Gå til innhold

Liste over kommende vielser


Gjest Tex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sitter her og lurer på noe (ikke anklagende, bare undrende):

Hvorfor opprettholdes det to tråder for 2005-brudene? Denne tråden var jo opprettet for 2004-brudene ut fra det jeg kan se, og Magnhild har opprettet en for 2005-brudene. Syns det blir litt uoversiktlig på denne måten, jeg.. Jeg poster dette innlegget på denne tråden, fordi det er den som har flest sider, og på den måten fremstår som mest forvirrende. I tillegg tenker jeg litt på kontinuiteten - er redd for at Tex føler seg ferdig med bryllup snart. Bør man ikke derfor slippe nye krefter til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21.08. Eiline kl 13.00

21.08. Snorkie kl 14.00

21.08. Skusla kl 14.00

21.08. Apalonia kl 14.00

21.08. Lothlorien kl 15.00

Lykke til i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og lurer på noe (ikke anklagende, bare undrende):

Hvorfor opprettholdes det to tråder for 2005-brudene? Denne tråden var jo opprettet for 2004-brudene ut fra det jeg kan se, og Magnhild har opprettet en for 2005-brudene. Syns det blir litt uoversiktlig på denne måten, jeg.. Jeg poster dette innlegget på denne tråden, fordi det er den som har flest sider, og på den måten fremstår som mest forvirrende. I tillegg tenker jeg litt på kontinuiteten - er redd for at Tex føler seg ferdig med bryllup snart. Bør man ikke derfor slippe nye krefter til?

:o

hmmmmm........

Det var vel aldri meningen at det skulle være en tråd for bare 2004 brudene...?

2005 tråden ble jo laget fordi det var en egen 2005 side før, som ikke eksisterer lengre.....

Jeg kan godt gi meg hvis det er ønskelig, men planen var vel i samarbeid med flere andre å lage tråden såpass lang at sjefene sjøl tilslutt ga den prioritet.....

Og hvorfor er det så forvirrende at det er mange sider...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21.08. Eiline kl 13.00

21.08. Snorkie kl 14.00

21.08. Skusla kl 14.00

21.08. Apalonia kl 14.00

21.08. Lothlorien kl 15.00

Lykke til i morgen!!!

Og lykke til fra meg også!!!!!!!!!!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:o

hmmmmm........

Det var vel aldri meningen at det skulle være en tråd for bare 2004 brudene...?

2005 tråden ble jo laget fordi det var en egen 2005 side før, som ikke eksisterer lengre.....

Jeg kan godt gi meg hvis det er ønskelig, men planen var vel i samarbeid med flere andre å lage tråden såpass lang at sjefene sjøl tilslutt ga den prioritet.....

Og hvorfor er det så forvirrende at det er mange sider...?

AHA! Da forstår jeg... Dette var bare et spørmål av nysgjerrighet, ikke som kritikk av deg. Som du ser, har jeg jo ikke vært aktiv SÅ lenge her, og da ligger det jo mye historie her som jeg ikke har fått med meg...

Men jeg ser nå at den kommentaren om å slippe nye krefter til, var litt sleivete formulert :oops: Det jeg mente, var at denne type tråder et et godt tiltak, og at jeg var redd for at du kom til å gi deg her inne på bryllupsforumet iom at du er godt gift nå. For det er vel bare du som kan endre lista? Og da var jeg redd for hva som skjedde om du gikk lei (selv om det kanskje ikke er så sannsynlig?)...

Takk for svar, Tex. Jeg fikk oppklart det jeg lurte på, og håper du ikke føler deg angrepet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...