Gå til innhold

Klining uten sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dårlige gutter.

Nei. Luremus. Det er dårlige kvinner det.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En luremus er en som flørter eller forfører en mann for så å lure seg unna. En luremus kliner ikke hele kvelden med fyren.

• Liker 1
Skrevet

Er det dårlig gjort å råkline med en fyr i nesten en hel kveld uten å ende med sex? Jeg er ikke så erfaren (men det er han) og vil gå sakte frem. Han ble jo veldig gira stakkars fyr, så gir jeg feil signaler da? Eller er det ok å bare ville kline? :sjenert:

Ja, det er ok. Man skal aldri pushe sine egne grenser, og særlig ikke for en fyr man syns synd på. Menn er ikke dyr som opererer på instinkt alene, de kan faktisk takle et nei.

Men det er nok lurt å gi beskjed på forhånd om at det ikke kommer til å bli noe mer den kvelden, så vet dere hva dere har å forvente og kan slappe av med det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er ok. Man skal aldri pushe sine egne grenser, og særlig ikke for en fyr man syns synd på. Menn er ikke dyr som opererer på instinkt alene, de kan faktisk takle et nei.

I hvert fall noen av oss :) Men det er mange tullinger som hadde blitt sur hvis dama ikke ville mer enn å kline.

Men det er nok lurt å gi beskjed på forhånd om at det ikke kommer til å bli noe mer den kvelden, så vet dere hva dere har å forvente og kan slappe av med det.

Det kan oppleves som litt bitchy å si "du, hvis vi skal kline så blir det ikke noe sex". Kan heller la det komme fram på andre måter, for eksempel si at man liker å bli godt kjent før man har sex.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Nei, hun er 23. Lær deg å lese før du registrerer deg på et forum. Og nei, det er ikke dårlig gjort. Hvem vil ha sex med noen som ikke føler seg klar?

Synes klining er kjempekoselig, jeg. Uten at det nødvendigvis leder til sex.

det ordner seg for deg også, snuppa :klemmer:

Skrevet

Nei, det er definitivt ikke dårlig gjort. Jeg elsker å kline og er fortsatt happy om det ender der. Du har ikke noen forpliktelser til å gjøre noe annet enn det du har lyst til. Jeg har selv mang en gang hatt stål i buksa og vært sikker på at "this is it", men gått hjem til en "natt med hånden" i ufortredt ærend, men fortsatt i et fabelaktig humør.

Selvsagt er det nok de som kanskje ville mene at du er en luremus, men de er etter min mening idioter.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket med han, og han syntes det var kjempegreit :) Direkte kommunikasjon funker ;) En skikkelig mann vil altså vente til du er klar :rodmer:

TS

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg elsker å kline og forventer ikke noe mer. Jeg kan komme til å prøve meg om det blir nok seksuelt ladet, men blir da ikke grinete om jeg ikke får slippe til. Jeg har jo tross alt fått kline! :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Klining uten sex føles kjedelig og bortkastet. Klining skal ende med sex. For en tøffelhelt som godtar det. Han vil sikkert være spennende og interessant du. Not.

Gjest .-L-.
Skrevet

Er det dårlig gjort å råkline med en fyr i nesten en hel kveld uten å ende med sex? Jeg er ikke så erfaren (men det er han) og vil gå sakte frem. Han ble jo veldig gira stakkars fyr, så gir jeg feil signaler da? Eller er det ok å bare ville kline? :sjenert:

Greien er at vi blir jævlig kåte :P, han blir nok veldig frustrert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klining uten sex føles kjedelig og bortkastet. Klining skal ende med sex. For en tøffelhelt som godtar det. Han vil sikkert være spennende og interessant du. Not.

Nå vet jeg ikke om du er mann eller dame, men bra d ikke var deg jeg klina med da :gjeiper: Kommer an på hva du er ute etter 2. gang du treffer en person. I mine øyne er han super :jepp:

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...