Gå til innhold

Penisstørrelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begge deler, men mest på nett siden jeg ikke er 100% klar for seriøs dating ennå.

Men jeg kjenner en som gjerne vil ha sex med meg, og han har jeg møtt flere ganger. Har spurt han om hvor stor penis han har på denne måten:

"Eksen min hadde seriøst stor penis, og jeg klarte såvidt å gå dagen etter vi hadde hatt sex! Skikkelig digg! Hvor stor er din forresten?"

:fnise:

Du kan da ikke være gamle jenta?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som en rimelig kald tilnærming til sjekking og sex.

Gjest HunterLady
Skrevet

Du kan da ikke være gamle jenta?

Det var en spøk. Jeg ville aldri sagt noe slikt til en gutt jeg bryr meg om.

AnonymBruker
Skrevet

Ettersom du ser på penis som hovedorganet til din seksuelle nytelse, er vi neppe kompatible, og vil kunne neppe tilby hverandre stort i senga. Jeg ser på hjernen min som hovedorganet til min nytelse. Lidenskap og seksuell kjemi kommer langt foran slike ting som størrelse på kjønn for min del.

Well said :)

Flott at ikke alle er like overfladiske.

• Liker 1
Skrevet

har ikke krav om det. hvor mange hundre penistråder er det på kg nå?

Skavvise, "site:forum.kvinneguiden.no" og "penis" på google, gir omtrent 8,390 resultater akkurat nå. Nå er det jo ingen eksakt vitenskap, det er vel nok at noen har nevnt ordet "penis" i en tråd en eller annen gang, men, moro lell. :Hehe:

• Liker 1
Skrevet

"Eksen min hadde seriøst stor penis, og jeg klarte såvidt å gå dagen etter vi hadde hatt sex! Skikkelig digg! Hvor stor er din forresten?"

Seriøst? Hva svarte han?

Et slikt utsagn hadde nok skremt bort meg og mine 10 cm som jeg sliter med å få opp.

:)

Gjest HunterLady
Skrevet

Seriøst? Hva svarte han?

Et slikt utsagn hadde nok skremt bort meg og mine 10 cm som jeg sliter med å få opp.

Dette er en kompis altså, og vi pleier å kødde en del. Han vet at jeg ikke mener noe vondt, men han svarte at han ikke hadde verdens største penis. Vi har et godt kompisfohold ennå altså, så han ble ikke så skremt.. :)

Skrevet

Begge deler, men mest på nett siden jeg ikke er 100% klar for seriøs dating ennå.

Men jeg kjenner en som gjerne vil ha sex med meg, og han har jeg møtt flere ganger. Har spurt han om hvor stor penis han har på denne måten:

jeg er godt fornøyd med min egen størrelse, men et slikt spørsmål hadde fjernet enhver interesse i dama som potensiell seriøs partner. jeg hadde sett på henne som en morsom flørt og spilt med (kanskje sendt bilde tilbake). dog det er kanskje kun uforpliktende sex du er ute etter. hva vet jeg.

Skrevet

Dette er en kompis altså, og vi pleier å kødde en del. Han vet at jeg ikke mener noe vondt, men han svarte at han ikke hadde verdens største penis. Vi har et godt kompisfohold ennå altså, så han ble ikke så skremt... :)

Blir det noe på han da?

En lærer på ungdomsskolen sa alltid at det var bedre med en liten og kjapp, enn en stor og slapp. Jeg lever fortsatt i troen.

Gjest HunterLady
Skrevet

Blir det noe på han da?

En lærer på ungdomsskolen sa alltid at det var bedre med en liten og kjapp, enn en stor og slapp. Jeg lever fortsatt i troen.

Ikke fra meg nei. Men sikkert fra noen andre. :)

Og det har ingenting med penisstørrelsen å gjøre, men visse andre særtrekk jeg ikke synes er spesielt tiltrekkende.

Skrevet

Ikke fra meg nei. Men sikkert fra noen andre. :)

Og det har ingenting med penisstørrelsen å gjøre, men visse andre særtrekk jeg ikke synes er spesielt tiltrekkende.

*krysser fingrene for både deg og kameraten din*

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Hva svarte han?

Ey! Ingenting galt med 10 cm. :kjefte: Typen er deromkring og sexen er fantastisk!

AnonymBruker
Skrevet

at størrelse har noe å si er en myte..en med 10 cm kan være mye bedre enn en med 17............. jente25

• Liker 1
Skrevet

Ey! Ingenting galt med 10 cm. :kjefte: Typen er deromkring og sexen er fantastisk!

Bra for meg. Og deg.

Skrevet

Hadde jeg vært han, hadde jeg løyet på meg ett veldig stort luenummer.

Gjest padawan
Skrevet

like greit å gi stakkaren mest mulig prestasjonsangst med en gang. :gjeiper:

Skrevet

jeg finner det vel ut ved å gi han stiv kuling på sofaen med klær på.... hvis det ikke buler da gidder jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Spørre ham?

Skrevet

Jeg finner det vel ut ved å gi han stiv kuling på sofaen med klær på.... hvis det ikke buler da gidder jeg ikke.

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...