Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #21 Del Skrevet 19. januar 2004 For brylluppsgjengen og de som er smelt på tjukken er forumet godt nok som det er ' date=' men for oss som vil litt mer....[/quote'] Sorry, må bare le... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 19. januar 2004 #22 Del Skrevet 19. januar 2004 Den største forskjellen jeg ser her inne er en økning i gravide, og bryllupsforumet, men det kan jeg glatt hoppe over. Og for å være helt ærlig, hvis jeg tør, så syns jeg det har blitt mindre klikkete. Trådene sklir heller ikke ut i tjas så ofte som det gjorde før... ::sskjelver litt nå:: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. januar 2004 #23 Del Skrevet 19. januar 2004 Hva er det som jeg skrev som er morsomt nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 19. januar 2004 #24 Del Skrevet 19. januar 2004 For brylluppsgjengen og de som er smelt på tjukken er forumet godt nok som det er , men for oss som vil litt mer.... Ha Ha Ha, vannvittig bra sagt "Nå er det bare 2 år til jeg skal gifte meg"- trådene er jo bare til å le av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. januar 2004 #25 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg fatter ikke hva det er som er så morsomt med den setningen der, det er jo bare en helt vanlig SS-setning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #26 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg fatter ikke hva det er som er så morsomt med den setningen der' date=' det er jo bare en helt vanlig SS-setning....[/quote'] Akkurat! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 19. januar 2004 #27 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har vært og smugtitta litt der mange har flykta til, her er min mening: Utrolig mye intern snakk. Og sånn: "du er så tullete altså" -"nei du er enda mer tullete" Og så syns jeg det var en del tråder om hvor teite alle andre er. Alle de typisk teite spørsmålene som blir stilt, og vi ler av dem vi... Vel, min oppfatning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #28 Del Skrevet 19. januar 2004 Den største forskjellen jeg ser her inne er en økning i gravide, og bryllupsforumet, men det kan jeg glatt hoppe over. Og for å være helt ærlig, hvis jeg tør, så syns jeg det har blitt mindre klikkete. Trådene sklir heller ikke ut i tjas så ofte som det gjorde før... ::sskjelver litt nå:: Veldig enig Tror ikke det er noen løsning og latterliggjøre andre tråder. Jeg har heller ingen innterrese for bryllup, gravide, prøvere eller snikk snakk forøvrig, men jeg respekterer at de er her. Ønske er vel heller og få flere diskusjoner som flere deltar i . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. januar 2004 #29 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har vært og smugtitta litt der mange har flykta til, her er min mening: Utrolig mye intern snakk. Og sånn: "du er så tullete altså" -"nei du er enda mer tullete" Og så syns jeg det var en del tråder om hvor teite alle andre er. Alle de typisk teite spørsmålene som blir stilt, og vi ler av dem vi... Vel, min oppfatning... helt enig i din oppfatning. all den internpraten som før var her, er nå der. siden jeg ikke er særlig int. i den internpraten, så blir jeg heller her å ser om det kommer non bra diskusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 19. januar 2004 #30 Del Skrevet 19. januar 2004 Phu....jeg som trodde jeg skulle få masse panner tilbake :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. januar 2004 #31 Del Skrevet 19. januar 2004 helt enig i din oppfatning. all den internpraten som før var her, er nå der. siden jeg ikke er særlig int. i den internpraten, så blir jeg heller her å ser om det kommer non bra diskusjoner. Veldig fornuftig tenkt! Etter å ha vært og sett på dette stedet, konkluderte jeg slik: Men så lenge vi slipper all fjasingen her, er det jo helt i orden for meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. januar 2004 #32 Del Skrevet 19. januar 2004 Men de har mange schtilige smilyer da... Gryyyyyy??? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 19. januar 2004 #33 Del Skrevet 19. januar 2004 Veldig konstruktivt å snakke om hvor dårlig alle andre steder er, når man har et problem selv. (ironisk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. januar 2004 #34 Del Skrevet 19. januar 2004 Det kommer jo ann på om man synes man har et problem... Personlig (og ja nå kommer det) så har jeg det sånn at den dagen jeg ikke liker meg på KG lenger, ikke finner noen interessante diskusjoner, ikke gidder å oppdatere dagboken min lenger etc etc så tror jeg simpelthen bare at jeg ikke gidder å være her lenger. (Ok, jeg stikker sikkert innom i ny og ne jeg også. ) Ikke det at jeg skal nekte andre brukere å komme med konstruktiv kritikk og forslag til forbedringer, men det er kanskje ikke alle som gidder å legge like mye tid og energi i det? Om KG ledelsen selv forøvrig synes de har et problem er jo avhengig av hva de vil med dette stedet. For dem er kanskje en bruker bare en bruker, et treff bare et treff uavhengig av hvor lenge vedkommende har vært her? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 19. januar 2004 #35 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg er heller ikke så engasjert, men det er minst to tråder oppe nå, om at mange misliker utviklinga på dette forumet her - og det penses over på at "andre steder er verre". Bare en kommentar på det. Ellers enig med deg Jennifer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #36 Del Skrevet 19. januar 2004 Engarert er du jo lekebøll,for du er jo med i begge to , men er det ikke bra da at det er tråder som tar opp dette siden det tydeligvis er et problem. Smilyene er vel det minste problemet, jeg tror alle forumene har noe og lære av hverandre tror jeg. Hvorfor kan man heller ikke bare la seg inspirere , ikke bare si - sånn er det på KG og det forandrer vi ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 19. januar 2004 #37 Del Skrevet 19. januar 2004 Kan ikke noen sende meg pm med hvor de(t) andre forumet er hvor folk har flyktet? Jeg vil gjerne sjekke det ut. Synes det er litt kjedelig her for tiden.. lite engasjerte debatter. Og klassikeren er jeg så utrolig lei av, man kan ikke uttale seg om noe hvis man ikke har erfart akkurat det.. legger voldsomme begrensninger på hva man "har lov" å diskutere. Mange som ikke liker at noen beveger seg utenfor comfort zone'n. Overfokuset på snikk-snakk har jeg klagd på før. Jeg synes derimot at mange tema på Generell og Aktuelt bør flyttes over på Snikk-Snakk... som "hva har du på nattbordet?" "Hvordan svarer du i telefonen?" osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 19. januar 2004 #38 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg deltar litt, men det er ikke akkurat noe som engasjerer meg veldig, nei, Alex. I betydningen at det ikke er så nøye for meg hva som skjer. Blande meg må jeg jo likevel... Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 19. januar 2004 #39 Del Skrevet 19. januar 2004 Takk takk alle snille sjeler som har bidratt til å opplyse meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 19. januar 2004 #40 Del Skrevet 19. januar 2004 Veldig konstruktivt å snakke om hvor dårlig alle andre steder er, når man har et problem selv. (ironisk ) Vel, nå er ikke jeg av de som syns vi har et problem på KG jeg da. Jeg poengterte vel heller at enkelte ting har blitt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå