Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2004 #1 Del Skrevet 18. januar 2004 Her om dagen våknet jeg med "ruglete" hud på kinnene... Huden min, som pleier å være helt myk og ren, kjentes ut som sandpapir. Nå har det spredd seg til hele ansiktet. Det er ikke rødt eller noenting, men det er ekkelt å ta på, og det ser ikke veldig bra ut... Jeg har ikke brukt noe nytt av make-up eller spist noe annerledes, som jeg husker. Er det kulda? Har aldri opplevd noe sånt før. Eller er det en allergisk reaksjon? Går det bort, eller bør jeg kontakte lege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 18. januar 2004 #2 Del Skrevet 18. januar 2004 Siden det plutselig bare dukket opp er det nok en slags reaksjon du har fått. Det beste er å vente en 2-3 dager, droppe alt som heter make-up og se an. Unngå og plukke på huden, la den være mest mulig i fred. Det er ikke usannsynlig at det kan være en reaksjon på kulden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #3 Del Skrevet 19. januar 2004 Det kan være en reaksjon på kulde, eller du kan ha blitt allergisk mot et av produktene du bruker (det kan skje selv om du ikke har reagert før). Få deg en vannfri krem til vinterbruk - tror Essex fet krem er det (du får den på apoteket). Den er fryktelig fet, så ikke få sjokk, men den roer ned huden og bygger opp igjen om du har fått en algs allergisk reaksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 1. august 2010 #4 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg har våknet i dag med akkurat det samme! Merkelig!! Gikk ditt over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minawe Skrevet 19. juni 2011 #5 Del Skrevet 19. juni 2011 jeg våknet også opp med dette men det er jo sommer :S hva kan det være? det er på kinnen og på halsen og haka :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 19. juni 2011 #6 Del Skrevet 19. juni 2011 jeg våknet også opp med dette men det er jo sommer :S hva kan det være? det er på kinnen og på halsen og haka :S Dette skjedde meg også i fjor sommer. I tillegg var jeg hoven rundt øynene. Det gikk bort til dagen etter, så jeg konkluderte med at det hadde blitt for mye sol for min lyse hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minawe Skrevet 20. juni 2011 #7 Del Skrevet 20. juni 2011 Takk for svar, men mitt har ikke gått over enda desverre. Nå har det blitt mer som sannpapir, det er ikke synlig men jeg kjenner det og er veldig slitsomt. Har fått litt på låra de siste dagene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå