Gå til innhold

Erik -- Norges styggeste navn?

Fremhevede innlegg

Gjest notetur nomen
Skrevet

Hvordan var han?

Vil du jeg skal rapportere denne tråden for personhets mot en navngitt person som i tillegg er psykisk syk, eller har du tenkt å gi deg med dette?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mangor-Marton? Er Mangor/Marton virkelig ekte navn? :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Mangor hører ut som et klingon-navn.

Gjest notetur nomen
Skrevet

Mangor-Marton? Er Mangor/Marton virkelig ekte navn? :popcorn:

Jeg vet de heter Marton både i engelskspråklige land og i Nederland. Mangor var ukjent for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Vil du jeg skal rapportere denne tråden for personhets mot en navngitt person som i tillegg er psykisk syk, eller har du tenkt å gi deg med dette?

Øh, det var du som begynte å snakke om denne personen, som du i tillegg påstår er psykisk syk(!).

Hvem i all verdens land og rike er Erik Ribsskog?

Vil du jeg skal rapportere deg for personhets mot en navngitt person, eller har du tenkt å gi deg med dette?

Til orientering handler tråden om navnet Erik og hva folk forbinder med det, ikke om noen spesifikk person. Å anklage andre for å være "psykisk syk" er selvsagt ikke akseptabelt.

• Liker 1
Gjest notetur nomen
Skrevet

Øh, det var du som begynte å snakke om denne personen, som du i tillegg påstår er psykisk syk(!).

Vil du jeg skal rapportere deg for personhets mot en navngitt person, eller har du tenkt å gi deg med dette?

Til orientering handler tråden om navnet Erik og hva folk forbinder med det, ikke om noen spesifikk person. Å anklage andre for å være "psykisk syk" er selvsagt ikke akseptabelt.

Ble redd, altså... :fnise:

Ja, ja. Sånn kan det gå når man er tøff i pysjamas.

Jeg tror nok du trenger å lese litt nøyere, kamerat.

Skrevet

Heter nesten Erik føler meg dypt fornermet :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Er mannen syk er det i mine øyne svært få grunner for å henge han ut. Da trenger han å skjermes og få hjelp, og ikke offentlig hetsing.

Fullstendig enig, men hver gang man påpeker dette i en tråd, blir man nesten ledd av. Jeg har også gjentatte ganger rapportert tråder som latterliggjør denne mannen, i begynnelsen var moderatorene flinke til å slette trådene, men dette blir ikke gjort lenger. Det finnes blant annet en veldig lang tråd som ikke har som annet formål enn å gjøre narr av denne veldig psykisk syke personen.

Jeg poster som anonym siden jeg har litt kjennskap til ham, og ikke vil at han skal kjenne meg igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fullstendig enig, men hver gang man påpeker dette i en tråd, blir man nesten ledd av. Jeg har også gjentatte ganger rapportert tråder som latterliggjør denne mannen, i begynnelsen var moderatorene flinke til å slette trådene, men dette blir ikke gjort lenger. Det finnes blant annet en veldig lang tråd som ikke har som annet formål enn å gjøre narr av denne veldig psykisk syke personen.

Jeg poster som anonym siden jeg har litt kjennskap til ham, og ikke vil at han skal kjenne meg igjen.

Har noen litt vanskelig for det? Denne tråden handler ikke om denne personen som du snakker om. TS.

AnonymBruker
Skrevet

Har noen litt vanskelig for det? Denne tråden handler ikke om denne personen som du snakker om. TS.

Det er ikke meg du siterer, men "vanskelig for det"? KG har de siste ukene blitt invadert av Erik Ribsskogtråder, og for noen av oss som vet hvem fyren er så er det litt tragisk å se.

For øvrig er Erik er pent navn, men jeg liker Eirik bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Erik er et veldig pent navn.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min sønn skal hete Erik :)

• Liker 2
Skrevet

Du, min venn, aner ikke hva stygge navn er for noe. Jeg bodde nemlig på et sted på vest-landet, et sted som heter Karmøy (kjent for en rekke voldtekts- og pedofilisaker og Birgitte Tengs-drapet.....ja og så er det visst ei eller annen gammel kirke der også....og masse bedehus).

Uansett, her har du noen Karmøy-navn:

Marton

Mangor

Hein-Marton

Hein-Mangor

Cliff-Richard

Kristel (etter Crystal fra en eller annen såpeserie, Dynastiet tror jeg)

Dette er alle reelle Karmøy-navn, seriøst. Jeg har også en konspirasjonsteori når det gjelder disse navnene, for en gang leste jeg noe greier i Haugesunds Avis da jeg bodde i området, en liste over overdragelser av eiendommer på Karmøy (Haugesund er nabokommunen)

Det viste seg, til min forskrekkelse, at i søskenflokker på Karmøy så har gjerne 3-4 av ungene normale navn. Men så er det alltid én som heter noe sånn Ole-Johnny-Hein-Marton-greier.

Jeg tror at foreldre på Karmøy gjør dette med vilje for å sikre alderdommen. Da er man liksom trygg på at minst én av ungene blir værende på Karmøy i voksen alder, for en kan ikke bo noe annet sted i Norge eller verden med et sånt navn uten å bli steina for det.

:hoho: Fantastisk!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min sønn skal hete Erik :)

Når Erik Ribba finner ut det blogger han om at han trolig er faren.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror heller det er noen som skal fram til Erik Ribsskog. Såg han hadde skrevet et meget upassende innlegg om sin egen søster på bloggen sin. Eller, han hadde vel lagt ut en kopi av en epost han hadde sendt til Se og Hør om sin egen søster. Men uansett, er egentlig litt enig i at Erik er Norges styggeste navn når jeg tenker på Ribba. Han har igjen trådd langt over grensa med innlegget om sin søster. Og det er jo absolutt ikke første gang han går altfor langt.

Du! Høyh!

Ikke ødelegg julemiddagen min da! Ribba er synonymt med presanger og glede, så det så.

AnonymBruker
Skrevet

Du! Høyh!

Ikke ødelegg julemiddagen min da! Ribba er synonymt med presanger og glede, så det så.

Ribbe er kjedelig, smakløs søndagsmiddag.

PINNEKJØTT skal spise på julaften :Nikke::spise:

AnonymBruker
Skrevet

Du, min venn, aner ikke hva stygge navn er for noe. Jeg bodde nemlig på et sted på vest-landet, et sted som heter Karmøy (kjent for en rekke voldtekts- og pedofilisaker og Birgitte Tengs-drapet.....ja og så er det visst ei eller annen gammel kirke der også....og masse bedehus).

Og du min venn, aner ikke noe om kriminalstatistikk på Karmøy. Det er ikke noe mer pedo eller voldtekssaker der enn i landet ellers.

Men bedehustettheten er på linje med bibelbeltet, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Ribbe er kjedelig, smakløs søndagsmiddag.

PINNEKJØTT skal spise på julaften :Nikke::spise:

Jeg nyter begge deler, hver jul.

Nå ble jeg sulten, merker jeg. :spise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du! Høyh!

Forbinder ikke ribba med noe annet enn han bloggeren. Den kjøttretten der vet jeg knapt hva er.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...