AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Har lave menn små peniser? eller kan de ha store? Har dere opplevd en lav mann med en stor penis?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Vet ikke om dette er lavt, men typen min er kanskje 173 og har en svæær penis
belle_ Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Hører så utrolig mye forskjellig fra venninner og fra egne erfaringer må jeg si at det menn har fått utdelt mellom beina ikke har noe med høyden dems å gjøre.
Lutetium 71 Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Høyden på folk har med skjelettet å gjøre. Er det bein i penis?
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Høyden på folk har med skjelettet å gjøre. Er det bein i penis? ja, 10 stk. det er noe feil med deg. derfor har ikke du det :gjeiper: 2
Lutetium 71 Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 ja, 10 stk. Kan du navngi dem? det er noe feil med deg. derfor har ikke du det :gjeiper: DET er gammelt nytt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Hvis du vil vite penisstørrelsen på en mann er dette rimelig enkelt. Du måler fra undersiden av der tommelen begynner når man spriker hendene, og måler helt ut til tuppen av pekefinger. Har spurt ganske mange om det er bare meg det stemmer med, men alle sier dette stemmer nesten perfekt på dem også. Så konklusjonen er derfor. Liten hand, liten tiss.
Gjest Skitten pique Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 (endret) Vet ikke om dette er lavt, men typen min er kanskje 173 og har en svæær penis Det skjærer meg i hjertet å sprekke boblen din - men nå vil en normal penis se større ut på oss lavere menn, enn de høyere mennene. Hadde jeg vært pygme hadde penisen min nådd kneet. Men du vet vel størrelsen hans uansett. Hvis du vil vite penisstørrelsen på en mann er dette rimelig enkelt. Du måler fra undersiden av der tommelen begynner når man spriker hendene, og måler helt ut til tuppen av pekefinger. Har spurt ganske mange om det er bare meg det stemmer med, men alle sier dette stemmer nesten perfekt på dem også. Så konklusjonen er derfor. Liten hand, liten tiss. you wrong baby. u jelly? Endret 2. april 2012 av Skitten pique
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 En grei regel er at du kan måle hvor lang penis er ved å måle penis. Du kan ikke finne det ut på andre måter. Heller ikke på den måten AB over her nevner, ba kjæresten min sjekke. Penisen hans var større enn den lengden mellom de sprikende fingrene, og jeg tror ærlig talt ikke han er noe unntak fra den "regelen". 5
Lutetium 71 Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 Hvis du vil vite penisstørrelsen på en mann er dette rimelig enkelt. Du måler fra undersiden av der tommelen begynner når man spriker hendene, og måler helt ut til tuppen av pekefinger. Har spurt ganske mange om det er bare meg det stemmer med, men alle sier dette stemmer nesten perfekt på dem også. Så konklusjonen er derfor. Liten hand, liten tiss. Hvis det stemmer, må han her ha verdens største penis. (Han står sikkert med ryggen til)
Giacomo_P Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 Høyden på folk har med skjelettet å gjøre. Er det bein i penis? ja, 10 stk. det er noe feil med deg. derfor har ikke du det :gjeiper: Kan du navngi dem? DET er gammelt nytt. Her er de: Os preputidiae Os Spongiosum Os Cavernosum Lateralis Os Cavernosum Medialis Os Balano-scrotalis Os urethro-circumflexus Os subpreputiale Os frenulum Os Dorsum penis Os Circumpenile ....og jeg har vidst veldig dårlig humor inatt.... 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. april 2012 #12 Skrevet 2. april 2012 Her er de: Os preputidiae Os Spongiosum Os Cavernosum Lateralis Os Cavernosum Medialis Os Balano-scrotalis Os urethro-circumflexus Os subpreputiale Os frenulum Os Dorsum penis Os Circumpenile ....og jeg har vidst veldig dårlig humor inatt.... takker, det var akkurat de jeg skulle nevne jeg kom bare ikke på navnene med en gang. 1
Gjest Bandit Skrevet 2. april 2012 #13 Skrevet 2. april 2012 En grei regel er at du kan måle hvor lang penis er ved å måle penis. Du kan ikke finne det ut på andre måter. Heller ikke på den måten AB over her nevner, ba kjæresten min sjekke. Penisen hans var større enn den lengden mellom de sprikende fingrene, og jeg tror ærlig talt ikke han er noe unntak fra den "regelen". Bingo. Det er ingen annen måte å finne ut penisstørrelse på enn å faktisk måle penis.
Gjest Eurodice Skrevet 2. april 2012 #14 Skrevet 2. april 2012 Høyden på folk har med skjelettet å gjøre. Er det bein i penis? Av og til kjennes det sånn . 1
Eleutheria Skrevet 2. april 2012 #15 Skrevet 2. april 2012 Er dessverre ikke mulig å finne ut om noen har stor eller liten penis bare ved å måle tommelen, sjekke hvor høye de er, måle føttene deres eller noe av det andre folk påstår funker mistenker at de som lurer på dette er folk som vil prøve å luke ut de med små peniser når de er på leting etter et one night stand ... 1
Suzy Skrevet 2. april 2012 #16 Skrevet 2. april 2012 Har lave menn små peniser? eller kan de ha store? Har dere opplevd en lav mann med en stor penis? Høyde og størrelse har ingen sammenheng.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #17 Skrevet 2. april 2012 Stemmer ikke. Vet av et par veldig lave menn og et par litt lave menn med stooore peniser. Relativt små føtter og hender har de også. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #18 Skrevet 2. april 2012 Jeg er 2,10 meter,men pikken min er bare 15 cm 1
Gjest Levitate Skrevet 2. april 2012 #19 Skrevet 2. april 2012 Vet ikke om dette er lavt, men typen min er kanskje 173 og har en svæær penis Samme her. :gjeiper:
RockyRose Skrevet 2. april 2012 #20 Skrevet 2. april 2012 Etter mi erfaring fortel høgda kor stor penisen er, men det er sikkert berre tilfeldighet 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå