Gå til innhold

Penisstørrelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har bestemte krav til penisstørrelse hos menn, men ikke liker å hoppe til køys før dere har blitt kjent: Hvordan finner dere ut at han oppfyller kravene? Spør dere rett ut? Skriver dere i profilen på Sukker at dere vil ha minst den lengden/tykkelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, spør han ikke rett ut. Jeg finner det ut ved å ha sex med han. Har han så liten at jeg ikke få noe særlig ut av sexen så møtes vi ikke flere ganger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, spør han ikke rett ut. Jeg finner det ut ved å ha sex med han. Har han så liten at jeg ikke få noe særlig ut av sexen så møtes vi ikke flere ganger.

Forteller du hvorfor, eller dikter du opp en unnskyldning?

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg pleier å spørre på forhånd. Men når det passer seg. :)

Skrevet

Jeg pleier å spørre på forhånd. Men når det passer seg. :)

In real life? Eller på nett?

Gi meg gjerne et utdrag av den samtalen. Har til gode å få et slikt spørsmål.

:)

• Liker 2
Skrevet

Skriver dere i profilen på Sukker at dere vil ha minst den lengden/tykkelsen?

:skratte:

Ja, for DA hadde jeg fått mange seriøse henvendelser!

Sånt finner man ut når man finner det ut.

Gjest HunterLady
Skrevet

In real life? Eller på nett?

Gi meg gjerne et utdrag av den samtalen. Har til gode å få et slikt spørsmål.

:)

Begge deler, men mest på nett siden jeg ikke er 100% klar for seriøs dating ennå.

Men jeg kjenner en som gjerne vil ha sex med meg, og han har jeg møtt flere ganger. Har spurt han om hvor stor penis han har på denne måten:

"Eksen min hadde seriøst stor penis, og jeg klarte såvidt å gå dagen etter vi hadde hatt sex! Skikkelig digg! Hvor stor er din forresten?"

:fnise:

• Liker 2
Gjest Bandit
Skrevet

Hadde noen vært så opptatt av penisstørrelse, så hadde jeg holdt meg unna. De kunne umulig hatt mye å tilby i senga.

• Liker 4
Gjest HunterLady
Skrevet

Hadde noen vært så opptatt av penisstørrelse, så hadde jeg holdt meg unna. De kunne umulig hatt mye å tilby i senga.

Så dersom jeg er opptatt av hovedorganet som skal gi meg seksuell nytelse, så har jeg ikke noe å tilby i senga? Jeg skjønner ikke logikken her.

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Dere som har bestemte krav til penisstørrelse hos menn, men ikke liker å hoppe til køys før dere har blitt kjent: Hvordan finner dere ut at han oppfyller kravene? Spør dere rett ut? Skriver dere i profilen på Sukker at dere vil ha minst den lengden/tykkelsen?

De ser på skostørrelsen..

Gjest Bandit
Skrevet

Så dersom jeg er opptatt av hovedorganet som skal gi meg seksuell nytelse, så har jeg ikke noe å tilby i senga? Jeg skjønner ikke logikken her.

Ettersom du ser på penis som hovedorganet til din seksuelle nytelse, er vi neppe kompatible, og vil kunne neppe tilby hverandre stort i senga. Jeg ser på hjernen min som hovedorganet til min nytelse. Lidenskap og seksuell kjemi kommer langt foran slike ting som størrelse på kjønn for min del.

• Liker 7
Gjest HunterLady
Skrevet

Ettersom du ser på penis som hovedorganet til din seksuelle nytelse, er vi neppe kompatible, og vil kunne neppe tilby hverandre stort i senga. Jeg ser på hjernen min som hovedorganet til min nytelse. Lidenskap og seksuell kjemi kommer langt foran slike ting som størrelse på kjønn for min del.

Rent fysisk, kjære deg, så er det penisen og vaginaen som skal ligge til grunn for seksuell parring og nytelse.

Selv om jeg er opptatt av hvordan penisen til min partner fungerer og ser ut, så er jeg også opptatt av generell intelligens i hodet (ikke penishodet).

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Rent fysisk, kjære deg, så er det penisen og vaginaen som skal ligge til grunn for seksuell parring og nytelse.

Selv om jeg er opptatt av hvordan penisen til min partner fungerer og ser ut, så er jeg også opptatt av generell intelligens i hodet (ikke penishodet).

Ja, du ser på fysiske attributter som viktigst når det gjelder sex, mens jeg ser på det mentale samspillet som viktigst. Hvor kåte vi kan drive hverandre. Lek. Samspill. Lidenskap. Kjemi. Så det er ikke rart vi ikke ville passet sammen. Ikke noe galt med det.

• Liker 4
Skrevet

De ser på skostørrelsen..

Foten skal ikke inn i vagina. :opplyser:

• Liker 6
Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, du ser på fysiske attributter som viktigst når det gjelder sex, mens jeg ser på det mentale samspillet som viktigst. Hvor kåte vi kan drive hverandre. Lek. Samspill. Lidenskap. Kjemi. Så det er ikke rart vi ikke ville passet sammen. Ikke noe galt med det.

Nei, det gjør jeg ikke. Det er viktig, men ikke viktigst. :)

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Det er viktig, men ikke viktigst. :)

Ok, det bare virket sånn. Vi hadde uansett ikke passet sammen. :)

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Ok, det bare virket sånn. Vi hadde uansett ikke passet sammen. :)

Nei, det hadde vi ikke. Absolutt ikke. :)

• Liker 1
Skrevet

Mye passiv aggressivitet her.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

har ikke krav om det. hvor mange hundre penistråder er det på kg nå?

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...