Gå til innhold

Tips mot mindre innovervendte skuldre

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg LEI as! Jeg har bestilt ørtitusen legetimer angående diverse saker med kroppen, alltid så dukker det opp noe og man blir aldri ferdig med ´´problemer!´´ som jernmangel, osv osv osv osv alt mellom himmel og jord. Og så kommer nå dette som jeg ikke har sagt til legen, og som jeg heller ikke vil bruke penger på å spørre om dette,- har jo allerede vært der...og det gjelder min venstre skulder. Alltid så skal ting det er noe med være på venstre side av kroppen... typisk. Uansett, den er mye mer innovervendt enn min høyre skulder, og det ser både stygt ut (fra siden) og det gjør irriterende vondt fordi jeg skjenner skulderskålen spesielt når jeg sitter med armene på bordet. Flere ganger av uvane, driver jeg derfor og ruller med skuldrene bakover i håp om at det vil rette den på plass,- men det vet jeg at det ikke gjør :fnise: Har dere opplevd det samme og fikk løst det på en eller annen måte? Noen treninstips for dette? Hjelper svømming? Roing er kanskje det beste,- men hvor skal jeg få tak i det liksom :P..

Vet det ble mye klaging, men takker for hjelp ^^,

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Yoga!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med kroppsdeler som ikke har sitti helt på plass :P Dvs at jeg gikk med rumpa inn under kroppen. Om det gir en god forklaring... :P

Psykomotorisk fysioterapi var redningen min. Nå svinger hofta for første gang siden jeg var 12 år :D

Skrevet

Fysioterapi er lurt!

Ellers vil jeg anbefale øvelser som styrker baksiden, som roøvelser med strikk, trekke skulderbladene sammen osv. I tillegg tøye brystmusklene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...