Gå til innhold

Hjelp meg å velge underskjørt!

Vestlandsbrud

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men, til en slik kjole bør du ha et ganske stor underskjørt for å få løftet ut skjørtet mest mulig...og helst med "rockeringer" i skjørtet så du ikke får skjørtet mellom bena når du går. Slepet blir også penest om skjørtet blir løftet nok ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ringer i dem, og så sånn greier utenpå for at det ikke skal bli så tvert av. Tror jeg da, hvis jeg ikke har misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ringer i dem' date=' og så sånn greier utenpå for at det ikke skal bli så tvert av. Tror jeg da, hvis jeg ikke har misforstått.[/quote']

Jeg tror underskjørt 1 blir penest...om det er riktig underskjørt jeg har sett på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare loggin error når jeg klikker på linken din.

Jeg vil anbefale deg å ta med deg kjolen til en brudesalong og prøve forskjellige underskjørt der. Det gjorde jeg, og det var ingen tvil om hva som gjorde min kjole penest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare loggin error når jeg klikker på linken din.

Jeg vil anbefale deg å ta med deg kjolen til en brudesalong og prøve forskjellige underskjørt der. Det gjorde jeg, og det var ingen tvil om hva som gjorde min kjole penest.

Jeg tror også det er lurest, jeg har ikke kjøpt kjolen min i salong og jeg skal ta den med når jeg kjøper underskjørt. Ellers så burde jo damene på brudekjoleformidlingen kunne svare på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De svarer villig vekk de, og jeg får nok all hjelpen jeg trenger, men jeg lurte bare på hva andre som har hatt lignende kjole har gjort...

Kommer ikke til å kjøpe andre steder, der koster underskjørtene dobbelt så mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom underskjørtene kanskje koster litt mer, syns ihvertfall jeg at det er vedt å legge de ekstra hundrelappene i at kjolen skal se perfekt ut. Fem hundre kroner er ingenting opp imot alt det andre jeg bruker på å se vakker ut den dagen.

Jeg hadde med meg kjolen min til Kristins brudesalong da jeg skulle ha underskjørt, og det som ble penest var absolutt ikke det jeg hadde trodd.

Nå vet jeg at kjolen faller perfekt, fordi jeg har et underskjørt som passer godt både til meg og til kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada Tex, men når jeg får akkurat den samme kvaliteten, tusen ganger bedre service og alt allikevel blir perfekt synes jeg det er helt greit å bruke 500 kroner på underskjørtet istedet for 1500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør iallefall ha et underskjørt som gir god vidde, siden stoffet er såpass tungt og kjolen blir penest når den står litt ut.

Lykke til, du blir sikkert kjempefin :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg villle hørt med de på brudekjoleformidlingen hvilket underskjørt de anbefaler til den kjolen - det blir sikkert riktig. Det er jo litt vanskelig å anbefale noe underskjørt i og med at kjolene er jo ikke like selv om det er samme fasong...men jeg har også en kjole med noe lignende form og tror jeg ville valgt underskjørt nr. 1 som sagt..Jeg har også prøvd på B.Roberts no 503, som også har noe av den samme fasongen og da brukte jeg også et underskjørt under som ligner på underskjørt nr. 1.

Lykke til! Det blir sikkert kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...