Alfa Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #861 Del Skrevet 27. januar 2013 Fine fine dere :o) Det går litt opp og ned nå, men dessverre kjenner jeg en voldsom forskjell fra de siste ukene. Legen skulle ringe meg opp igjen i morgen, så da satser vi på at det ordner seg. I morgen må jeg veldig tidlig opp! Jeg pleier ikke å måtte stå opp før 9 på det tidligste. Jeg skal alltid klare å stå opp, men jeg gruer meg litt fordi jeg pleier å føle meg veldig depressiv på morgenen, når det er mørkt. Men, nå er det spådd noen få varmegrader denne uken. Det er jo fint 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar 2013 #862 Del Skrevet 27. januar 2013 Vi to har det litt likt i forhold til det mørket, men jeg har det kanskje litt lettere enn deg alikevel. Ååå, som jeg gleder meg til at lyset kommer tilbake til oss. Jeg trenger det i hele meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. januar 2013 #863 Del Skrevet 27. januar 2013 Hei på deg Alfa! Jeg holdt på og foreslå at jeg kunne vekke deg - men det går jo ikke - hjelper vel ikke stort at jeg skriver KYKELIKY i dagboka di akkurat! Så fint at du har kontakt med legen din, du skal se at det blir lettere å være Alfamenneske når sola begynner å varme litt mer og lyset kommer tilbake. Akkurat nå trenger alle Nordmenn D-vitaminer, noe som lett blir mangelvare i den mørke årstiden. Har lest et sted at inntak av D-vitamin også hjelper på humøret. Lykke til i morgen kjære Alfa - det går nok greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar 2013 #864 Del Skrevet 27. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #865 Del Skrevet 27. januar 2013 Tusen takk fine dere Jeg er så glad jeg har dere Håper dere har det bra! Og, Aldrisur - du kan skrive kykeliky i boka min når du vil!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. januar 2013 #866 Del Skrevet 28. januar 2013 Kykeliky Alfa! Nå er det mandags morgen, klokka er 08.00 - pip, og det er 0 grader i hovedstaden! Værdamen på tv2 sier at vi skal få litt i dag - og det er jo oppmuntrende! Nå skal jeg pakke ned mine siste duppetitter, så fyker jeg avgårde til bortvekkistan - 13 timer i fly! Ha en fin dag i dag! Du hører fra meg etter hvert . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2013 #867 Del Skrevet 28. januar 2013 *hviske stille og rolig* Godmorgen, Alfa. Jeg er ikke så bråkete som visse morgenfugler i reiserus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #868 Del Skrevet 30. januar 2013 Woaaaa, snart flytter jeg og da får jeg (forhåpentligvis) bra internett! åh! Og ja - tusen takk for morgenkykeliky! Jeg kom meg opp, men oi så sulten jeg var da jeg glemte/ikke rakk å spise frokost. Aldri mer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar 2013 #869 Del Skrevet 30. januar 2013 Bra internett er like nødvendig som luften vi puster. I alle fall nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. februar 2013 #870 Del Skrevet 1. februar 2013 Ha en fin helg Alfa! Når er det du flytter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2013 #871 Del Skrevet 1. februar 2013 Håper at du får utlevert en snill fredag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #872 Del Skrevet 1. februar 2013 Hallo dere God fredag til dere!! Jeg flytter i morgen! Jeeeez. Litt skummelt Aldrisur - hvor er du på tur, hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. februar 2013 #873 Del Skrevet 1. februar 2013 I morgen allerede? Og da krysser jeg fingre og ønsker deg masse lykke til altså! Jeg synes du er så flink til å ordne opp for deg selv jeg Alfa - og jeg vet at det ikke har vært lett. Du er nok en ordentlig liten kriger du, når det kommer til stykket. Jeg er i Thailand, Trodde hele KG visste det jeg, jeg har jo ikke akkurat vært beskjeden med å legge ut om dette. Her er forresten klokka 24.00 nå, og jeg bør sove snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2013 #874 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg sitter her og speider etter Alfa og håper å se henne stikke hodet opp av ei diger kasse, eller noe... Hvordan går det med flyttingen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. februar 2013 #875 Del Skrevet 5. februar 2013 Håper du får nett-tilgang snart Alfa, for nå lurer vi fælt på hvordan det går med deg! Ikke sant Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2013 #876 Del Skrevet 5. februar 2013 Jo, det har du rett i! Er ofte innom her og sjekker om det er liv, men tusler ut igjen. Det tar den tiden det tar, men nå begynner vi å tenke på å hente deg i luftballongen, hvis du ikke snart popper opp. Vi vil ha regelmessige doser av Alfa`n vår! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #877 Del Skrevet 8. februar 2013 Hei kjære dere - jeg skjønner at det ikke er så gøy å titte innom boka min, når det ikke blir skrevet så mye. Jeg har ingen data - den er død. Så er på jakt etter en ny. Nå er jeg veldig forkjølet så jeg skal tilbringe helgestarten i sengen. God helg fine dere. Håper dere har det fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2013 #878 Del Skrevet 8. februar 2013 ...men vi blir ikke lei av den grunn. Vi kommer til å luske rundt her til du en gang får fikset linjer og kommer regelmessig tilbake til oss. Nemlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. februar 2013 #879 Del Skrevet 9. februar 2013 Ja, nemlig. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg Alfa, og håper så inderlig at du får det roligere og vil trives med å bo i din nye leilighet. Som Hoppe sa, vi gir oss ikke, uansett om du er her i boka di eller ei, vi er her og venter på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2013 #880 Del Skrevet 9. februar 2013 Mhm. Ny leilighet, ny linje, nytt pågangsmot og syn på livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå