Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Hei igjen Alfa!

Først og fremst må jeg bare si at jeg er 100% enig med Rumle! (Ikke helt uvanlig det :laugh: ) En halv festival er bedre enn ingen festival :hjerte:

Her jeg er nå, i denne maskinen av en dampende varm suppegryte, må det være helt forferdelig å bo hvis man ikke står på toppen av rangstigen eller har det helt topp psykisk. Det er så mange, unge som gamle mennesker, som går rundt i gatene, fattige og tynne og med et fjernt blikk i øynene. Det gir meg virkelig et perspektiv på hvor godt vi har det i Norge. Jeg tenker på frisk luft, helsevesen og sosiale goder og annet hjelpeapparat. Takk heaven - seven eleven! :pls:

Nå er det natten hos deg Alfa, men jeg håper du får en fin fredag! :tommelopp: Og kos deg med kjæresten når han kommer til deg. :klemmer:

Nå går jeg ut og bruker opp resten av pengene min på shopping! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alfa!!! Nå er både Rumle og jeg ganske bekymret for deg. Håper du bare har det travelt og ikke har tid til å kikke i dagboken din.

Kan du gi et lite vink? :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei fine dere :) Jeg er i utlandet naa, og har det greit. Tror faktisk jeg har litt feber men saann gaar det naar det regner og jeg gaar med tynne sko. Takk for fine tanker :hjerte: jeg haaper dere har det bra! Snakkes snart!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi - så hyggelig å høre at du er i utlandet og har det bra :rodmer: (bortsett fra feberen da, men den går over.) Det regner her hjemme på berget også Alfa, hvis det er til noen trøst.

Fortsatt god tur og fin ferie! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alfa :goodbye: så bra å høre fra deg :)

Håper du føler deg bedre snart - ha en fin tur! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det bildet er så herlig Rumle! :tommelsmil:

Heisann Alfa :lillesky: - tenker masse på deg og håper du har det fint. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fine mennesker :roser: (roser til dere som takk for mange fine ord!!)

Da har jeg vært nesten en måned hjemmeifra. Har vært litt slitsomt, men også ganske bra! Nå er jeg hjemme en stund, men burde egentlig gå på visninger :overrasket:

Er vanskelig å legge ting vekk, ting som jeg burde gjøre osv (som feks visninger), men jeg skal prøve. Jeg har så ufattelig mange bøker som jeg ikke har fått lest ut! Jeg var i bokhandelen i dag, det synes jeg er så koselig. Jeg ser så mange bøker jeg vil lese, og ofte kjøper jeg en ny, men når jeg kommer hjem blir det rett og slett et prosjekt å fullføre dem. I kveld håper jeg å få lest en del :)

Boller er i ovnen! :hoppendeglad:(ekte boller altså, ingen småttiser på vei enda!)

Håper dere har fått fine sommerdager hvor enn dere befinner dere. Aldrisur - fortsatt på reisefot? Hvordan har du det? :danse: :danse:

Og Rumle - håper du har det bra. Takk for fine ord og artige bilder!! :smilyblomst:

Endret av Alfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkomment tilbake, Alfa! :)

Har det akkurat som deg når det kommer til bøker for tiden, har hauger med uleste bøker liggende overalt! Det er jo alltid så mange fiiiine jeg har lyst på! :rodmer: Heldigvis pleier jeg å få gode leseperioder innimellom hvor jeg får lest ganske mye, men nå har det vært lenge siden en slik :sjenert:

Blir spennende å høre hvordan det går med å få seg nytt sted å bo. Det er stadig Oslo som er planen, ikke sant?

Nystekte boller og kaffe er veldig ok på en søndag! :Nikke:

Ha en fin dag! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå hyggelig lesning! :smilorange:

Tenk at du har vært borte så lenge Alfa! Håper du hadde en flott tur.

:kaffekopp: Gode bøker å boller i ovnen kan aldri bli feil. Har du en kopp kaffe også, iler jeg avgårde for et besøk med en gang. Kjenner jeg Rumle rett, så henger hun seg nok på hun også :bolledeig: !

Jeg har kommet vel hjem etter den lange turen til Malaysia - har faktisk jobbet i to uker allerede. Skal du flytte til Oslo for å studere? Eller bor du i Oslo Alfa?

Håper du har fått hvile skikkelig ut før du skal ta fatt på visning og leilighetsjakt!

:rodmer:

Snakkes!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo er planen, og tror det blir jobb. I hvertfall en deltidsjobb, men det stresser jeg ikke med akkurat nå.

Håper turen var minnerik, Aldrisur! Du er et reisende vesen!

Ja, kaffe er innen rekkevidde så det er bare å komme på besøk - alle som vil :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende med jobb, Alfa! :jepp: Gleder meg til å følge med fremover! Håper du finner en fiiiin plass å bo! :klemmer:

Jeg kommer gjerne på boller og kaffe!!!!!!! Tar med blomster fra hagen! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...