Gå til innhold

Märthas kjole

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei. Hva synes dere om prinsesse Märtha Louises brudekjole?

Den var annerledes enn jeg hadde trodd på forhånd, men jeg synes den var veldig fin jeg. Det eneste jeg kanskje synes var litt rart var de små spissene som står opp fra skuldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei! Synes kjolen var heelt nydelig! Passet henne perfekt, og Ari var veldig stilig! De er ett fint par. Ønsker de alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var ikke helt min smak. Jeg synes den var litt for enkel.

Håret til prinsessen var litt "stramt",men for all del...Det var et vakkert par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Syns kjolen var heeeelt nydelig jeg! Likte slepet hun hadde utenpå - som en jakke. icon_smile.gif Ikke noe krimskrams og masse perler, broderier osv. For sånt liker ikke jeg! Syns hun så ut som en vakker, ung dame.

Også prinsesse Madeleine, da. Hun var utrolig vakker! *sukker* Skulle ønske jeg kunne pynte meg like ofte som de kongelige gjør, jeg! icon_smile.gif

Mãrtha og Ari - Lykke til med livet og kjærligheten. Syns dere er et vakkert par! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjolen var helt nydelig. Akkurat passe enkel til ikke å skjule Märtha, som jo er en nydelig jente i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag tycker att Prinsesse Märtha Louises klänning var jättevacker! Den föll mig i smaken direkt, en liknande klänning skulle jag vilja ha om min sambo friar någon gång... icon_wink.gif Släpet skule jag kanske kunna strunta i exempelvis...

Hälsningar Donborwen

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Donborwen den 2002-05-24 19:30 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Kjolen var elegant og enkel - hun var nydelig. Men jeg hadde nok ventet noe mer sprelsk, og jeg syns godt hun kunne vært litt mer "leken" når det gjelder frisyre. Den så litt streng ut i forhold til hennes personlighet.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var helt nydelig og syntes den passet henne perfekt!! icon_smile.gif

Når det gjelder frisyren, syntes jeg også at den kunne ha vært litt mykere og med mer liv. Ble litt streng og firkantet med den hun hadde.

Men i det store og hele: En VAKKER brud!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på at Märtha så helt nydelig ut. Kjolen, dvs kåpen hun hadde utenpå, var bare så utrolig lekker, og var veldig henne. Kanskje ikke den vanlige, sprelske Märtha, men den elegante ladyen hun også kan være.

Når det gjelder armene, så skal de visstnok være middelalder / gotisk-inspirerte. De har tatt høyde for å gifte seg i Nidarosdomen, det synes virkelig. Enden på slepet er også formet som en gotisk bue, som det finnes et par av i domen.

Hvis jeg noen gang får giftet meg, så har jeg veldig lyst til å høre hvor mye Wenche Lycke tar for en kjole...

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler meg meg som bestemora mi, som diskuterer kongelige kjoler, men gjør et unntak for Märtha:

hun var kjempefin i dag.

Hun har en fantastisk stil ellers også, jeg tenker på kjolene til Wenche Lyche.

Smak! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg ble dødsskuffet!

Synes den var kjedelig og ikke et bryllup i Nidarosdomen verdig!

Svigerinnen slo henne godt der ja!

Terningkast: 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes kjolen var flott, spesiell og elegant, men stusset litt siden det nå er mai, og det for meg lignet mer på en "desember kjole"...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes kjolen var nydelig, jeg... som så mange før meg. icon_smile.gif

Likevel, ermene var kanskje litt store og romslige, og var synlig krøllete. Men, men. Spissene på skuldrene og slepet var helt i stil med Domen, og kjemepstilig!

Frisyren var litt stramt, ja. Hun har jo latt håret vokse i det siste, og kunne godt slått det ut litt mer.

Men Märtha var vakker i går, virkelig. Og de så så forelskede ut... ok, jeg bør vel slutte nå. icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Tingeling, jeg leste i avisen i dag at kongelige brudekjoler skal være hvite og ha lange ermer, så det har kanskje noe med det å gjøre? icon_smile.gif Det var i alle fall nytt for meg...

Forøvrig var det en finfin kjole! Synes den passet fint til henne og ikke minst til omgivelsene.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva var så spesielt med den bortsett fra spesialdesign og at det var en dyr kjole!!!

NEI, ned med hele kongehuset, er lei av å sponse deres gilde.

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er gammel republikaner jeg, men når vi først skal ha dette kongehuset så er da det minste de kan gjøre å forsyne oss med litt glamour og sladder, og det er de blitt flinke til! icon_smile.gif

Kjolen var vakker, men de kunne godt spandert litt mer sprelske detaljer på kjolen hun hadde under kåpen. Men den hjerteformede utringningen var nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...