Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Fine fine dere :o) Det går litt opp og ned nå, men dessverre kjenner jeg en voldsom forskjell fra de siste ukene. Legen skulle ringe meg opp igjen i morgen, så da satser vi på at det ordner seg.

I morgen må jeg veldig tidlig opp! Jeg pleier ikke å måtte stå opp før 9 på det tidligste. Jeg skal alltid klare å stå opp, men jeg gruer meg litt fordi jeg pleier å føle meg veldig depressiv på morgenen, når det er mørkt. Men, nå er det spådd noen få varmegrader denne uken. Det er jo fint :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi to har det litt likt i forhold til det mørket, men jeg har det kanskje litt lettere enn deg alikevel.

Ååå, som jeg gleder meg til at lyset kommer tilbake til oss. Jeg trenger det i hele meg! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Alfa! Jeg holdt på og foreslå at jeg kunne vekke deg - men det går jo ikke - hjelper vel ikke stort at jeg skriver KYKELIKY i dagboka di akkurat! :fnise:

Så fint at du har kontakt med legen din, du skal se at det blir lettere å være Alfamenneske når sola begynner å varme litt mer og lyset kommer tilbake.

Akkurat nå trenger alle Nordmenn D-vitaminer, noe som lett blir mangelvare i den mørke årstiden. Har lest et sted at inntak av D-vitamin også hjelper på humøret.

Lykke til i morgen kjære Alfa - det går nok greit. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk fine dere :) Jeg er så glad jeg har dere :blomst::hug: Håper dere har det bra!

Og, Aldrisur - du kan skrive kykeliky i boka min når du vil!! :danse:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kykeliky Alfa! :kaklehone: Nå er det mandags morgen, klokka er 08.00 - pip, og det er 0 grader i hovedstaden! Værdamen på tv2 sier at vi skal få litt :sol: i dag - og det er jo oppmuntrende!

Nå skal jeg pakke ned mine siste duppetitter, så fyker jeg avgårde til bortvekkistan - 13 timer i fly!

Ha en fin dag i dag! :klem: Du hører fra meg etter hvert .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*hviske stille og rolig* Godmorgen, Alfa. Jeg er ikke så bråkete som visse morgenfugler i reiserus. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woaaaa, snart flytter jeg og da får jeg (forhåpentligvis) bra internett! åh! :bolledeig:

Og ja - tusen takk for morgenkykeliky! :rolleyes: Jeg kom meg opp, men oi så sulten jeg var da jeg glemte/ikke rakk å spise frokost. Aldri mer! :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo dere :hjerte: God fredag til dere!!

Jeg flytter i morgen! Jeeeez. Litt skummelt :P

Aldrisur - hvor er du på tur, hen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen allerede? Og da krysser jeg fingre og ønsker deg masse lykke til altså! Jeg synes du er så flink til å ordne opp for deg selv jeg Alfa - og jeg vet at det ikke har vært lett. Du er nok en ordentlig liten kriger du, når det kommer til stykket. :skya:

Jeg er i Thailand, Trodde hele KG visste det jeg, jeg har jo ikke akkurat vært beskjeden med å legge ut om dette. :fnise:

Her er forresten klokka 24.00 nå, og jeg bør sove snart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter her og speider etter Alfa og håper å se henne stikke hodet opp

av ei diger kasse, eller noe... Hvordan går det med flyttingen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får nett-tilgang snart Alfa, for nå lurer vi fælt på hvordan det går med deg!

Ikke sant Hoppe? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det har du rett i! :jepp: Er ofte innom her og sjekker om det er liv, men tusler ut igjen.

Det tar den tiden det tar, men nå begynner vi å tenke på å hente deg i luftballongen,

hvis du ikke snart popper opp. Vi vil ha regelmessige doser av Alfa`n vår! :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei kjære dere - jeg skjønner at det ikke er så gøy å titte innom boka min, når det ikke blir skrevet så mye. Jeg har ingen data - den er død. Så er på jakt etter en ny.

Nå er jeg veldig forkjølet så jeg skal tilbringe helgestarten i sengen.

God helg fine dere. Håper dere har det fint :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men vi blir ikke lei av den grunn. ;) Vi kommer til å luske rundt her til du en gang får fikset linjer og kommer regelmessig tilbake til oss. Nemlig. :biggrin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nemlig. :blomst:

Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg Alfa, og håper så inderlig at du får det roligere og vil trives med å bo i din nye leilighet.

Som Hoppe sa, vi gir oss ikke, uansett om du er her i boka di eller ei, vi er her og venter på deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...