Gå til innhold

Svarte penger, hvite løgner.


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er moro at de har filmet på Stovner og rundt omkring der, det er ikke så voldsomt langt herfra. :) Alltid gøy når man kjenner seg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig sen serien ganske godt, jeg.

Har sansen for han skuespilleren, det er ette eller annet med stemmen hans som fasinerer meg veldig.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på - og ettersom ganske mye hittil har blitt filmet i Elverum følger jeg spent med og peker på kjentfolk :ler:

Syns serien er bra jeg - og enda bedre om vi tar med i betraktningen at den er norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser også på.

Syns forrige episode var morsom, særlig med alt bryllupsstyret, selvsagt.... :ler:

Kult at det lages norske serier også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også spent med, men må innrømme at jeg til tider synes Sverre elelr hva han nå heter er litt vel idiot til å være politi. Han burde tenke litt lengre, slike etiske dilemmaer blir man drillet på under politiutdannelsen. Også er jeg overrasket over hvor mye sex/ nakne kropper det er i denne serien, og den er til og med norsk!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett de to episodene som til nå har blitt vist, og synes det virker ok. Kommer til å forsøke å få med meg den/de neste også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg så første episode. Skuespillerne er glimrende, men selve storyen var så komplett usannsynlig og dratt så langt ut i parodien at selv bibelhistorien om Lasarus virker som en hverdagshistorie. Derfor ble serien dessverre mer ufrivillig komisk enn engasjerende, og av-knappen vil heretter bli foretrukket.

Men Ane er nå ganske fin, da...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Så ikke den første episoden,men fikk med meg de 2 neste. Synes serien er ganske bra, kommer nok til å følge med videre ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Så ikke den første episoden,men fikk med meg de 2 neste. Synes serien er ganske bra, kommer nok til å følge med videre ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke se den 3 episoden :cry: Jeg var ikke hjemme,og kom på det forseint.... Men men,jeg synes den var veldig bra jeg.

Når det gjelder dette med sex og nakne kropper,så skal jo alltid Norske filmer eller serier overdrives noe så til de grader.....Det blir flaut altså...

Lilletrollet(som håper å få med seg de neste episodene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Syns forsovet den var bra, men litt langtekkelig. Virker litt forutsigbart og litt "24" aktig. Liksom det som kan gå galt går galt......og så plager det meg litt at han hovedpersonen roter det så jævla til. En ekte politi hadde aldri gjort noe slikt, han hadde de sparka ut på politiskolen......men må se den, bare må se den......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Jeg liker egentlig sen serien ganske godt, jeg.

Har sansen for han skuespilleren, det er ette eller annet med stemmen hans som fasinerer meg veldig.... :oops:

Ja, ikke sant :wink: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...