Alfa Skrevet 19. april 2012 Forfatter #41 Del Skrevet 19. april 2012 Vasker klær og har spist bringebær! Deilig. Har lest bilteori men jeg syes det er litt tungt. Har lest i tre dager så jeg må ha en liten pause i dag. Håper alle får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. april 2012 #42 Del Skrevet 19. april 2012 Alfa, ha en riktig fin dag du også! Bringebær høres veeeeeeeldig godt ut, tror jeg må kjøpe meg en kurv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 20. april 2012 Forfatter #43 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Nok en ullgenser ligger til tørk. De bør jo vaskes for hånd. Jeg liker ullgensere, spesielt siden jeg fryser fort, men de er et herk å vaske I dag føler jeg meg ikke så bra. Ting føles bare tungt... vår og sommer nærmer seg og det hadde jeg trodd skulle føles bra, men det føles ikke bra, for jeg får ofte dårlig samvittighet for at jeg ikke går ut i det fine været. Sutre sutre. Men at det er mer dagslys er jo selvfølgelig bra Tja... jeg har gitt litt opp å lese bilteori. Jeg er så sliten av den boken at jeg får utslett! Jeg gruer meg til å kjøre og jeg føler at jeg ikke får "inn" det jeg leser. Jeg leser, men det lagres ikke. Siste psykologtime er på tirsdag. Jeg skal bruke helgen til å finne ut hva jeg vil ta opp. Det er vanskelig å sette ord på og jeg blir fort stresset. Vi har bare 45 min. Jeg tenker mye på hva som skjer til sommeren. Da er planen å flytte til samme by som kjæresten men jeg friker ut ang å jobbe pga sosial fobi. Det er jo det jeg skal prøve å mestre før den tid, men ved å tenke på det føles det grusomt. Jeg tenker for mye - det vet jeg, men det er vanskelig å la være. Jeg burde kanskje finne en ting som føles godt/gjør meg glad for hver gang jeg skriver så ikke alt blir så negativt. I dag: det meste i skittentøyskurven er nå vasket. Endret 20. april 2012 av Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 21. april 2012 Forfatter #44 Del Skrevet 21. april 2012 Dårlig dag... Har ikke gjort noen ting. Det er nydelig vær ute og jeg får dårlig samvittighet for at jeg sitter inne. Jeg føler meg veldig alene men har ikke noe særlig lyst til å være sosial heller. Jeg kjenner så veldig på at jeg kaster bort livet mitt Dørstokken er så jævli høy. Jeg har meg selv å takke hvis jeg blir tjukk så mye som jeg spiser for tiden. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig å komme seg ut døra for å gå litt. Jeg har ikke vært ute av huset siden mandag. Dritt og faenskap. Dagens positive: mamma har laget boller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 22. april 2012 Forfatter #45 Del Skrevet 22. april 2012 været var nydelig i dag, så jeg gikk en tur. Det føltes jævlig. Har spilt Sims i dag, og det fikk tiden til å gå. Plutselig hadde jeg brukt tre timer. Deilig. I morgen skal jeg møte hun som er ansvarlig for gruppeterapien så får vi se hva som skjer videre. I dag er bare en stor langfinger. Dagens positivitet: ørepropper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2012 #46 Del Skrevet 22. april 2012 Uansett hvor ille det er der du er; jeg syns det er hyggelig at du er her og får skrevet tingene ned i alle fall. Få det ut! Pleier å hjelpe bittelitt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. april 2012 #47 Del Skrevet 23. april 2012 Heisan Alfa! Siste psykologtime er på tirsdag. Jeg skal bruke helgen til å finne ut hva jeg vil ta opp. Det er vanskelig å sette ord på og jeg blir fort stresset. Vi har bare 45 min. Forstår veldig godt at dette stresser deg. Hva med å skrive opp en liste over alt det viktigste du vil ta opp? Så trenger du ikke å ha alt i i hodet hele tiden mens du snakker med henne? Håper siste timen går fint, og at du får svar på litt av det du grubler på været var nydelig i dag, så jeg gikk en tur. Det føltes jævlig. Har spilt Sims i dag, og det fikk tiden til å gå. Plutselig hadde jeg brukt tre timer. Deilig. I morgen skal jeg møte hun som er ansvarlig for gruppeterapien så får vi se hva som skjer videre. I dag er bare en stor langfinger. Dagens positivitet: ørepropper. Jeg synes det er kjempebra at du har begynt å skrive opp positive ting Hva med legge til at du gikk tur selv om du synes det var vanskelig? Det synes i alle fall jeg er veldig positivt! Blir veldig spennende å høre hvordan det går med gruppeterapien, håper du får et godt møte med henne! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 23. april 2012 Forfatter #48 Del Skrevet 23. april 2012 Tusen takk dere to! Dere er så fine I dag har jeg da vært på møte med de som har gruppeterapien. Det var to stykker, ikke bare en. Det gikk ganske fint og det virker som et bra opplegg. Jeg er veldig positiv til å prøve og har med trygghet fått vite at man blir fulgt opp hele veien. Jeg har også klart å skrive en liten liste om hva jeg skal si til psykologen i morgen (Rumle :D). Litt vanskelig er det, for hodet "snakker" fra hver sin kant med flere følelser samtidig. Heh. Men vi prøver. Jeg har vært innom en hudklinikk og skal i morgen få en ny hudanalyse. Jeg fikk en for noen år siden men produktene jeg ble tipset om da har ikke gjort noe forskjell. Nok er nok! På onsdag drar jeg til Oslo og er der en liten uke. Det kan jo bli godt å komme seg vekk litt. Dagens positivitet: økonomisk trygghet! Det har så mye å si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. april 2012 #49 Del Skrevet 23. april 2012 Så bra at møtet gikk så fint! Blir spennende å hørte hvordan det går fremover Jeg har også klart å skrive en liten liste om hva jeg skal si til psykologen i morgen (Rumle :D). Litt vanskelig er det, for hodet "snakker" fra hver sin kant med flere følelser samtidig. Heh. Men vi prøver. Kjenner igjen den følelsen! Synes det funker bra å skrive ned alt som er der (i tankene) og så samle og redigere etterpå. Ofte handler jo mye om det samme, egentlig Ha en fin tur til Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 23. april 2012 Forfatter #50 Del Skrevet 23. april 2012 ja! Jeg har prøvd å skrive liste i flere dager faktisk, men det blir ofte flere avsnitt hehe. Men det er sant, mye som kommer ned er egentlig den samme setningen om igjen formulert på forskjellige måter. Jeg blir litt stressa fordi jeg vil være sikker på at alt kommer med siden det er siste gangen, jeg får ikke en ny sjanse! Men jeg må vel bare bli ferdig med det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2012 #51 Del Skrevet 24. april 2012 I steden for mange avsnitt; kunne du kanskje bare notere stikkord? Du vet jo hva du føler om ting uansett, gjør du ikke? Stikkord er bra for å sparke seg selv i baken for å komme videre i praten. Jaja, uansett så er notater veldig kjekt å ha. Uten dem går det lett i surr om en har flere ting på hjertet og kanskje snakker seg bort uti der et sted. Praktiserer det ofte selv også hvis ting må huskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 24. april 2012 Forfatter #52 Del Skrevet 24. april 2012 Takk for tips Det er så hyggelig at dere bryr dere :D Setter virkelig pris på dere Jeg fikk skrevet ned en liste. Det var deilig å endelig klare å få det meste på papiret og føle at det var det viktigste som faktisk kom ut. Jeg har vært mye lei meg pga brå endring i behandlingen og ved å miste en som var vært en stor hjelp den siste tiden. Det var stor sett der det meste lå. Eller ligger. Men det går bra, jeg må jo bare være positiv til den videre behandlingen og takke for å ha fått god hjelp så langt Mye bekymring for fremtid samt angst og engstelse i nåtid, blandet med mye forvirring har gjort sitt. Nå skal jeg ta meg en tur til en annen by i Norge en ukes tid. Jeg har til og med spandert en komfortvogn til meg selv på den lange togturen. Nå skal jeg snart legge meg. Våknet to ganger forrige natt. Ikke bra! Sov godt alle andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2012 #53 Del Skrevet 24. april 2012 Sov riktig godt, Alfa. Vet ikke helt eksakt hva det er, men "komfortvogn" høres godt ut og det fortjener du! Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. april 2012 #54 Del Skrevet 25. april 2012 Komfortvogn høres supert ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #55 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Hadde en fin tur borte og nå er jeg hjemme igjen. I dag er det Star Wars dagen forresten - May the 4th be with you. Mehe. De siste dagene? Ja, ganske dårlige. Har begynt i gruppeterapien da... vet ikke helt hva jeg synes om den... Greit nok men det er vanskelig å konsentrere seg om å skifte oppmerksomheten fra kjipe tanker når tankene er ting som ordnes. Jeg føler de må det i hvert fall. I morgen skal jeg i konfirmasjon. Dritt og horeskap sier jeg bare. Var på skattekontoret i dag. Mannen som hjalp meg var veldig snill, men da han spurte om jeg ikke hadde hatt lønn i det hele tatt på så lang tid døde jeg litt innvending. Jeg skammer meg :S Nå burde jeg egentlig lese bilteori, jeg burde jogge/gå/være i aktivitet og jeg burde rydde. dagens positivie: slapp å kjøre bil i dag. kick-you-in-the-crotch, spit-on-your-neck fantastic. Endret 4. mai 2012 av Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2012 #56 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Hei og hopp, Alfa! Så fint at du har hatt en bra tur Det blir spennende å høre hvordan du synes det går med gruppeterapi etter hvert. Kan forestille meg at det nok er litt vanskelig i begynnelsen for alle, ikke minst det å komme inn i en allerede etablert gruppe. Kjedelig med opplevelsen på skattekontoret, men prøv å si til deg selv at du absolutt ikke har noe som helst å skamme deg over, for det har du ikke! Håper du får en fin helg! Endret 5. mai 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2012 #57 Del Skrevet 6. mai 2012 Dritt og horeskap sier jeg bare.Eh...mente du kanskje horoskop der? Håper det, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #58 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg føler meg helt forferdelig for tiden... jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2012 #59 Del Skrevet 6. mai 2012 Ta deg en tur ut i naturen? Sitte der og bare være, slik at problemene kan seile sin egen sjø for en stund? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2012 #60 Del Skrevet 8. mai 2012 Er enig med Hoppe, har du muligheten til å komme deg ut i naturen og ta deg noen gode turer så kan det virkelig gjøre underverker Ellers kan du kanskje prøve å finne på noe annet hyggelig slik at du får brukt tankene litt på det? Vet meget godt at det ofte er mye lettere sagt enn gjort, men av og til synes jeg at det hjelper å bare late som om man orker, og så blir det ofte litt bedre etterhvert likevel Håper du har det bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå