Gå til innhold

Kjøre fra Ski til Sandefjord ( Torp flyplass)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøre fra Ski til Torp og ser på nettet etter den raskeste og beste veien å kjøre dit.

Tenker å kjøre mot Drøbak mot Drammen, men så ser jeg på kartet at jeg kunne kjørt Drøbak, via Svelvik, mot Sande og så ut mot E18 og deretter mot Sandefjord og Torp. Eller er jeg helt på viddene nå?

Noen som har peilig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

raskeste og korteste vei er ski-moss på e18, ferje over til horten, ut på e18 igjen

Tenkte det må være den lengste ruten jeg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Tenkte det må være den lengste ruten jeg,

ikke ifølge gulesider. der står det man sparer 30 min

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Gammel tråd.. Men samme spørsmål😁 og jeg tenker også om Drøbak, via Svelvik kan være et alternativ.. eller om ferje via Horten er det beste.

Er lørdag / søndag det er aktuelt for.

 

Anonymkode: 014d3...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vis du først skal nedenom Drøbak så hadde jeg valgt ferge Moss Horten, det er langt fra Drøbak til Drammen og det er langt fra Drammen til Sandefjord 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2012 den 0.10, AnonymBruker skrev:

Kom deg raskeste veien til E-18 hvert fall.

 

På 1.4.2012 den 0.17, Gjest Nuppdupp skrev:

raskeste og korteste vei er ski-moss på e18, ferje over til horten, ut på e18 igjen

OK, jeg bare må, selv om disse innleggene er eldgamle: Dere skal da for Guds skyld ikke kjøre E18 på Østfoldsiden!  :P Det er E6 som går nedover i ytre del av Østfold forbi Moss, E18 går nesten rett østover og inn til Töcksfors og Årjäng. Det nærmeste dere kommer Østfold-delen av E18 på denne ruten er vel antakelig når dere krysser den på Holstad. :fnise:

Anonymkode: f2eee...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gammel tråd.. Men samme spørsmål😁 og jeg tenker også om Drøbak, via Svelvik kan være et alternativ.. eller om ferje via Horten er det beste.

Er lørdag / søndag det er aktuelt for.

Anonymkode: 014d3...5a4

Har du kjørt veien over Svelvik-Verket og bort til E18 før? Det er ikke så lett å se på kartet, men her har du masse smale, svingete og bratte veier før du kommer frem. Og så må du fremdeles legge inn ekstra tid til ferge Svelvik-Verket. Sats på Moss-Horten i stedet, du. :) 

3 minutter siden, Apis skrev:

Vis du først skal nedenom Drøbak så hadde jeg valgt ferge Moss Horten, det er langt fra Drøbak til Drammen og det er langt fra Drammen til Sandefjord 

TS som vurderte å kjøre om Drammen har nok kommet frem for mange år siden. :) 

Anonymkode: f2eee...a97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du kjørt veien over Svelvik-Verket og bort til E18 før? Det er ikke så lett å se på kartet, men her har du masse smale, svingete og bratte veier før du kommer frem. Og så må du fremdeles legge inn ekstra tid til ferge Svelvik-Verket. Sats på Moss-Horten i stedet, du. :) 

TS som vurderte å kjøre om Drammen har nok kommet frem for mange år siden. :) 

Anonymkode: f2eee...a97

Jeg er ikke for mange år siden.. men en som vurdere samme rute. Det blir ikke via Svelvik. Men når jeg ser på kart nå så tar det 1,4 å kjøre Oslo-Drammen og Sandefjord.. og tar 2,12 med ferja. Får tenke på det. :)

Anonymkode: 014d3...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forrige uke, med Østfold som utgangspunkt. Det ble Oslofjordtunnelen. Kunne spart ca 20 min med Moss-Horten-ferga, men jeg liker elsker å kjøre så  da utgjør ikke 20 min noe for meg.

De som har tranghetsangst og vurderer Svelvik bør huske på at ned til Holmsbu er det smalt 

Anonymkode: 51514...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjørte forrige uke, med Østfold som utgangspunkt. Det ble Oslofjordtunnelen. Kunne spart ca 20 min med Moss-Horten-ferga, men jeg liker elsker å kjøre så  da utgjør ikke 20 min noe for meg.

De som har tranghetsangst og vurderer Svelvik bør huske på at ned til Holmsbu er det smalt 

Anonymkode: 51514...a6e

Det er smalt ut til Holmsbu også, men ferga går nå fra Verket, da. :) 

Anonymkode: f2eee...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...