Gå til innhold

Kjedelig og pinlig promp..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kjedelig og pinlig problem!!

Når jeg har sex med kjærsten min og når han blir skikkelig tent, og spesiellt rett før det går for han, promper han helt ufrivillig...puhha..

Altså det er ikke særlig opphissende... :roll:

Tror ikke han er klar over at jeg merker det... Det er pinlig og jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre ham oppmerksom på det.

Er det noen der ute som kjenner til problemet eller..

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm,

dette var vel litt av et dilemma da. Kan i grunn ikke si at jeg har opplevd noe lignende. Foreløpig i allefall, men jeg våger meg på å gi noen råd:

Vel, du kan jo begynne å gi han luft-tabeletter. Sånne som gjør at man ikke får sånn luft i magen.

Eller kanskje stille og rolig endre litt på matvanene hans.

Altså kutte ut ting som gir luft i magen.

F.eks, hamburger, pølser, erter, etc.

Eller, snakk med han. Ved en passende anledning, altså ikke når dere har sex.

(Leste et sted at ved orgasme så kan visst musklene i ræve trekke seg litt sammen og sånt, og hvis man har en fis i vente så skal det vel ikke så mye til før den kommer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at du ikke skal gjøre noe som helst. Han kan ikke noe for det, ergo er det ikke så mye du kan gjøre for å få ham til å slutte. Ikke særlig opphissende, nei, men vi jenter foretar oss sikkert ting som ikke er så opphissende også, sikkert mange menn som ikke syns at "vagina-fis" er så morsomt heller. Like naturlig begge deler, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, Vel, du kan jo begynne å gi han luft-tabeletter. Sånne som gjør at man ikke får sånn luft i magen.

Eller kanskje stille og rolig endre litt på matvanene hans.

Altså kutte ut ting som gir luft i magen.

F.eks, hamburger, pølser, erter, etc.

quote]

:enig_animasjon:

Å ikke gjøre noe kan jo resultere i at sexlysten din forsvinner!!

(det hjelper vel neppe å snakke om det, for det er tydelig at han mister kontrollen over muskelen....men før det går for langt, så bør du vel hinte litt til han om evnt. ett legebesøk!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ha litt musikk i bakgrunnen som kan overdøve prompen?

Eller du kan putte sånne sov-i-ro plugger i ørene dine, blir nok så sexy atte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste en gang for lenge siden at man kan provosere frem luft fra tarmen ved å stå på alle fire, med albuene i gulvet og rompa rett i været. Stå sånn en stund og virkelig slappe av i ringmuskelen. Kanskje han burde ta en sesjon med tarmlufttømming før sex - men hvordan du ber ham om å gjøre det, er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
sikkert mange menn som ikke syns at "vagina-fis" er så morsomt heller. Like naturlig begge deler' date=' egentlig?[/quote']

Apropos dette, nå er det sjelden dette har skjedd, og når det har, så har det passert uten kommentarer eller forlegenhet fra noen av partene, men jeg opplevde en gang en kar som ble tydelig forlegen og forskrekka... Det virka som han trodde det var "orntli" fis..?! Har ikke mannfolk skjønt noe om noen ting.. bare lurer jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

De få gangene jeg fitte-fiser synes jeg det er uhyre pinlig, mye flauere enn det mannen synes. Hadde ei venninne som kunne fitte-fise på kommando, hun bare skrevde og sugde inn luft, og feis i vei. Stort party-triks det der, men hva gutta egentlig syntes om det fant vi vel aldri helt ut av :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jo, men det er forskjell på vagina-fis, og "skikkelig" fis, synes jeg. Vagina-fis er kun luft, mens "skikkelig" fis er gass, og stinker muligens også! :sprettoy: Fising setter en demper på lysten, helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene jeg fitte-fiser synes jeg det er uhyre pinlig' date=' mye flauere enn det mannen synes. Hadde ei venninne som kunne fitte-fise på kommando, hun bare skrevde og sugde inn luft, og feis i vei. Stort party-triks det der, men hva gutta egentlig syntes om det fant vi vel aldri helt ut av :roll:[/quote']

Stilig, hun hadde litt kontroll over musa da!!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

neida, skjønner at det er ett problem for deg! Prøv å ta det opp på en fin måte, men kanksje ikke i senga rett etter sex.......???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...