Gå til innhold

Liste over kommende vielser


Gjest Tex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg Virre , ikken oe problem. Som du ser har jeg vært aktiv på KG en stund, og her inne lærer man seg til å lese alt på en positiv måte. Det må bare bli sånn, all den dag man ikke kan se folks ansiktsuttrykk eller høre stemmeleiet.

Og jeg har ikke tenkt å gi meg, jeg kommer rett fra en vielse nå, der to av barna jeg har i barnehagen var brudebarn... må jo bare se da vet du....

Jeg har vært hekta på bryllupet i hele mitt liv, og har bestandig tittet på vielser.

Og bonusen i dag var at Gaute fra Idol var solosanger .....og jeg hadde med meg tiåringen min..... og hun fikk autografen...... gjett hvem som var fornøyd..... :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint, Tex!

Jeg kom plutselig på en ting - grunnen til at jeg lurte på dette i utgangspunktet var jo at vi har satt dato for vårt bryllup; 23.juli 2005 kl 14.30. Kanskje du kan legge oss inn? Takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*venter på at Arwen skal sette dato*

:D må bare finne lokaler først :wink: har et par i kikkerten og regner med at de ikke er veldig opptatt alle lørdagene i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DAGER IGJEN.......! :hoppe::hoppe::hoppe:

(Velkommen tilbake Arwen!

Godt at dere fant ut av ting. Nå er det ikke lenge igjen.Synes tida har gått så fort jeg nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 13 August 2005

Vi har iallefall reservert datoen i den kirken vi ønsket oss, men vi bør kanskje reservere et klokkeslett, eller er det litt tidlig å tenke på ennå?

AHH.. Dette er så spennende.. Lykkerusen kommer snikende :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen

28.08. Brud04 kl 14.00

28.08. Jeanine kl 15.00

28.08. elihidle kl 16.00

28.08. Cecily

Gratulerer med dagen! :) :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Har bare en ting å si, og det er at 28.08.04 er den beste dagen jeg har hatt i mitt liv. Bare gled dere, dere som nå er i planleggingstid.

:hoppe::bryllup: :hjerter2: :rosasmil: :transe::blomst::idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åj, nå er jeg langt oppe på lista :o

Tex, kunne du være brydd med å skifte navn på meg ? Heter jo ikke anna27 lenger....

Takk :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...