Gå til innhold

lav=liten penis?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Høy = stor penis. Liten= liten penis. Stemmer i 90 % av tilfellene. Hilsen ei som har en fortid med mye erfaring :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For å vise hvor tåpelig denne påstanden er, la meg snu på argumentasjonen:

"Liten penis = lav?"

AnonymBruker
Skrevet

kjente en fyr som var 193 og han hadde normal str.

kjente en annen som var 198 og han hadde bitte liten - mini.

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min er 185 cm og har liten penis, mens min nå værende mann er 173 cm og han har stor penis. Så dette med at de som er lange har store peniser er nok bare en myte ;)

Skrevet

Da kan du like godt si at høye damer har store pupper, lave damer har små pupper.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er 175cm. 94kg og har en penis som er 21cm lang når den er stiv. Slapp er den bare 12cm.

Jeg har gjennomsnittlige hender og føtter.

Så jeg er sikker på at penis størrelse ikke har noe med høyden å gjøre.

Skrevet

Hvis du vil vite penisstørrelsen på en mann er dette rimelig enkelt. Du måler fra undersiden av der tommelen begynner når man spriker hendene, og måler helt ut til tuppen av pekefinger.

Har spurt ganske mange om det er bare meg det stemmer med, men alle sier dette stemmer nesten perfekt på dem også.

Så konklusjonen er derfor. Liten hand, liten tiss.

Her stemmer ikke det, er ca halvparten av den avstanden.

Skrevet

Hvis den lave mannen hadde liten penis, så beklager - da var du ikke spennende nok ^^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høy = stor penis. Liten= liten penis. Stemmer i 90 % av tilfellene. Hilsen ei som har en fortid med mye erfaring :gjeiper:

Det har jeg inntrykk av er høyst individuelt. Jeg tviler ikke på at det stemmer at snittet er større om man f. eks sammenlikner folk på under 170 og over 190 da kroppsdeler ofte har en viss sammenheng med kroppens størrelse forøvrig men om man ser megakuk mot minikuk har jeg ikke fått det inntrykket. I min egen bekjentskapskrets er det to pers som har rykte på seg for å være svært godt begavet (20+) og ingen av de er over 185 høye... Hilsen heterofil mann med mange timer i diverse herredusjer. :P

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer sikkert dette,

Jeg er 164cm høy og penisen min er 14-15cm, jævli tynn er den også

Skrevet

NEI!!:)

Dette stemmer ikke.. Min kjære er ikke spesielt høy, rundt 170. Og han er absolutt velutstyrt!

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer sikkert dette,

Jeg er 164cm høy og penisen min er 14-15cm, jævli tynn er den også

Det stemmer jo ikke på deg heller. Du er godt under snittet høy, og penisen din ligger på snittet.

Min erfaring er at det ikke er noen sammenheng man kan regne med. Største og minste jeg har hatt satt på to menn som skilte 1 cm på høyden, og sånn ellers synes jeg det virker veldig tilfeldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...