Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jenta er skikkeilg forelska tilbake så er jo det eneste hun vil ha oppmerksomhet, kontakt osv.

Er hun derimot litt mer usikker på følelsene blir det skremmende om gutten er _veldig_ på.

Da får man ikke tid til å utvikle egne følelser og det kan heller resultere i at det ikke blir noe mer istedet.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Er jeg usikker på følelsene mine kan det svinge begge veier. Jeg kan bli mer interessert og jeg kan bli mindre interessert ved å få mye oppmerksomhet. Kommer rett og slett raskere til en konklusjon.

• 9 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter litt på denne 🙊 

Anonymkode: f7159...988

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dytter litt på denne 🙊 

Ja! 😄 

Anonymkode: 6df9d...f3e

Skrevet (endret)
Nicolina skrev (På 3.4.2012 den 16.39):

Ja, menn - hvordan er dere når dere er forelsket? Både i generelt i hverdagen og ovenfor den du er forelsket i?

All grunn til å tro at det er temmelig likt som for kvinner. Det er tross alt for det meste de de samme hormonene vi snakker om, altså dopamin, seratonin og oksytocin.

Til og med testosteronnivåene trekker nærmere hverandre ved forelskelse: Mannens synker, kvinnens stiger.

Endret av ClausSaus
AnonymBruker
Skrevet

Gjør absolutt ingenting, og skjuler det 😅 Vil ikke bli beskyldt for noe

Anonymkode: 36f71...3be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjør absolutt ingenting, og skjuler det 😅 Vil ikke bli beskyldt for noe

Hvorfor ikke?☺️ 

Skrevet

Blir ikke så lett forelsket, men når det skjer blir jeg helt tullerusk kjennes det som. Masse sommerfugler, tenker på henne hele tiden, analyserer altfor mye av det hun sier og gjør, mister en del nattesøvn grunnet tanker og drømmer om henne… Må ta meg sammen noen ganger for å ikke virke helt koko og skremme henne over alle hauger😅 Utrolig deilig å være forelsket, men det kan være skikkelig slitsomt også.

AnonymBruker
Skrevet
Fluefisker1 skrev (2 minutter siden):

Blir ikke så lett forelsket, men når det skjer blir jeg helt tullerusk kjennes det som. Masse sommerfugler, tenker på henne hele tiden, analyserer altfor mye av det hun sier og gjør, mister en del nattesøvn grunnet tanker og drømmer om henne… Må ta meg sammen noen ganger for å ikke virke helt koko og skremme henne over alle hauger😅 Utrolig deilig å være forelsket, men det kan være skikkelig slitsomt også.

Åh så gøy å lese 😅 men hvordan er du ovenfor hun du er forelska i da?☺️

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Åh så gøy å lese 😅 men hvordan er du ovenfor hun du er forelska i da?☺️

Jeg er ikke redd for å vise en kvinne at jeg liker henne og ønsker å finne på ting med henne, men prøver å holde litt tilbake for å ikke skremme vettet av henne. Prøver å være meg selv så godt det lar seg gjøre når en er forelsket. 

Endret av Fluefisker1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke?☺️ 

Vil ikke bli beskyldt for å være innpåsliten, creepy etc

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (3 timer siden):

Til og med testosteronnivåene trekker nærmere hverandre ved forelskelse: Mannens synker, kvinnens stiger.

Omtrent akkurat som etter overgangsalderen 😄

Anonymkode: b0dd1...f8e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...