sweety pie Skrevet 4. april 2012 #1 Del Skrevet 4. april 2012 Kan vi ikke ha en kaketråd med bilder, de vi har bakt selv:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #2 Del Skrevet 6. april 2012 *følge nøye med* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. april 2012 #3 Del Skrevet 6. april 2012 Nøttekake med bringebærkrem og sjokolade på lavkarbovis: Mvh Yvonne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkepiken Skrevet 6. april 2012 #4 Del Skrevet 6. april 2012 Den kaka så utrolig god ut! Har du oppskriften på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. april 2012 #5 Del Skrevet 6. april 2012 Den kaka så utrolig god ut! Har du oppskriften på den? Ja, så klart! Ingredienser: 4 eggehviter 150 gram sukrinmelis (eventuelt vanlig melis, hvis du ikke ønsker å lage en lavkarbovariant) 150 gram mandler 1 liten kartong kremfløte Noen dråper Natreen (eller annet søtningsstoff) Noen spiseskjeer bringebærsyltetøy Sukkerfri sjokolade (eller annen sjokolade du måtte foretrekke) Fremgangsmåte: Mal mandler og ha i melis. Stivpisk eggehviter og før dem forsiktig inn i røra. Stek i smurt form i 30-35 minutter på 180 grader. Ta ut nøttebunnen og la den hvile. Pisk krem og bland i natreen og bringebærsyltetøy. Smør kremen over nøttebunnen og legg den i kjøleskapet. Smelt sjokoladen i et vannbad. Hell den smeltede sjokoladen over kaken og avkjøl. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. april 2012 #6 Del Skrevet 6. april 2012 Det må da finnes noe i reglene mot tråder med så fristende topic 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 6. april 2012 #7 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Kan vi legge til at folk må avsløre oppskriften? Er veldig i tvil om jeg tør abonnere på denne her altså.... Jeg har forøvrig bare selv bilder av ustekte kakemenn - og de var det samboer som lagde. Endret 6. april 2012 av norah 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. april 2012 #8 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg er sikker på at det blir en fargerik tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. april 2012 #9 Del Skrevet 6. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 6. april 2012 #10 Del Skrevet 6. april 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Mvh Sulosi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. april 2012 #11 Del Skrevet 6. april 2012 Et utvalg: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eline4 Skrevet 6. april 2012 #12 Del Skrevet 6. april 2012 dette er ikke særlig lurt altså! *craving* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. april 2012 #13 Del Skrevet 6. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 7. april 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 7. april 2012 Nøttekake med bringebærkrem og sjokolade på lavkarbovis: Mvh Yvonne Yummy den så god ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 7. april 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 7. april 2012 FruN: Den sjokoladekaken så god og mektig ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricie Skrevet 7. april 2012 #16 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) ... Endret 10. april 2012 av Aricie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 7. april 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 7. april 2012 Aricie: Du er jo kjempeflink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricie Skrevet 7. april 2012 #18 Del Skrevet 7. april 2012 Aricie: Du er jo kjempeflink. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. april 2012 #19 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg lurte først på hvor i all verden du fikk tak i SÅ STORE bringebær Og så innså jeg at det var kaken som var liten De så veldig gode ut alle sammen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joe Skrevet 7. april 2012 #20 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Jeg kopierer ikke over alle oppskriftene, da blir innlegget sinnsykt langt. Men hvert bilde er en link til et blogginnlegg med oppskrift Endret 7. april 2012 av Joe 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå