Gjest care Skrevet 18. januar 2004 #1 Del Skrevet 18. januar 2004 Vær da OBS på ulovlig Telenor-reklame i Donald Dette overrakser jeg ikke. Telenor er det værste selskapet jeg overhodet har hatt bekjentskap med, og slike metoder er deres varemerke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. januar 2004 #2 Del Skrevet 18. januar 2004 Kjøper ikke Donald jeg..... Men har hørt at de skal fjerne den reklamen nå....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundel Gaukeley Skrevet 18. januar 2004 #3 Del Skrevet 18. januar 2004 Kjøper Donald hver uke. Har lagt merke til reklamen, den er helt klart ulovlig. Syns Disney burde ta det største ansvaret her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin Skrevet 19. januar 2004 #4 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg kjøper Donald hver uke, men har ikke lagt merke til reklamen :-? . Det bør jo ikke fårkomme da! Håper det blir stoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehu Skrevet 19. januar 2004 #5 Del Skrevet 19. januar 2004 Abonnerer på Donald og reagerte også på den annonsen, men det blir neppe et press her. 15-åringen betaler sine egne kontantkort, 13-åringen vil ikke ha mobil fordi han ikke vil bruke penger på det, og vesla på 10 har heller ikke mobil ennå.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 19. januar 2004 #6 Del Skrevet 19. januar 2004 Vær da OBS på ulovlig Telenor-reklame i Donald Dette overrakser jeg ikke. Telenor er det værste selskapet jeg overhodet har hatt bekjentskap med, og slike metoder er deres varemerke. Så utspekulert! Jaja.. Jeg har samme oppfatning av Telenor som deg, Care. Så jeg kan jo ikke si at det overasker meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 19. januar 2004 #7 Del Skrevet 19. januar 2004 13 åringen så reklamen og sa "Fy søren, det skulle vært forbudt!" før h*n bladde videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 20. januar 2004 #8 Del Skrevet 20. januar 2004 Stesønnen på 8 abonnerer på Donald. Reagerte på reklamen, og synes helt klart den ikke burde vært der, men slutter ikke å kjøpe Donald av den grunn. Rette vedkommende har vel tatt selvkritikk ang. den reklamen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå