Teita Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Jeg tenkte å kjøpe enten Phillips Avent steamer/ blender, eller Beaba babycook. Noen som har noen erfaringer, eller vet hvilken som er best?
^me^ Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 jeg har hørt bra om begge to, det er god kvalitet på begge har jeg hørt har du sett videoer om de på youtube?der får du jo gode reviews på begge om du søker der
^me^ Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 fant to utfyllende reviews, håper dette kan hjelpe deg i valget av maskin: personlig har jeg valgt avent sin da den er billigere og fåes på elkjøp, og fordi at jeg elsker avent produkter!
Teita Skrevet 3. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2012 Tusen takk På www.flust.no er Beaba'en billigere enn aventen.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Hva valgte du da, teita? Har tenkt å kjøpe jeg og, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken...
Teita Skrevet 26. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2012 Jeg har ikke kjøpt noe av de. Tror ikke det blir noen likevel. Klarer ikke lage noe middagsmat til snuppa som hun liker, så her blir det middagsklass. Frukt og grønnsaksmoser lager jeg ved hjelp av stavmikser. Hadde jeg hatt masse penger, hadde jeg nok gått for phillipsen, selv om jeg ikke vet om den er best.
Ritzus Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Jeg har bare erfaring med Avent sin, men anbefaler den på det varmeste. Lager alt av mat i den, inkludert kjøtt, ris osv.
^me^ Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 jeg kjøpte nettopp min philips avent pent og lite brukt på finn for 500,-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå