Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #41 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg tror det er mange som tenker slik som Jennifer. Det er jol itt synd at brukere som har vært her en stund mistrives og forflytter seg til andre forum. Som jeg har sagt tidligere ble jeg veldig overasket over hvor mange KG brukere som var inne på det andre forumet og begynner å skjønne hvorfor KG's mod slettet alle linker til dette stedet ( dette betyr ikke at jeg synes det er riktig) kanskje man kunne lære av hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #42 Del Skrevet 19. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. januar 2004 #43 Del Skrevet 19. januar 2004 Smilyene er vel det minste problemet Glemte jeg å sette en "ironismily" bak det innlegget mitt? (Selv om det forsåvidt er sant nok det med de stilige smileyene...) Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 19. januar 2004 #44 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg er ikke gammel på KG, men anser meg likevel for meningsberettiget. Jeg registrerte meg på KG fordi det så ut som det var endel gode diskusjoner omkring tema som interesserer meg. Den siste tiden har jeg også registert at det er mye dill også i den seriøse delen av forumet (har skrevet om det tråden "babbel"), men ser av brukere med lang fartstid at KG har vært i "bølgedaler" før. Jeg håper derfor at dette vil endre seg. Selv bryr jeg meg ikke om hvor mange eller hva som skrives i dagbøker, på snikk-snakk, bryllup osv- hverken i positiv eller negativ retning. Som mange andre har nevnt, savner jeg dog tekniske muligheter til å sortere foraene slik at det blir enkelt å følge med på de de temaene man ønsker- og utelate de man ikke er interessert i. For å hindre useriøse gjesteposteringer, er det etter hva jeg forstår bare to muligheter. Den ene er tvungen registrering. Den andre er knallhard moderering. Ingen av disse løsningene synes å være velkomne, hverken blant brukere eller moderatorer/eier. Dermed blir det eneste man kan gjøre "å begynne med seg selv". Som bruker er også jeg ansvarlig for å holde liv i og være med på å skape det forumet jeg ønsker å bruke. Hvis jeg starter eller bidrar i seriøse diskusjoner, er det god sjanse for at andre brukere følger opp på samme måte. Motsatt: Om jeg tøyser og skriver useriøse innlegg, bidrar det til å hviske ut grensene for hvor seriøse debattene skal være.Det skal faktisk ikke så veldig mange til før man kan få igang gode diskusjoner. Med dette mener jeg at alle har et ansvar for å forme det forumet man ønske å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 19. januar 2004 #45 Del Skrevet 19. januar 2004 Tråden etterlyste "gamle" brukere: Jeg er her jeg! *vifter med halen* :D Men som med andre personer så har jeg i perioder det litt travelt i RL og da blir KG skadelidende. Sånn rent personlig så ser jeg heller ingen problem med at mange er på flere forum. Synes det er fint at det kommer flere forum jeg. På den måten får man jo tilfredsstilt alle "diskusjonsbehov" man må ha! Noen forum er totalt uinteressante for meg, med det betyr jo ikke at de er dårlige av den grunn. Det betyr bare at mine interesser ikke er i samsvar eller at det tar for lang tid å komme "inn i gjengen". Så langt jeg har observert så har nemlig alle forum sin "kjernegjeng" som småprater seg i mellom. På noen forum blir slik fjernet, på andre får de stå. Hva man synes er best er veldig individuelt tror jeg. Ja til mangfold, sier jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. januar 2004 #46 Del Skrevet 19. januar 2004 Godt innlegg Litago! Selvfølgelig kan man være på flere forum på en gang, det er vel ikke en form for utroskap? (Hvor lenge må man foressten ha vært på et forum for å være gammel bruker? Siden 1970 sånn ca? ) Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #47 Del Skrevet 19. januar 2004 Ja til mangfold' date=' sier jeg! [/quote'] Jepp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. januar 2004 #48 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg merker også at det er en del som ikke er her lenger (eller de har skiftet nick). Og det er jo trist på en måte for man blir jo "kjent" med de ulike etter å ha fulgt med en stund på hva de skriver. Jeg savner litt kg sånn som det var for noen mnd siden - men - det virker også mindre "klikkete" nå enn før og det er jo positivt igjen. Men - kan ikke noen tipse meg om hvilket annet forum det er snakk om? Er kun på KG jeg men det skader jo ikke å utvide sin horisont. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. januar 2004 #49 Del Skrevet 20. januar 2004 Veldig konstruktivt å snakke om hvor dårlig alle andre steder er, når man har et problem selv. (ironisk ) Vi har ikke nevnt noe om at det andre stedet er dårlig, vi har snakket om vår oppfatning av det stedet! stooooor forskjell. Jeg ser heller ikke den perioden KG er inne i som ett problem, og gidder derfor ikke bruke mye energi på å skulle forbedre noe jeg ikke tror trenger forbedring. Jeg har vært her i godt og vel 3 år, og har sett disse tidene før, akkurat det samme faktisk. Jeg har foreslått i en annen debatt hva jeg tror vil gjøre det enda bedre, og lar Gry+ se på saken videre. Har full forståelse for at de ikke bare kan si at "ja, sånn gjør vi", da det dreier seg om omlegginger i forumet som kanskje er omfattende. Ting må evalueres, ikke bare gjøres fort og gæli! Mye sannsynlig minker tullet her, og de saklige og gode debattene kommer tilbake, dette har alltid variert. Ser ikke noe problem, og klager ikke på andre nettsteder, sier bare min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. januar 2004 #50 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg er også fortsatt her og har vært her lenge, selv om jeg aldri har vært den helt store "skribenten". De helt store virkelig flotte diskusjonene om livet, var grunnen til at jeg startet min KG-karriere. Jeg husker Rita og Klara og etpar gutter, Kristian 71, Kris og Non Juan bl.a, kunne holde på i dagesvis om samme interessante tema. Jeg leste og ble imponert, over ordspill og kunnskap. Innimellom var det det morsomme tema som ble tatt opp, og "snikk snakk" eksisterte ikke engang. Nå er det sjeldent at de store diskusjonene om liv og leven opptar "spalteplass", men jeg er her allikavel. Venter på Rita og de andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. januar 2004 #51 Del Skrevet 20. januar 2004 Kristian 71, Kris og Non Juan ja!! det var tider det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2004 #52 Del Skrevet 20. januar 2004 Kristian 71' date=' Kris og Non Juan ja!! det var tider det! :D [/quote'] , ja det var tider, men synes det er mange gode brukere nå også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. januar 2004 #53 Del Skrevet 20. januar 2004 Det er jeg enig i!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. januar 2004 #54 Del Skrevet 20. januar 2004 Det er jeg enig i!! :D Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 20. januar 2004 #55 Del Skrevet 20. januar 2004 Det vil vel variere hva en opptas av i livet...? Kom over snart - gravid sidene da det opptok meg. Der tipset Chiquita meg om Kg og dagbok muligheten. Har vært fryktelig opptatt av graviditet, baby, småbarn, oppdragelse, stefamilier... Mens nå har vi kjøpt oss hus - dermed kommer vel jeg å vanke inne på hus etterhvert... Som mamma til en gutt på 2 mnd - er der klart at det er visse ting jeg er opptatt av. At noen finner meg ensporet - bryr ikke mitt lille hode seg om... Jeg er her på Kg fordi jeg trives her. Det er andre forum også og jeg synes det er greit å være litt Ole Brumm: "Ja takk - begge deler"... Og som en annen påpekte: Det er da ikke utroskap... Men dette var bare synspunkter fra en som passer halvparten av utsagnet til SS... For brylluppsgjengen og de som er smelt på tjukken er forumet godt nok som det er , men for oss som vil litt mer.... Iallefall en debattant som kaller en spade for en spade og får meg i godt humør. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 20. januar 2004 #56 Del Skrevet 20. januar 2004 Kan ikke noen sende meg pm med hvor de(t) andre forumet er hvor folk har flyktet? Jeg vil gjerne sjekke det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 20. januar 2004 #57 Del Skrevet 20. januar 2004 Kan ikke noen sende meg pm med hvor de(t) andre forumet er hvor folk har flyktet? Jeg vil gjerne sjekke det ut. Jeg og. Er litt nyskjerrig nå, må jeg medgi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 20. januar 2004 #58 Del Skrevet 20. januar 2004 Takk til de som sa hvor det var Får se om jeg kikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 20. januar 2004 #59 Del Skrevet 20. januar 2004 Kan ikke noen sende meg pm med hvor de(t) andre forumet er hvor folk har flyktet? Jeg vil gjerne sjekke det ut. Jeg også. Hvis noen ville være så snille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå