Gjest Maruwan Skrevet 3. april 2012 #21 Skrevet 3. april 2012 Jeg har lagt merke til at du har en tendens til å prøve å vri tråder over til å handle om deg selv og dine opplevelser. Kan du slutte med det? Det avsporer så innmari. Snakk for deg selv. Jeg syns det var relevant. 1
Gjest Jim Jones Skrevet 3. april 2012 #22 Skrevet 3. april 2012 Jeg har lagt merke til at du har en tendens til å prøve å vri tråder over til å handle om deg selv og dine opplevelser. Kan du slutte med det? Det avsporer så innmari. Velkommen i klubben kjære Skal se om jeg gidder å bry meg når du ikek feiger ut som anonym.
Gjest Bandit Skrevet 3. april 2012 #23 Skrevet 3. april 2012 Er vel han som dytter et eget problem over på deg? Jeg er enig i dette. Det å komme enkelt bør aldri ses på som et problem, så fremt man kan fortsette etter man har kommet. Det gjelder både kvinner og menn. Det å få noen til å holde igjen, kan ødelegge opplevelsen fullstendig. Han føler vel at han ikke klarer å møte deg i senga, og får ut sin frustrasjon ved å angripe deg i stedet. Snakk med ham om det, uten å være bebreidende angående hans potensproblemer. 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #24 Skrevet 5. april 2012 Jeg er enig i dette. Det å komme enkelt bør aldri ses på som et problem, så fremt man kan fortsette etter man har kommet. Det gjelder både kvinner og menn. Det å få noen til å holde igjen, kan ødelegge opplevelsen fullstendig. Han føler vel at han ikke klarer å møte deg i senga, og får ut sin frustrasjon ved å angripe deg i stedet. Snakk med ham om det, uten å være bebreidende angående hans potensproblemer. Er klar over at jeg også har feil, at det går for raskt for meg kan vel også være et problem for en mann hvis han har potensproblemer. Jeg har pratet med han, men han ser det som mitt problem og ikke hans. Jeg er ikke bebrereidende, men han er det mot meg. Vi koset sammen i går, og da gikk det for meg. Han begynte igjen å prate om at sexlivet vårt var døden. Det gikk for han også men bare en gang. Kanskje jeg skal finne meg en annen mann som blir glad når jeg er fornøyd? Eller er det bare drittsekker der ute? Drittsekker er det jeg tenker nå, jeg har ligget meg influensa i tre døgn og ble kalt for lite kåt. Jeg er glad jeg er kvitt han, han sier han elsker meg, og en time etter sier han at jeg er den verste han har møtt. Jeg lurer på hva som foregår i hodet hans. Jeg er altså nymfomanen mens han er den perfekte. ? Jeg forsøkte å prate med han, men han glemte det en halv time etterpå. Da hadde han drukket og da fikk jeg beskjed om å gå når jeg hadde lagt meg og sa jeg var trett. Det hender jeg også er trett. Jeg ringte felles venner og sa at jeg er bekymret for han, pga en sykdom han har. De kom men da flagret han bare med en slapp kuk og sa at jeg var den som var gal og at han var helt frisk. Jeg lurer på hva jeg har rotet meg inn i og er bekymret for han psykiske helse. Den fysiske fører med seg psykiske også. Ikke spør meg hvilken sykdom, men er det ingen som kan forstå meg? Jeg trenger en klapp på skulderen nå. Det er så vanskelig. Han endrer seg og sine meninger fra gang til gang. Og nei, jeg er ikke den brukeren dere tror. Jeg er ganske ensom og sitter på kg mange timer daglig og synes det er mye mobbing her inne. ts
Gjest BettyBoop Skrevet 5. april 2012 #25 Skrevet 5. april 2012 Til vanlig skriver jeg ikke som ab, men dette er litt for personlig. Min kjæreste i over ett år mener at jeg er nymfoman. Han har problemer med potensen i perioder og nå har han begynt å angripe meg. Det går for raskt for meg og jeg får serieorgasmer og får ofte orgasme hvis han kysser meg på brystene. I går sa han at ikke alle kvinner er som meg og at jeg burde prøve å holde igjen. Han ble fornærmet fordi jeg ble utslitt og trett og ville hvile på ettermiddagen før jeg koset med han. Jeg har ikke tvunget han til å gi meg serieorgasmer, men jeg kan ikke holde igjen. Da får jeg bare en dårlig flat orgasme og blir like trett og mister tenningen. Men han mener at jeg har et problem. Må legge til at jeg ikke er en maneater og at når jeg har vært singel har jeg fint klart meg i ett år uten å date tilfeldige menn kun for sex. Er jeg unormal eller skylder han på meg fordi hans potens ofte svikter? Ingen har klaget på mine orgasmer før og jeg føler at han bruker det mot meg for å legge skylda for sviktende potens over på meg. Som regel har vi det bra seksuelt begge to, men han er så krevende og vil ofte ha sex fem timer i døgnet. Hvem er nymfomanen her? Jeg føler meg ikke som en som har sykelig overdrevet trang til sex og synes de dagene vi koser oss uten sex gir meg like mye på et annet plan. Jeg har aldri klaget fordi potensen svikter. Ofte har jeg gitt han orgasme uten å klage og fått en egen. Men er jeg nymfoman fordi jeg får orgasmer før han synes det passer? Han er bare sjalu fordi du lettere får orgasme enn han. For en dust. Han burde være glad for dette her, ikke sur og syte om at du har et problem som du ikke har.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #26 Skrevet 5. april 2012 Han er bare sjalu fordi du lettere får orgasme enn han. For en dust. Han burde være glad for dette her, ikke sur og syte om at du har et problem som du ikke har. Jeg har tenkt det samme, men han gir meg skylda fordi jeg kommer for lett. Jeg har egentlig gitt opp å kalle han for en mann, dette er jo ikke en manns verden, men han har klart å gjøre meg usikker på min egen rolle, at jeg er nymfoman og at jeg er en egoistt i senga. Det er sårende. Han burde kanskje heller fokusere på at han klarer å få meg til å bli litt vill og gal. Dette høres jo ut som et lite problem, men det er et problem. Jeg føler at jeg blir tråkket på og sett ned på. ts
Gjest BettyBoop Skrevet 5. april 2012 #27 Skrevet 5. april 2012 Jeg har tenkt det samme, men han gir meg skylda fordi jeg kommer for lett. Jeg har egentlig gitt opp å kalle han for en mann, dette er jo ikke en manns verden, men han har klart å gjøre meg usikker på min egen rolle, at jeg er nymfoman og at jeg er en egoistt i senga. Det er sårende. Han burde kanskje heller fokusere på at han klarer å få meg til å bli litt vill og gal. Dette høres jo ut som et lite problem, men det er et problem. Jeg føler at jeg blir tråkket på og sett ned på. ts Ja du blir tråkket på. Hadde han respektert deg hadde han ikke latt sine egne problemer gå ut over deg. Det er tydelig at han prøver å trykke deg ned for å få seg selv til å føle seg bedre. 1
Mr.Omg Skrevet 5. april 2012 #28 Skrevet 5. april 2012 (endret) Det er bare noe han sier for at du skal føle deg unormal, istedenfor å si at det er han som sliter med potensen. Endret 5. april 2012 av Mr.Omg
Gjest Bandit Skrevet 5. april 2012 #29 Skrevet 5. april 2012 Er klar over at jeg også har feil, at det går for raskt for meg kan vel også være et problem for en mann hvis han har potensproblemer. Jeg har pratet med han, men han ser det som mitt problem og ikke hans. Jeg er ikke bebrereidende, men han er det mot meg. Vi koset sammen i går, og da gikk det for meg. Han begynte igjen å prate om at sexlivet vårt var døden. Det gikk for han også men bare en gang. Kanskje jeg skal finne meg en annen mann som blir glad når jeg er fornøyd? Eller er det bare drittsekker der ute? Drittsekker er det jeg tenker nå, jeg har ligget meg influensa i tre døgn og ble kalt for lite kåt. Jeg er glad jeg er kvitt han, han sier han elsker meg, og en time etter sier han at jeg er den verste han har møtt. Jeg lurer på hva som foregår i hodet hans. Jeg er altså nymfomanen mens han er den perfekte. ? Jeg forsøkte å prate med han, men han glemte det en halv time etterpå. Da hadde han drukket og da fikk jeg beskjed om å gå når jeg hadde lagt meg og sa jeg var trett. Det hender jeg også er trett. Jeg ringte felles venner og sa at jeg er bekymret for han, pga en sykdom han har. De kom men da flagret han bare med en slapp kuk og sa at jeg var den som var gal og at han var helt frisk. Jeg lurer på hva jeg har rotet meg inn i og er bekymret for han psykiske helse. Den fysiske fører med seg psykiske også. Ikke spør meg hvilken sykdom, men er det ingen som kan forstå meg? Jeg trenger en klapp på skulderen nå. Det er så vanskelig. Han endrer seg og sine meninger fra gang til gang. Og nei, jeg er ikke den brukeren dere tror. Jeg er ganske ensom og sitter på kg mange timer daglig og synes det er mye mobbing her inne. ts At du kommer raskt er ikke en FEIL. Du skal være fornøyd med at du kan få mange enkle orgasmer. Det var jeg for en del år siden også, inntil jeg møtte ei dame som fortalte meg at jeg kom altfor fort, og at jeg burde gjøre noe med det. Jeg ville jo gjerne tilfredsstille henne skikkelig, så jeg la meg i sæla med masse trening og øvelser. Tiden gikk, og plutselig fikk jeg det motsatte problemet. Nå kan jeg slite med å komme, og jeg vet hva jeg ville foretrukket. Det andre du viser til forteller meg at han ikke er helt i vater, og at du kanskje bør tenke på å komme deg vekk. 1
smilo Skrevet 5. april 2012 #30 Skrevet 5. april 2012 Først klager han over at du e rnymfoman, og etterpå at du er for lite kåt?!? Det er jo to motsetninger som ikke henger på greip. Uansett er det han som har problemet her, og ikke du. Kom deg ut av dette forholdet, eller få hjelp til ham, for det siste du skriver tyder på at han har langt større problemer enn potensen 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå