Gå til innhold

Svarte penger, hvite løgner.


Arwen

Anbefalte innlegg

Gjest -kebolle

Kjempebra!

Sverre er jo meget kjekk og søt da. Men hvorfor må han rote det så inni h.. til?!? (Jo, for ellers hadde det jo ikke blitt noen serie...hm..)

Og så kjenner jeg igjen Stovner og omegn, har gått der mye selv.. det blir helt annerledes å følge med på en serie da!

Husk å se den i kveld da, jenter! (og evt gutter)

"stakkars Sara".. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns de spiller bra, men blir skikkelig stressa og irritert av å se på den på grunn av de helt usannsynlig korttenkte og egoistiske rollefigurene. Etisk dilemma, det får da være måte på hva man greier å rote seg oppi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 20 år senere...

Nettopp sett serien på 8 episoder på dvd. Sluttet med at sverre drepte Joachim. 

Men... innbiller meg at jeg har sett flere episoder på tv en gang i tiden.. er det en etterfølger av svarte penger, hvite løgner?

Husker at sønnen til en i politiet tar sverre i et ran til slutt??? At det slutter med mange politibiler å lys som blinker der han bor...

Anonymkode: c2437...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nettopp sett serien på 8 episoder på dvd. Sluttet med at sverre drepte Joachim. 

Men... innbiller meg at jeg har sett flere episoder på tv en gang i tiden.. er det en etterfølger av svarte penger, hvite løgner?

Husker at sønnen til en i politiet tar sverre i et ran til slutt??? At det slutter med mange politibiler å lys som blinker der han bor...

Anonymkode: c2437...17a

Gidd å svar i en 20 år gammel tråd 😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VetAlt skrev (40 minutter siden):

Gidd å svar i en 20 år gammel tråd 😂

La vær da.. det er vel flere enn deg på kvinneguiden 

Anonymkode: c2437...17a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

La vær da.. det er vel flere enn deg på kvinneguiden 

Anonymkode: c2437...17a

Normale mennesker ser ingen mening i å forsøple forumet ved å svare på 20 år gamle tråder bare for å lage kvalm.

Det du holder på med er rett og slett patetisk.

Anonymkode: 90d4c...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Noen som husker hva som egentlig skjedde med slutten der? Valgte Sverre endelig å melde seg, ettersom han hadde samarbeidet med kriminelle og sånn?         

Jeg mener å huske at hele greia bare sluttet med at han satt i bilen sin eller noe, samtidig som en eller annen forsøkte å få kontakt med ham over radio eller noe.     

Anonymkode: 452f6...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 0.25):

Normale mennesker ser ingen mening i å forsøple forumet ved å svare på 20 år gamle tråder bare for å lage kvalm.

Det du holder på med er rett og slett patetisk.

Anonymkode: 90d4c...62b

Ikke meg du svarer, men hva fucking så? Bedre å svare i en eksisterende tråd enn å åpne en ny en om samme emne daaa :himle: Er det noen som forsøpler forumet her så er det du med de surmaga oppgulpene dine. 

Anonymkode: 69abe...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Husker jeg så den serien når den kom. Fikk en liten crush på Trond Espen Seim etterpå.

Tror jeg må se den igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...