TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #41 Del Skrevet 20. mai 2012 jeg er endelig ferdig med 17.mai-tøv, helgen er over og jeg er i live. idag akter jeg å gjøre det jeg er best til; ingenting! men straks dette er ferdig, så tar jeg ansvar og ordner en krok eller to på en av byens steder hvor de serverer stemning for hygge og samtale i gruppe. det jeg da trenger å vite; 1. sted med matservering, eller holder det med drikke? 2. er det noen under 20 som er interessert i å være med? 3. hvilken dag i uken er egentlig best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittycat Skrevet 20. mai 2012 #42 Del Skrevet 20. mai 2012 uaktuelt for en 17-åring eller? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #43 Del Skrevet 20. mai 2012 uaktuelt for en 17-åring eller? hehehe neida, det funker fint det - men jeg må vite det på forhånd før jeg legger avanserte planer. har tilgang på svært mange serveringssteder her i byen, men er nødt til å ta noen hensyn til bestemmelser på enkelte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. mai 2012 #44 Del Skrevet 20. mai 2012 jeg er endelig ferdig med 17.mai-tøv, helgen er over og jeg er i live. idag akter jeg å gjøre det jeg er best til; ingenting! men straks dette er ferdig, så tar jeg ansvar og ordner en krok eller to på en av byens steder hvor de serverer stemning for hygge og samtale i gruppe. det jeg da trenger å vite; 1. sted med matservering, eller holder det med drikke? 2. er det noen under 20 som er interessert i å være med? 3. hvilken dag i uken er egentlig best? Caliibar?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #45 Del Skrevet 20. mai 2012 Caliibar?? :D hehe, du likte deg hjemme hos meg ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 20. mai 2012 #46 Del Skrevet 20. mai 2012 hehe, du likte deg hjemme hos meg ja? Jeg har faktisk vært på calibar et par ganger, høh, kanskje jeg har møtt på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. mai 2012 #47 Del Skrevet 20. mai 2012 hehe, du likte deg hjemme hos meg ja? Selvfølgelig gjorde jeg det WT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 20. mai 2012 #48 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har bursdah på Torsdag så da er jeg på en måte opptatt. Skal feire helt til over pinse Og får besøk på Onsdag. Kjære kjære villemannen, kan ikke vi treffes på Tirsdag alt? Evt etter pins. Jeg vil treffe dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. mai 2012 #49 Del Skrevet 20. mai 2012 jeg kan ikke på tirsdag og jeg vil bli meeed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #50 Del Skrevet 20. mai 2012 tirsdag skal jeg skru dritbil ^^ hva om jeg slenger ut et forslag om kommende søndag? kjør innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. mai 2012 #51 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg er i Oslo da... men om det passer for alle andre så kan dere jo ta det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 21. mai 2012 #52 Del Skrevet 21. mai 2012 Førstkommende Søndag, det er pinse det. Men det går nok bra om det er om kvelden altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. mai 2012 #53 Del Skrevet 21. mai 2012 jeg vil ooog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 21. mai 2012 #54 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg har hjemmeeksamen frem til 31 mai, men om det passer får alle så får dere bare ta det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2012 #55 Del Skrevet 21. mai 2012 juni er et bedre alternativ altså? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 21. mai 2012 #56 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg har ikke mye liv annet en jobb så skal nok passe for meg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 22. mai 2012 #57 Del Skrevet 22. mai 2012 juni er et bedre alternativ altså? ^^ Ja helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 31. mai 2012 #58 Del Skrevet 31. mai 2012 I starten av juni er bedre en slutten da jeg tror jeg skal på tur til en kamerat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 1. juni 2012 #59 Del Skrevet 1. juni 2012 Hva skjer, skal vi møtes snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. juni 2012 #60 Del Skrevet 1. juni 2012 håper d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå