AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Mensen var 1,5 uke for sen, så mistenkte at jeg var gravid. Men så fikk jeg heldigvis (!!!) mensen her om dagen, tror jeg. Merker man forskjell på mensen og blødning når man er gravid? For var ganske usannsynlig at jeg skulle bli gravid siden har brukt prevensjon. Likevel rart om mensen skulle være så sen, når den pleier å komme nokså nøyaktig 4 uker og 2 dager..
Gjest Macaron Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 (endret) Blødninger i svangerskapet er såvidt jeg vet som regel en mindre mengde enn en vanlig menstruasjon. Jeg har selv opplevd blødninger i graviditeten både i uke 10, 11 og 12, og det har vært både friskt blod, brunt blod og lysebrun utflod. Men felles for alle episodene med blødninger (hos meg skyldes blødningene at morkaka ligger veldig langt ned mot livmorhalsen) er at det har blødd veldig lite før det har stanset igjen. Jeg vil anslå 1/2-1 teskje, ca. Altså mye mindre enn jeg ville ha blødd ved mensen. Endret 3. april 2012 av Macaron
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå