Gå til innhold

blande to kjøkkentyper...


Emanuelle

Anbefalte innlegg

Heisann alle kloke hoder!!!!!

Vi har et enkelt hvitt kjøkken med rette profiler...det som er problemet er at vi har all for liten skapplass + benkeplass...kjøkkenet vi nå har er selvfølgelig gått ut (ca 6 år gammelt) Har veldig lyst på nytt IKEA kjøkken, men har ikke råd til det nå ! Har vurdert å fortsette benkeplaten videre og avslutte med en stang, men da er jo det fremdeles forlite skap, tror dere det kunne blitt fin å sette inn noen andre benkeskap av helt annen sort for å bryte det litt??? feks sort eller stål???? Har ikke tenkt at de skal stå helt inntil hverandre, men benkeplaten skal liksom holde dem sammen...kom med ideer og synspunkter...please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare bytte dører på det Ikea kjøkkenet du har i dag? Da får du det likt som det nye. Vet ikke hvor god takhøyde du har i dag, men Ikea selger "liggende" overskap til å ha over overskapene. Om du skjønte hva jeg mente? Da får du i allefall mer skap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du kan jo bare bytte skapdører på de du har hvis du vil ha det mest mulig likt. Men det er veldig viktig å sjekke målene på selve skapstammene slik at de er like. Du får ikke hel benkeplate dersom det ene skapet er høyere enn det andre. :wink: De er nødvendigvis ikke like selv om det er samme fabrikat (snakker av erfaring).

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann...

det kjøkkenet jeg har fra før er ikke et ikea kjøkken! så jeg tviler på om det går å bare skifte dørene...har ikke tenkt på at det kan være forskjell på høyden på skapene.......får ta meg en tur på ikea og høre hva de mener....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen gamle naboer av meg fylte på med IKEA-skap til et Sigdalkjøkken og byttet til bare IKEA-dører, så det gikk fint. Men jeg som skulle fylle på med flere skap fra Sigdal fikk problemer siden Sigdal hadde endret størrelsen på skapene sine... :x Det gjaldt både høyde og dybde.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi visste ikke at det gikk jeg, da skal jeg høre med Ikea om jeg kan bruke deres skapdører og hva det koster...det hadde jo vært gøy om det var mulig da!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...