Gå til innhold

Erik -- Norges styggeste navn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erik er det styggeste navnet i Norge synes jeg. Hva/hvem forbinder folk med navnet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det finnes langt styggere navn enn det.

• Liker 4
Skrevet

I all verden, hvor dustete tråder går det an å starte?

• Liker 11
Gjest notetur nomen
Skrevet

Erik er det styggeste navnet i Norge synes jeg. Hva/hvem forbinder folk med navnet?

Erik dumpa deg i kveld, ikke sant?

Modent av deg å starte denne tråden :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Erik dumpa deg i kveld, ikke sant?

Modent av deg å starte denne tråden :fnise:

Jeg tror heller det er noen som skal fram til Erik Ribsskog. Såg han hadde skrevet et meget upassende innlegg om sin egen søster på bloggen sin. Eller, han hadde vel lagt ut en kopi av en epost han hadde sendt til Se og Hør om sin egen søster. Men uansett, er egentlig litt enig i at Erik er Norges styggeste navn når jeg tenker på Ribba. Han har igjen trådd langt over grensa med innlegget om sin søster. Og det er jo absolutt ikke første gang han går altfor langt.

• Liker 3
Gjest notetur nomen
Skrevet

Hvem i all verdens land og rike er Erik Ribsskog?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ikke forklares, det må oppleves. Det fins flere tråder om han her inne, og du kan google han for mer info.

Kort sagt er det en norsk mann med paranoid personlighetsforstyrrelse som en dag for noen år siden fikk det for seg at han er forfulgt av "mafian". Han rømte til England og er nå i "eksil" der borte og skriver blogg fordi "ingen" vil hjelpe han. Han har ingen sperrer og legger ut ALT absolutt ALT han foretar seg. Bloggen hans: Min lenke. For all del, ikke ta kontakt med han og/eller la han få vite hvem du er.

• Liker 1
Gjest notetur nomen
Skrevet

Det kan ikke forklares, det må oppleves. Det fins flere tråder om han her inne, og du kan google han for mer info.

Kort sagt er det en norsk mann med paranoid personlighetsforstyrrelse som en dag for noen år siden fikk det for seg at han er forfulgt av "mafian". Han rømte til England og er nå i "eksil" der borte og skriver blogg fordi "ingen" vil hjelpe han. Han har ingen sperrer og legger ut ALT absolutt ALT han foretar seg. Bloggen hans: Min lenke. For all del, ikke ta kontakt med han og/eller la han få vite hvem du er.

Jeg googlet han og fant ingen info.

Uansett står jeg for at det er lite modent å åpne en tråd om hvor stygt et navn er, fordi man er sur på en person som heter nettopp det.. Barnehage er vi vel ferdige med?

Hvis man vil debattere en Erik Ribsskog, så kan vel det gjøres ved å spørre folk om Erik Ribsskog, og ikke surve om hvor stygt man syns navnet hans er...

• Liker 4
Gjest notetur nomen
Skrevet

Kort sagt er det en norsk mann med paranoid personlighetsforstyrrelse

Er mannen syk er det i mine øyne svært få grunner for å henge han ut. Da trenger han å skjermes og få hjelp, og ikke offentlig hetsing.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk jobbet sammen med Erik Ribsskog. Har lest litt på bloggen hans, og har heldigvis ikke funnet noe om meg der, men står masse dritt om flere tidligere kolleger da.

Når det kommer til navnet, så synes jeg definitivt ikke det er stygt, faktisk ganske fint :)

Gjest notetur nomen
Skrevet

Erik er et veldig ålreit navn, og jeg forbinder det feks med Erik Myggen Mykland. Fotballspiller. En god sådan. :ball:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Anders er et mye styggere navn, om ikke verdens mest avskyelige navn. Av forklarlige årsaker.

• Liker 2
Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Du, min venn, aner ikke hva stygge navn er for noe. Jeg bodde nemlig på et sted på vest-landet, et sted som heter Karmøy (kjent for en rekke voldtekts- og pedofilisaker og Birgitte Tengs-drapet.....ja og så er det visst ei eller annen gammel kirke der også....og masse bedehus).

Uansett, her har du noen Karmøy-navn:

Marton

Mangor

Hein-Marton

Hein-Mangor

Cliff-Richard

Kristel (etter Crystal fra en eller annen såpeserie, Dynastiet tror jeg)

Dette er alle reelle Karmøy-navn, seriøst. Jeg har også en konspirasjonsteori når det gjelder disse navnene, for en gang leste jeg noe greier i Haugesunds Avis da jeg bodde i området, en liste over overdragelser av eiendommer på Karmøy (Haugesund er nabokommunen)

Det viste seg, til min forskrekkelse, at i søskenflokker på Karmøy så har gjerne 3-4 av ungene normale navn. Men så er det alltid én som heter noe sånn Ole-Johnny-Hein-Marton-greier.

Jeg tror at foreldre på Karmøy gjør dette med vilje for å sikre alderdommen. Da er man liksom trygg på at minst én av ungene blir værende på Karmøy i voksen alder, for en kan ikke bo noe annet sted i Norge eller verden med et sånt navn uten å bli steina for det.

Endret av Maruwan
  • Liker 12
Skrevet

Du, min venn, aner ikke hva stygge navn er for noe. Jeg bodde nemlig på et sted på vest-landet, et sted som heter Karmøy (kjent for en rekke voldtekts- og pedofilisaker og Birgitte Tengs-drapet.....ja og så er det visst ei eller annen gammel kirke der også....og masse bedehus).

Uansett, her har du noen Karmøy-navn:

Marton

Mangor

Hein-Marton

Hein-Mangor

Cliff-Richard

Kristel (etter Crystal fra en eller annen såpeserie, Dynastiet tror jeg)

Dette er alle reelle Karmøy-navn, seriøst. Jeg har også en konspirasjonsteori når det gjelder disse navnene, for en gang leste jeg noe greier i Haugesunds Avis da jeg bodde i området, en liste over overdragelser av eiendommer på Karmøy (Haugesund er nabokommunen)

Det viste seg, til min forskrekkelse, at i søskenflokker på Karmøy så har gjerne 3-4 av ungene normale navn. Men så er det alltid én som heter noe sånn Ole-Johnny-Hein-Marton-greier.

Jeg tror at foreldre på Karmøy gjør dette med vilje for å sikre alderdommen. Da er man liksom trygg på at minst én av ungene blir værende på Karmøy i voksen alder, for en kan ikke bo noe annet sted i Norge eller verden med et sånt navn uten å bli steina for det.

Jeg har ikke møtt en eneste person fra Karmøy som ikke har dobbelnavn med bindestrek eller (flere) mellomnavn. Mange av dem har navn som absolutt ikke passer sammen. Jeg bor ikke der, men gikk i barnehage med en fra Karmøy som heter Cliff-Ronny :P

Erik forbinder jeg med prinsenavn, jeg tror det kan være Disney "The Little Mermaid" sin feil ;)

• Liker 2
Gjest notetur nomen
Skrevet

Stakkars Ole-Jonny-Hein-Marton. Nå ble han lei seg. :tristbla:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er mannen syk er det i mine øyne svært få grunner for å henge han ut. Da trenger han å skjermes og få hjelp, og ikke offentlig hetsing.

Det er faktisk han som henger seg selv ut. Han er syk ja, men han har gjort en hel del utilgivelige ting via bloggen. Men det er selvfølgelig ikke nødvendig å opprette slike tråder.

• Liker 2
Gjest notetur nomen
Skrevet

Det er faktisk han som henger seg selv ut. Han er syk ja, men han har gjort en hel del utilgivelige ting via bloggen. Men det er selvfølgelig ikke nødvendig å opprette slike tråder.

Når en person er syk/paranoid så er det ikke alltid at de skjønner hva de selv driver med, og at det ikke er normalt/ok/akseptabelt.Mange ganger greier de ikke en gang å bremse seg selv. Da trenger folk hverken å ta til seg det de sier, eller begynne å hetse dem.

(Da er det noe annet med folk fra Karmøy.Men de syns vel det er fint. Sikkert status på Karmøy å hete Mangor-Marton.Sikkert eldgammel tradisjon. Sånn som Gregoriusdottir Rotevatn.)

• Liker 1
Gjest notetur nomen
Skrevet

Nå skal det sies at folk fra Karmøy er i godt selskap med folk som kaller barna sine Leah Isadora, Emma Tallulah, Maud Angelica og Shamuel.

Eller andre individuelle ting, som forteller hvordan foreldrene oppfatter seg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk jobbet sammen med Erik Ribsskog. Har lest litt på bloggen hans, og har heldigvis ikke funnet noe om meg der, men står masse dritt om flere tidligere kolleger da.

Når det kommer til navnet, så synes jeg definitivt ikke det er stygt, faktisk ganske fint :)

Hvordan var han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...