Gå til innhold

Daten min er fortsatt på sukker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en skjøn mann nå i tre ukers tid. Vi har det veldig fint når vi er sammen og har kontakt hver dag.

Jeg har vært ærlig om at jeg ikke er på sukker og slettet sukkerprofilen min etter at jeg møtte han. Dette fordi jeg blant annet trengte en pause og fordi jeg ikke dater fler. Har heller ikke ønske om å date fler så lenge vi har det så fint sammen og i bli kjent fasen.

Men får litt vondt i magen når jeg logger meg på min fake sukker profil og ser at han fortsatt er pålogget og ktiv.

Ifølge han selv har han ikke ønske om å date noen andre enn meg.

What too do??

Skal jeg ende det hele eller fortsette og se hvordan ting utvikler seg?

Det er mitt liv og jeg bestemmer selv om han kan være rett for meg, jeg skulle jo ønske at han ikke var pålogget, men det er jo ingenting jeg kan kreve så tidlig. Jeg er så redd for å bli lekt med...

Hvorfor har du enda fake sukker profil? Blir litt feil tilbake det.

Anonymous poster hash: 1a641...8da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du enda fake sukker profil? Blir litt feil tilbake det.

Anonymous poster hash: 1a641...8da

Tråden er over et år gammel, så det er mulig hu har sletta profilen sin nå.

• Liker 1
Gjest Wei Wei
Skrevet

tenkte bare å fortsette den tråden her.. :)

er i samme situasjon.. datet ham nå i tre uker. hatt sex itillegg.. Liker ham veldig mye og er til og med forelsket.. han er 10 år eldre enn meg.. (jeg er 24) fjernet profilen min og laget en fake en og ser at han logger seg på ca hver annen dag..kjenner jeg blir usikker.. hvorfor gjør han det.. jeg blir jo litt såret.. what to do?

Anonymous poster hash: b34c5...168

Tråden er over et år gammel, så det er mulig hu har sletta profilen sin nå.

Yme, vi har TS2 her nå.

Jeg tror det er en nokså vanlig problemstilling.Jeg foreslår at dere snakker sammen. Ikke bare slett profilen sin, men også be ham gjøre det samme. Vil han ikke, så vet du grunnen og resultatet.

Skrevet

Yme, vi har TS2 her nå.

Jeg tror det er en nokså vanlig problemstilling.Jeg foreslår at dere snakker sammen. Ikke bare slett profilen sin, men også be ham gjøre det samme. Vil han ikke, så vet du grunnen og resultatet.

Ah, se her ja! Da må jeg jo bare beklage... Så bare at det personen siterte var over et år gammalt, og da måtte jeg jo selvfølgelig utagere og oppføre meg litt krass. Jeg er jo tross alt skikkelig tøff! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at de mennene som fortsetter å ha profil der etter noen uker med dating, ikke "er klare" for et forhold. Med meg. De er fortsatt på let etter noe annet; en annen følelse, en annen personlighetstype osv.

Å legge ned profilen sin der inne er null problem. Det er bare å deaktivere den, så kan man aktivere den dersom det ikke går med den man dater. Jeg mener bestemt at man etter noen uker med dating vet om dette er noe man ønsker å gå videre med eller ikke.

Ha litt respekt for andre mennesker sin tid og si i fra når du vet at det ikke kommer til å funke. Du vet at det ikke er det helt store, når du fortsatt har behov for å logge deg på sukker.

Anonymous poster hash: 94e1e...c81
  • Liker 5
Skrevet

Min erfaring er at de mennene som fortsetter å ha profil der etter noen uker med dating, ikke "er klare" for et forhold. Med meg. De er fortsatt på let etter noe annet; en annen følelse, en annen personlighetstype osv.

Her har du det... Han er fortsatt åpen for å finne noe, tilfelle han støter på ei som er "bedre", på en måte.

AnonymBruker
Skrevet

Her har du det... Han er fortsatt åpen for å finne noe, tilfelle han støter på ei som er "bedre", på en måte.

Ja, de som har vært interesserte har satt profilen på deaktiv rimelig fort etter andre date. De har også på en eller annen måte klart å formidle at de har gjort det. Som et slags signal om deres interesse.

• Liker 1
Skrevet

Ja, de som har vært interesserte har satt profilen på deaktiv rimelig fort etter andre date. De har også på en eller annen måte klart å formidle at de har gjort det. Som et slags signal om deres interesse.

Ja, det er ikke sånt som er lett å glemme, om man møter noen man føler at man kan holde seg trofast med. Menn er jo også sånn at vi tenker en del på jenta vi er interessert i, og da vil man jo streife innom tanken om at man fortsatt er på sukker, siden det faktisk er der man møtte hu.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme opplevelse med dating og sukker og deaktivering.. Bare at vi datet i 5 mnd, og han var fortsatt "aktiv" på sukker.. :glare:

Det viste seg jo at jeg hadde dypere følelser enn han, selv om jeg tidlig ga uttrykk for at jeg ikke ville gå på "beite". Samt at etter 2 mnd er man rimelig klar om dette er noe man ønsker å satse på eller ikke.

Selv om det tok 5 mnd for meg å innse at det var et dødt løp, så er det bedre å komme seg unna noen som misbruker tiden din. Sårer stoltheten da, når man får den "avvisningen". Men har lært av bommen, og kommer til å være mer tydelig i signalene på hva jeg ønsker osv.

Når det er sagt. 3 uker?? Trenger man i hele tatt å tenke over slikt da?! ;p Forstår det etter en stund liksom. Men det er ikke sikkert han tenker over at det er "galt" en gang, så jeg ville heller ha tatt det opp med han personlig, og sagt at det gjør deg usikker på grunn av situasjonen dere befinner dere. I den berømte "bli-kjent-fasen". ;)

Anonymous poster hash: f54e2...5f2
Skrevet

Min erfaring er at det blir som det blir uansett. Jeg kan ikke kontrollere hva andre gjør, og jeg har funnet ut at det beste jeg kan gjøre er å ikke lage for mye ut av noen ting i en tidlig fase og bare se hva som skjer.

Jeg sletter ikke profilene mine selv om jeg dater noen og jeg krever ikke at han skal gjøre det heller (hvis jeg har møtt han via nettet) I tillegg så legger jeg meg ikke opp i hvor ofte det piper på telefonen hans, om han er pålogget på Facebook uten å snakke til meg, eller om han ikke sender meg en sms i løpet av hele dagen eller svarer innen en viss tid etter at jeg har sendt noe.

Det jeg ser er at når jeg ikke bryr meg om det så blir de mer intressert i meg fordi jeg viser en selvsikkerhet de liker.. Og nei, det hjelper ikke å bare late som om du ikke bryr deg og skule bort på telefonen hans i skjul.. De lukter det.. ;)

La de få gjøre som de vil og så ser du tidsnok om det er noe å bygge videre på uansett..

Et forhold skal jo ikke basseres på om han er pålogget på sukker, men på hvordan han er mot deg, hvilke verdier han har, om dere kan få et godt liv sammen osv osv...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tilbøyelig til å være enig med nettinettet. Den tidlige fasen handler mest om å bli kjent, selv om man kan være forelska og gjerne må avtale å date bare hverandre osv. Det er ikke alltid begge er like klare på samme tidspunkt, så litt tålmodighet tenker jeg at en kan ha også, bare en ser at ting utvikler seg. Etter tre uker ville jeg ikke bedt noen deaktivere kontoen sin, men om man tilbrakte mye tid sammen og ting tilsynelatende var seriøse, synes jeg ikke det er urimelig å forhøre seg om eksklusivitet. Så vet man i hvert fall hvor man har hverandre.

Nå er mine erfaringer litt annerledes, jeg datet en som var veldig opptatt av meg og "holdt seg til meg" (vet ikke om det gjaldt evt tilbud om sex med andre, da vi ikke kom så langt som å gå til sengs), men som "alltid" var pålogget sukker. I det tilfellet var jeg selv såpass usikker i starten at jeg fortsatte å ha kontakt med andre, selv om jeg ikke datet andre (mest tilfeldig). Dette ble ikke noe forhold, men han har blitt en god venn av meg. Hadde kjemien vært litt bedre eller vi hadde truffet hverandre oftere ser jeg ikke bort fra at det kunne blitt seriøst.

Og jeg datet en annen hvor vi ikke tok opp temaet med sletting av profiler, men hvor jeg så han var pålogget en sjelden gang. Vi traff hverandre ganske sjelden i starten og tok ikke opp den problemstillingen så tidlig, men etter 2-3 måneder ble vi enige om at vi hadde et (seriøst) forhold. I ettertid har det jo kommet fram - fordi han har fortalt det selv - at han ikke holdt seg til bare meg - selv om han viste genuin og mye interesse hele veien, og jo endte med å være den som tok initiativet til å avklare forholdet. Men det var ikke snakk om sukker-dating etter startfasen, mer at man ikke hadde en avtale om eksklusivitet... Jeg har slitt litt med dette - det at jeg har fått vite om noe av det som skjedde -, selv om jeg vet vi ikke hadde definert noe og selv om jeg vet jeg selv tok ting fra date til date og, om jeg ikke var usikker, var åpen for at det kunne utvikle seg i ulike retninger... Enda jeg var klar over premissene og tenkte det skulle være et ikke-tema; han ga meg også en mulighet tidlig i forholdet til å snoke på facebook o.l,, noe jeg bevisst lot være. Uansett: Både datingfasen og forholdet etterpå har faktisk vært av de fineste opplevelsene mine, han er en super kjæreste som får meg til å føle meg sett, trygg og verdsatt...- vi er attpåtil fortsatt sammen...

Anonymous poster hash: 455b7...88d
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til problemstillingen, møtte en fyr fra sukker, han var den første jeg møtte, men møtte også 5-6 andre i startfasen. Noen av de andre droppet jeg fra første møte, noen møtte jeg flere ganger, og en ble jeg enig med om at vi bare skulle være venner etter to møter, og fortsatte å møtes som bare venner. Men visste vel egentlig at jeg var mest tiltrukket av han første, vi datet jevnlig, men ikke så ofte første ukene, pga. at vi bege var opptatt med vårt. Etter hvert ble det flere møter, og etter ca 2 mnd. tok vi "samtalen", hvor han sa at han så på meg som kjæresten sin, og vi ble enige om å være det offisielt også :) Et par dager etter det foreslo jeg at jeg vi skulle deaktivere profilene våre. Da visste jeg at han ikke hadde vært inne på flere uker, men i starten var han jo innom en del, men stadig sjeldnere. Han sa det var fordi han fikk mail fra sukker etc. Vet ikke om han hadde kontakt med noen, men han møtte i alle fall ikke noen andre fra sukker.

Jeg datet jo selv noen andre i starten, "just in case", men visste vel fra starten at jeg var mest interessert i han som nå er kjæresten, men visste jo ikke hvor jeg hadde han. Senere var jeg innom for å lese meldingene jeg hadde fått, men svarte enten ikke på de, eller skrev at jeg nå datet en fyr og ikke var interessert i å date flere. Samt at jeg selvfølgelig sjekket hvor ofte han var pålogget :flau: og ville sette meg godt inn i profil og matchtekst. Så forresten han ikke hadde vært mer inne på profilen min...

Konklusjonen er: Synes 3 uker er litt tidlig for å henge seg opp i det, er ikke engang sikkert han bruker den aktivt. Det er jo bli-kjent-fasen. Vi slettet den som sagt først etter to mnd, da vi offisielt hadde blitt et par, men ingen av oss hadde brukt siden den siste tida. Han er kjempeflott, og vi er veldig glade i hverandre, så å være lenge på sukker betyr ikke nødvendigvis at man ikke er fornøyd med den man dater! :) Men blir du usikker, ta det opp med han, si du har deaktivert din profil, spør hva han tenker om det, om dere begge skal gjøre det mens dere finner ut av ting, eller om hva han bruker den til.

Anonymous poster hash: d8dd9...af9
Skrevet

Så lenge man ikke er offisielt sammen, så kan man date så mange som mulig.

Er ønsket til gutten et åpent forhold, så er det enda mer akseptert, og FORVENTET.

Gjest Miranda2011
Skrevet

Har datet en skjøn mann nå i tre ukers tid. Vi har det veldig fint når vi er sammen og har kontakt hver dag.

Jeg har vært ærlig om at jeg ikke er på sukker og slettet sukkerprofilen min etter at jeg møtte han. Dette fordi jeg blant annet trengte en pause og fordi jeg ikke dater fler. Har heller ikke ønske om å date fler så lenge vi har det så fint sammen og i bli kjent fasen.

Men får litt vondt i magen når jeg logger meg på min fake sukker profil og ser at han fortsatt er pålogget og ktiv.

Ifølge han selv har han ikke ønske om å date noen andre enn meg.

What too do??

Skal jeg ende det hele eller fortsette og se hvordan ting utvikler seg?

Det er mitt liv og jeg bestemmer selv om han kan være rett for meg, jeg skulle jo ønske at han ikke var pålogget, men det er jo ingenting jeg kan kreve så tidlig. Jeg er så redd for å bli lekt med...

Vent og se, mest sannsynlig er han ikke sikker på at du er den rette ..enda, ta det med ro, og kos deg så er det nok ikke lenge før han sletter profilen sin, tenker jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...