Gå til innhold

Klining uten sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det dårlig gjort å råkline med en fyr i nesten en hel kveld uten å ende med sex? Jeg er ikke så erfaren (men det er han) og vil gå sakte frem. Han ble jo veldig gira stakkars fyr, så gir jeg feil signaler da? Eller er det ok å bare ville kline? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Hvor gamle er dere?

Jeg og kjæresten kan fint kline uten at det ender opp i sex. :)

Vi må bare passe på at vi ikke går "over grensa"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge parter må ha lyst på sex.er helt greit å bare kline vis du vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler selv at når det først blir klining, så forventes det at man skal gå hele veien. Men selvsagt bør det jo ses på som greit å "bare" kline også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er 23 og 36, litt alderforskjell ja, noe som kanskje er grunnen til at jeg holder litt tilbake... Vi bor forskjellige plasser, så er jo ikke så ofte jeg ser han. Det var egentlig ikke poenget, vi vil bare ha det litt gøy og se hva som skjer. Men jeg klarer ikke å hoppe til køys før jeg i det minste kjenner han litt. Han var skikkelig gentleman da, tok det fint og klinte videre. Vil bare høre hva folk her mener :)Burde jo egentlig bare være positivt for han at jeg ikke er så lett å få til sengs? Eller?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jim Jones

Hverken menn eller kvinner skal forvente eller forlange noe av noen som vedkommende ikke vil. Uansett alder. Men, med deres alder bør det gå fint å SNAKKE sammen om hva og hvorfor og hvordan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg tror at å bare kline uten å gå hele veien, vil bidra på å holde i gang spenningen mellom dere. Så lenge det ikke skjer for ofte, vil jeg se på det som noe positivt ;) Det er i alle fall min erfaring. Jo mer gira man er på sexen etter at man har flørtet og klint noen ganger, jo bedre blir sexen også (som regel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit, som de andre sier også.

Blir ganske kleint om man skal passe på å statuere at "det blir ikke sex selv om vi kliner" før man setter i gang med en fyr.

Men det går jo an å ta det opp etterhvert hvis man liker fyren :) tenker det uansett er en fordel å være ærlig om hvem man er og hva man vil. Og tenker man på et mulig forhold, så er det jo klart greit å vite om man er på nett når det gjelder disse tingene også.

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt i orden å bare kline med hverandre uten å gå hele veien, men jeg syns likevel at man skal være klar på at man ikke ønsker sex (evt. med det første) for å ikke skape forvirring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

det synes jeg er dårlig gjort. hele kvelden og så ingenting mer? hva med å la være å kline så heftig da? du er jo tross alt 23. hvordan hadde du følt det om det hadde vært andre veien?

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

det synes jeg er dårlig gjort. hele kvelden og så ingenting mer? hva med å la være å kline så heftig da? du er jo tross alt 26. hvordan hadde du følt det om det hadde vært andre veien?

Huer er 23 og han er 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt blandede reaksjoner her. Jeg er 23 ja, og det var 2. gangen vi møttes skikkelig. Vi var dessuten på byen, så var jo ikke bare å kjøre på der vi var... Kunne jo latt være å kline sånn ja, men var jo så kjekt ;) Årh, nå tror han sikkert ikke at jeg er interessert lenger... Hva skal jeg si nå uten at det blir teit?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt blandede reaksjoner her. Jeg er 23 ja, og det var 2. gangen vi møttes skikkelig. Vi var dessuten på byen, så var jo ikke bare å kjøre på der vi var... Kunne jo latt være å kline sånn ja, men var jo så kjekt ;) Årh, nå tror han sikkert ikke at jeg er interessert lenger... Hva skal jeg si nå uten at det blir teit?

TS

Har vel ikke egentlig noe direkte svar på denne her, men et par tanker:

Skjønner jeg deg rett litt lengre oppe her så sa du det til han utpå kvelden en gang, og han syns jo tydeligvis det var greit på et vis siden han fortsatte å kline?

Hvis han er litt oppegående så har han nok skjønt at du er interessert, og liker han deg så liker han deg. Kan hende han har skjønt greia også. Hva om du bare sender en sms med takk for sist, at du likte kvelden e.l. og ser om du får noen respons tilbake? For alt du vet så kanskje han satte pris på det også, at du tar den biten med sex litt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Klart det. Men jeg har opplevd at gutter blir sure når man ender opp med å kline hele kvelden også skjer det ikke noe mer enn det. Så da spørs det kanskje om den ene forventer det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stemmer det Flair, men han kunne jo tro at det kun gjaldt da og at jeg kanskje ville bli med han senere... Men jeg har allerede fått melding av han hvor han skrev at jeg var super og at han var redd han ble for pågående :) Han har egentlig gitt inntrykk av han fortsatt er interessert, men tror nok ikke han vet hvor han har meg, jeg føler derfor jeg må poengtere det nå uten at det høres teit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dårlig gjort å råkline med en fyr i nesten en hel kveld uten å ende med sex? Jeg er ikke så erfaren (men det er han) og vil gå sakte frem. Han ble jo veldig gira stakkars fyr, så gir jeg feil signaler da? Eller er det ok å bare ville kline? :sjenert:

Det er veldig greit :) Ikke gå raskere fram enn du er komfortabel med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det synes jeg er dårlig gjort. hele kvelden og så ingenting mer? hva med å la være å kline så heftig da? du er jo tross alt 26. hvordan hadde du følt det om det hadde vært andre veien?

Nei, hun er 23. Lær deg å lese før du registrerer deg på et forum. Og nei, det er ikke dårlig gjort. Hvem vil ha sex med noen som ikke føler seg klar?

Synes klining er kjempekoselig, jeg. Uten at det nødvendigvis leder til sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har opplevd at gutter blir sure når man ender opp med å kline hele kvelden også skjer det ikke noe mer enn det.

Dårlige gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...