Nicolina Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Ja, menn - hvordan er dere når dere er forelsket? Både i generelt i hverdagen og ovenfor den du er forelsket i?
BergenBy Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Over gjennomsnittelig glad, men fortsatt down to earth. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Det har alltid vært et problem for meg, jeg forelsker meg veldig lett. Nå er jeg også forelsket i en nydelig jente Jeg blir glad og sprudlende, og soner litt lettere ut.. tankene vandrer til henne.. Men jeg blir også frustrert, rastløs og usikker på hvordan det skal gå. Jeg tenker på henne minst en gang i minuttet, og får store søvnproblemer, en gang klarte jeg ikke sove hele natten fordi jeg tenkte så mye på henne. Og frykten for å bli avvist, den er ekstremt sterk. I forhold til henne er det alltid vanskelig å holde tilbake og være naturlig. Jeg har mest lyst til å ringe henne og deklamere min evige kjærlighet, men det vil bare skremme og gjøre ting verre. Så jeg teller heller dager mellom hver gang jeg tar kontakt, overanalyserer nok en del, prøver å være avslappet, gjøre spennende ting sammen, være meg selv, øke interessen gradvis. Begynte å surfe rundt her på KG for et par uker siden, det er første gang jeg har hørt kvinner snakke i klar tale om interesse for menn og forelskelse. Det får tilbake min tro på kjærligheten Forresten, jeg er en mann i midten av 20-årene. 10
Envy Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Det har alltid vært et problem for meg, jeg forelsker meg veldig lett. Nå er jeg også forelsket i en nydelig jente Jeg blir glad og sprudlende, og soner litt lettere ut.. tankene vandrer til henne.. Men jeg blir også frustrert, rastløs og usikker på hvordan det skal gå. Jeg tenker på henne minst en gang i minuttet, og får store søvnproblemer, en gang klarte jeg ikke sove hele natten fordi jeg tenkte så mye på henne. Og frykten for å bli avvist, den er ekstremt sterk. I forhold til henne er det alltid vanskelig å holde tilbake og være naturlig. Jeg har mest lyst til å ringe henne og deklamere min evige kjærlighet, men det vil bare skremme og gjøre ting verre. Så jeg teller heller dager mellom hver gang jeg tar kontakt, overanalyserer nok en del, prøver å være avslappet, gjøre spennende ting sammen, være meg selv, øke interessen gradvis. Begynte å surfe rundt her på KG for et par uker siden, det er første gang jeg har hørt kvinner snakke i klar tale om interesse for menn og forelskelse. Det får tilbake min tro på kjærligheten Forresten, jeg er en mann i midten av 20-årene. Jøss! Jeg trodde menn alltid ga mer faen enn oss. Godt å se at dere også får søvnproblemer og overanalyserer 13
Gjest .-L-. Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 (endret) Har faktisk ikke vært forelsket siden jeg gikk på ungdomskolen, så jeg vet egentlig ikke. Nei, den gangen så klarte jeg ikke å slutte å tenke på damen. Det var vel egentlig ganske intenst . Tenker jo en del på hva jeg skal gjøre og sånt da. Er en dame jeg liker veldig godt, men hun har kjæreste :/. Har ikke peiling hva jeg skal gjøre egentlig xD, de aller fleste vennene mine sier prøv, mens jeg sliter veldig med moralske barrierer . Så det er nok en del tenking, i alle fall for slike som meg. Endret 4. april 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Denne skal jeg følge med på! Har alltid lurt på om menn blir like teite som oss kvinnfolk! Kiler det i magen? Er det litt som at dere dør litt innvendig når dere ikke får ønsket respons?
Gjest .-L-. Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 (endret) Er det litt som at dere dør litt innvendig når dere ikke får ønsket respons? Haha , blir jo skuffet, men tar ikke mer enn 1-2 dag å komme over det for meg, når jeg er betatt^^ Endret 4. april 2012 av .-L-.
Rara Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 Denne skal jeg følge med på! Har alltid lurt på om menn blir like teite som oss kvinnfolk! Kiler det i magen? Er det litt som at dere dør litt innvendig når dere ikke får ønsket respons? Mhm. Tror nok de fleste av oss er ganske like på det området, uansett kjønn
mousepad Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 har også faktisk inntrykk av at gutta kan blir temmelig teite og fjerne de også når de er forelska <3, ja også nervøse også da selvfølgelig, stemmer ikke det?
Flynn Skrevet 4. april 2012 #10 Skrevet 4. april 2012 Det har alltid vært et problem for meg, jeg forelsker meg veldig lett. Nå er jeg også forelsket i en nydelig jente Jeg blir glad og sprudlende, og soner litt lettere ut.. tankene vandrer til henne.. Men jeg blir også frustrert, rastløs og usikker på hvordan det skal gå. Jeg tenker på henne minst en gang i minuttet, og får store søvnproblemer, en gang klarte jeg ikke sove hele natten fordi jeg tenkte så mye på henne. Og frykten for å bli avvist, den er ekstremt sterk. I forhold til henne er det alltid vanskelig å holde tilbake og være naturlig. Jeg har mest lyst til å ringe henne og deklamere min evige kjærlighet, men det vil bare skremme og gjøre ting verre. Så jeg teller heller dager mellom hver gang jeg tar kontakt, overanalyserer nok en del, prøver å være avslappet, gjøre spennende ting sammen, være meg selv, øke interessen gradvis. Begynte å surfe rundt her på KG for et par uker siden, det er første gang jeg har hørt kvinner snakke i klar tale om interesse for menn og forelskelse. Det får tilbake min tro på kjærligheten Forresten, jeg er en mann i midten av 20-årene. JEG ELSKER DEG! Herregud hvem er du? har aldri hørt en mann prate slik, godt at dere fremdeles finnes 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #11 Skrevet 4. april 2012 Jeg er som Anononymbrukeren som er er i midten av 20-årene. Og hjulvis, det er fkatisk ikke så kjekt siden menn ikke "bør" være sånn.:/ Og då må man gjøre sitt best til å ikke ta for mye kontakt og for å ikke bli masende mens man vil ha kontakt HELE TIDEN! Så på en måte må man spille spill, og det er akkurat det jeg IKKE liker i det hele tat, men man MÅ, ellers skremmer man bare jenetene vekke. :/ 2
Steinar40 Skrevet 4. april 2012 #12 Skrevet 4. april 2012 Ja, menn - hvordan er dere når dere er forelsket? Både i generelt i hverdagen og ovenfor den du er forelsket i? Husker ikke. Det eneste jeg husker er at det tar veldig lang tid før kjærlighetssorg går over. 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #13 Skrevet 4. april 2012 Jeg er som Anononymbrukeren som er er i midten av 20-årene. Og hjulvis, det er fkatisk ikke så kjekt siden menn ikke "bør" være sånn.:/ Og då må man gjøre sitt best til å ikke ta for mye kontakt og for å ikke bli masende mens man vil ha kontakt HELE TIDEN! Så på en måte må man spille spill, og det er akkurat det jeg IKKE liker i det hele tat, men man MÅ, ellers skremmer man bare jenetene vekke. :/ Jeg har alltid kjørt "snill gutt som alltid er der". Etter jeg leste ditt skal jeg snu det rundt, ignorere og spille kostbar
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #14 Skrevet 4. april 2012 ^^ Hater egentlig slike spill så forferdelig. Det er så uuuunøøøødvendig! 1
Pene sko... Skrevet 4. april 2012 #15 Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg er som Anononymbrukeren som er er i midten av 20-årene. Og hjulvis, det er fkatisk ikke så kjekt siden menn ikke "bør" være sånn.:/ Og då må man gjøre sitt best til å ikke ta for mye kontakt og for å ikke bli masende mens man vil ha kontakt HELE TIDEN! Så på en måte må man spille spill, og det er akkurat det jeg IKKE liker i det hele tat, men man MÅ, ellers skremmer man bare jenetene vekke. :/ Jeg måtte trekke på smilebåndet når jeg leste dette, nettopp fordi det er sant det som sies. Men jo, når man er forelsket er det så mye man vil si og gjøre. Ting du vet innerst inne at du må holde tilbake. Bah! Å være direkte funker heller dårlig om ikke den andre parten er hinsides forelsekt i deg. Endret 4. april 2012 av Pene sko...
Gjest Vampen Skrevet 5. april 2012 #16 Skrevet 5. april 2012 Jeg er som Anononymbrukeren som er er i midten av 20-årene. Og hjulvis, det er fkatisk ikke så kjekt siden menn ikke "bør" være sånn.:/ Og då må man gjøre sitt best til å ikke ta for mye kontakt og for å ikke bli masende mens man vil ha kontakt HELE TIDEN! Så på en måte må man spille spill, og det er akkurat det jeg IKKE liker i det hele tat, men man MÅ, ellers skremmer man bare jenetene vekke. :/ Jeg måtte trekke på smilebåndet når jeg leste dette, nettopp fordi det er sant det som sies. Crap on a cracker! Det er ikke en universell lov som sier at menn ikke bør være sånn. Hva som skremmer jentene vekk er høyest individuelt, i tillegg til at det kommer helt an på kjemi, følelser og situasjon. Noen blir kanskje skremt av at man er ærlig og rett på sak, mens det er også nok av de som har fobi mot alt som lukter av spill.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 5. april 2012 #17 Skrevet 5. april 2012 Virker som jeg er den eneste som blir mer interessert når jeg får mye oppmerksomhet. Vekker alltid gode følelser i meg og det kiler i magen. Liker ikke når gutter bare hinter for da blir det vanskeligere å vite hvordan jeg skal Respondere, dessuten vanskelig å avvise en fyr som bare hinter.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #18 Skrevet 5. april 2012 Det der med å holde tilbake og sånn er veldig veldig relativt. Jeg tror man må føle seg fram i den spesifikke situasjonen for å vite om man bør ta det rolig, være direkte osv. Ingen regel som gjelder alt og alle. 1
Steinar40 Skrevet 5. april 2012 #19 Skrevet 5. april 2012 Virker som jeg er den eneste som blir mer interessert når jeg får mye oppmerksomhet. Vekker alltid gode følelser i meg og det kiler i magen. Liker ikke når gutter bare hinter for da blir det vanskeligere å vite hvordan jeg skal Respondere, dessuten vanskelig å avvise en fyr som bare hinter. Ja, det er bare du og 99.999999% av den resterende kvinnelige befolkningen Det forutsetter selvfølgelig at mannen ikke er fullstendig uaktuell. På den annen side har vi jo den om at kvinner sier nei, men mener ja, også. Så kvinner og deres oppmerksomhetbehov er et kapittel for seg. Kan være jævla slitsomt for en mann. På flere måter.
Okapi Skrevet 5. april 2012 #20 Skrevet 5. april 2012 Det spørs jo helt på responsen man får. Kan sikkert være en lykkerus der, men er gjerne mest nervøs, stressa og deppa. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå