jpg Burker somregel kanskje litt mer sminke enn gjennomsnittet. Bruker som regel dramatiske vipper hver dag + linser. (lilla linser her). Liker å fukusere på øyne IMG_20130922_5.png Også lilla linser + vipper IMG_20131116_2.jpg Drev å kjeda meg mens jeg bakte for noen dager siden. Nok en gang linser + vippe over og under. 9.jpg Liker også å leke med sminke. Så her prøvde jeg meg ut som vampyr, tar gjerne å poserer for vennene mine om jeg får sminke meg opp for morro skyld. Utenom sminke og linser i alle mulige farger bruker jeg endel løshår og parykker. Mitt egen hår går til haka, har bobhår så er ikke like morro å leke med som med langt. Steinbra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiduderborte Skrevet 11. desember 2013 #2398 Del Skrevet 11. desember 2013 Sminken blir ikke vist som i virkeligheten på bilder syntes jeg. Noen har på maaasse brunkrem og ser plettfri ut på et bilde, mens i virkeligheten ser det ut som huden kveles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2399 Del Skrevet 11. desember 2013 Burker somregel kanskje litt mer sminke enn gjennomsnittet. Bruker som regel dramatiske vipper hver dag + linser. (lilla linser her). Liker å fukusere på øyne Også lilla linser + vipper Drev å kjeda meg mens jeg bakte for noen dager siden. Nok en gang linser + vippe over og under. Liker også å leke med sminke. Så her prøvde jeg meg ut som vampyr, tar gjerne å poserer for vennene mine om jeg får sminke meg opp for morro skyld. Utenom sminke og linser i alle mulige farger bruker jeg endel løshår og parykker. Mitt egen hår går til haka, har bobhår så er ikke like morro å leke med som med langt. Kjempebra sminket og veldig pen Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 11. desember 2013 #2400 Del Skrevet 11. desember 2013 Dere er altså så flinke og fine! Liker at denne tråden faktisk klarer å forbli relativt positiv og hyggelig, det er det ikke mange andre tråder her inne som gjør... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå