Gå til innhold

Fjernstyrt vibrerende egg?????

Noorgie

Anbefalte innlegg

Har lest en test på erotikknett.no om et egg for "innvortes bruk", som har en trådløs fjernkontroll. Hvis testen medfører riktighet, dvs gir så stor nytelse som påstått, så er jo bare dette noe som jeg MÅ kjøpe til henne!

Er det noen av dere som kan bekrefte/avkrefte hvorvidt dette er noe å overraske henne med???

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egget er kjempebra!!!!

Litt av poenget med trådløs fjernkontroll er jo at noen andre skal være i besittelse av den :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har den på Tanya's Playground eller Flirt eller hva den nå heter (rett ovenfor MegaZone) i Oslo, hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har den på Tanya's Playground eller Flirt eller hva den nå heter (rett ovenfor MegaZone) i Oslo, hvertfall.

Jepp :kul: Flirt heter det der :kul:

Og den funker som bare rakker'n :sjarmor: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og kikker på hjemmesiden til Flirt, men kan ikke finne dette egget med trådløs fjernkontroll?? MÅ jeg i butikken deres eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut erotikknett.no, der kjøpte jeg mitt. Egget er en fin teaser (dog, det virker litt ustabilt, i rykk og napp..). Gi fjernkontrollen til din kjære og dra på butikken, på byen e.l... Ganske pirrende :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg ha et egg' date=' skal jeg ha fjernkontrollen selv! :sjarmor:[/quote']

Hvorfor det da? Høres kjedeligere ut!!!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he!

Gjett om det var ei som fikk store øyne på lørdag da hun ble bedt om å sette inn "nyegget". Gjett om hun ble superdupertent og jeg fikk meg en herlig lørdag og søndagskveld........

:kul::kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut erotikknett.no, der kjøpte jeg mitt. Egget er en fin teaser (dog, det virker litt ustabilt, i rykk og napp..). Gi fjernkontrollen til din kjære og dra på butikken, på byen e.l... Ganske pirrende   :wink:

Tuller du??? Virker det på SÅ lange avstander?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du??? Virker det på SÅ lange avstander?? :o

Jeg ville vel anta at begge må være med til butikken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...