AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Har datet en skjøn mann nå i tre ukers tid. Vi har det veldig fint når vi er sammen og har kontakt hver dag. Jeg har vært ærlig om at jeg ikke er på sukker og slettet sukkerprofilen min etter at jeg møtte han. Dette fordi jeg blant annet trengte en pause og fordi jeg ikke dater fler. Har heller ikke ønske om å date fler så lenge vi har det så fint sammen og i bli kjent fasen. Men får litt vondt i magen når jeg logger meg på min fake sukker profil og ser at han fortsatt er pålogget og ktiv. Ifølge han selv har han ikke ønske om å date noen andre enn meg. What too do?? Skal jeg ende det hele eller fortsette og se hvordan ting utvikler seg? Det er mitt liv og jeg bestemmer selv om han kan være rett for meg, jeg skulle jo ønske at han ikke var pålogget, men det er jo ingenting jeg kan kreve så tidlig. Jeg er så redd for å bli lekt med...
Gjest krabat Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Jeg dater gjerne flere samtidig i startfasen, inntil det er klart at begge er veldig interessert, men da later ikke som noe annet. Det som er ille her er jo at han lyver når dere har blitt enige om å være eksklusive. Jeg tror jeg hadde endt det hele.
Wednesday Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 haha du liker ikke at han er på sukker, og du vet han er der, for det har du sett når du logger på med din fake profil der?... SERVES YOU RIGHT 9
Yme Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Du er jo fortsatt på sukker... Da er du ikke erlig når du sier at du har sletta deg. Uansett, det er bare han som veit hvorfor han fortsatt er der, så da får du eventuelt spørre han, og eventuelt forklare at du driver å spionerer på han med en annen profil 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Vi har ingen avtale om å være ekslusive. Men han sier han ikke er intr i å date andre og jeg sier det samme. Vi har en avtale på å være ærlige hele veien i bli kjent fasen. Jeg har en fake manne profil der og hadde min egen. Manneprofilen min hadde jeg for å sjekke andre jenters profiler for tips til bra profil.. Ble nysjerrig og kjedet meg idag, gikk inn for å lese på forumet. Søkte på nicket hans og der var han pålogget ja.....
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Du er jo fortsatt på sukker... Da er du ikke erlig når du sier at du har sletta deg. Det er bare for å stalke han, da. Ikke for å sjekke andre.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 UH HUH SUUURE Hehe :gjeiper: Sur er jeg ikke. Bare blir usikker...
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Vi har ingen avtale om å være ekslusive. Men han sier han ikke er intr i å date andre og jeg sier det samme. OK. I alle tilfelle lover det dårlig når forholdet starter med løgner og spionering. 2
Yme Skrevet 3. april 2012 #10 Skrevet 3. april 2012 Hmm... Jeg får ikke se andre menns profil der inne. Men, sukker oppfører folk som pålogga hvis de ikke har trykka på "logg av" knappen. Det betyr at de står som pålogga hvis de bare har lukka vinduet, eller søkt seg inn på noe annet, uten å trykke på avloggingen. Det kan jo også hende at han får mail fra folk, og er nysgjerrig på hva som står der... Eller kanskje han vil dejte andre også? Hvem veit. Du får spørre han.
Gjest krabat Skrevet 3. april 2012 #11 Skrevet 3. april 2012 sukker oppfører folk som pålogga hvis de ikke har trykka på "logg av" knappen. Det betyr at de står som pålogga hvis de bare har lukka vinduet, eller søkt seg inn på noe annet, uten å trykke på avloggingen. Er det sant? Jeg gidder aldri logge ut, så da er jeg vel på 24/7? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #12 Skrevet 3. april 2012 Hadde det vært annerledes om venninnen min som også er på sukker fortalte meg at han var pålogget?? Ja, nei. Det er enden på visen for dette. Bare å dumpe han.
Yme Skrevet 3. april 2012 #13 Skrevet 3. april 2012 Hadde det vært annerledes om venninnen min som også er på sukker fortalte meg at han var pålogget?? Ja, nei. Det er enden på visen for dette. Bare å dumpe han. Om hu sjekka det på eget initiativ, hadde det vært annerledes. Er det sant? Jeg gidder aldri logge ut, så da er jeg vel på 24/7? :gjeiper: Det kan hende man blir automatisk logget av etter noen timer, men jeg er ikke helt sikker. Får ikke akkurat testa det ut hehe
Hecubaa Skrevet 3. april 2012 #14 Skrevet 3. april 2012 Det er bare for å stalke han, da. Ikke for å sjekke andre. Tre uker med dating og du er allerede på stalker'n 2
Gjest Bandit Skrevet 3. april 2012 #15 Skrevet 3. april 2012 Du har vel ikke stort å klage på om du snoker rundt der selv, frøken... 1
Lykkelii Skrevet 4. april 2012 #16 Skrevet 4. april 2012 Syns ikke det høres noe galt i å ha en stalker-profil for å sjekke om noen snakker sant.Da regner jeg med denne profilen ikke blir brukt for sjekking av andre gutter?? Virker på meg som at han holder mulighetene åpne..har deg på beite til drømmedama dukker opp, og er nok ikke så in to you som du er med han. Dropp han.(Et råd jeg har fått flere ganger..og som jeg virkelig burde hørt på, for stemmer hver gang) 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #17 Skrevet 4. april 2012 Jeg bruker ikke stalker profilen til å sjekke andre eller date andre. Jeg er jente og har laget en fake mannsprofil.
Facepainter Skrevet 4. april 2012 #18 Skrevet 4. april 2012 Med denne type tillit er vel ikke forholdet noe å bruke tid på uansett.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #19 Skrevet 4. april 2012 Eh, jeg ville ikke tenkt over det en gang. Men det kommer jo selvsagt an på hvor "seriøst" dere har begynt å bli da. Jeg har vært på et par dater med en fyr derfra og tenker at når man møter noen fra sukker (kanskje hvertfall hvis man ikke har skrevet mail så lenge først) så gjør man det fordi man vil bli bedre kjent med folka. Jeg ser ikke sånn dritseriøst på det i første omgang, bare fordi man møtes litt.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #20 Skrevet 3. juli 2013 tenkte bare å fortsette den tråden her.. er i samme situasjon.. datet ham nå i tre uker. hatt sex itillegg.. Liker ham veldig mye og er til og med forelsket.. han er 10 år eldre enn meg.. (jeg er 24) fjernet profilen min og laget en fake en og ser at han logger seg på ca hver annen dag..kjenner jeg blir usikker.. hvorfor gjør han det.. jeg blir jo litt såret.. what to do? Anonymous poster hash: b34c5...168
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå