Aldrisur Skrevet 7. januar 2013 #821 Del Skrevet 7. januar 2013 Så søtt! Kommer til å tenke på deg også når jeg går forbi neste gang Jeg har det fint. Er vanskeligere å få tak i internett her i Oslo, så da kommer jeg ikke like ofte innpå her. Hadde siste time hos psykologen i dag. Det føles ok. Det er skummelt å ikke ha en, men det går greit med meg. Jeg leser mye bok, og har sett filmer uten å miste konsentrajsonen. Det er lenge siden jeg har klart. Jeg klarer også å observere "utenifra" uten å bli sugd for mye inni det når ting er vanskelig. Det er godt. I dag har vært en god dag Håper dere har det fint DU er så flink Alfa! Det der med å lære seg enkelte teknikker er enkelt, men det er det å benytte dem når du trenger dem som er vanskelig men uhyre nyttig og nødvendig! Stå på - det er så bra! Dessuten syntes jeg ikke det er så veldig lenge siden du sa at du ikke klarte å konsentrere deg om en bok, Og se nå! Jeg har det så travelt inni den nye dagboka mi, at jeg nesten ikke får tid til å gjøre noe annet enn å svare og lese der! Ta en kikk så skal du se selv. Spesielt Hoppetussa, hun er så skravlete og spretten at man vet jo aldri hvor man har henne. Så er hun her, så er hun der, så er hun i Happyland, :omg: Ikke si til henne at jeg har sagt dette da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2013 #822 Del Skrevet 7. januar 2013 *hmff* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #823 Del Skrevet 9. januar 2013 er litt småstressa! Siden jeg hadde min siste psykologtime, er det jo ingen som følger meg opp ang medisinene. Jeg har fastlege i en annen by som jeg kan bytte, men jeg er så fornøyd med han! Kan man bruke lege på UIO? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. januar 2013 #824 Del Skrevet 9. januar 2013 Først en onsdagsblomt! Jeg har egentlig ikke peiling på det du spør om Alfa, men fant en link du kanskje kan kikke på - hvis du ikke allerede har gjort det? Synes siden til legene på UIO var utrolig vennlig og innbydende laget. MEN - det kan jo hende at prisene ikke er like "vennlige". Helsetjenesten: Huslegen på Blindern - Uniforum - Universitetet i Oslo Hvis du vil ha et bedre svar, kan du jo kanskje legge inn spørmålet i Luftballongen? Der er jo Mynona blant annet, kanskje hun vet? Eller Kaffemor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. januar 2013 #825 Del Skrevet 12. januar 2013 Vet du har dårlig nettverk Alfa - men stikker innom dagboken din og håper du har en fin lørdagskveld. Er spent på hvordan det går med deg. Håper du har det veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar 2013 #826 Del Skrevet 12. januar 2013 ...og litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. januar 2013 #827 Del Skrevet 12. januar 2013 ...og enda litt til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar 2013 #828 Del Skrevet 14. januar 2013 Vet du har dårlig nettverk Alfa ...men så lenge en har et bra venne-nettverk går det meste greit. Vi - dine venner - sitter her og verker etter å høre fra deg. Hele tiden faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #829 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei mine venner Takk for at dere er her og venter på meg - dere er fine! Har som sagt dårlig internett, så er ikke ofte jeg får kommet innom. Det går greit meg meg - jeg kjenner mindre til depresjonen og det er godt. La det fortsette slik :D MEN! Det er så altfor kaldt ute. I dag skal jeg bare sitte inne og lese blogger og bok Håper dere har det varmt og godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2013 #830 Del Skrevet 15. januar 2013 ALFAaaaaaaa! Alt bra her ja. Jeg koser meg innendørs i dag jeg også. De kalde gradene er hakket for kalde for meg. Godt å se at du henger sammen, min venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #831 Del Skrevet 15. januar 2013 Da kan vi kose oss inne sammen! Siden vi er INNE så kan vi spise is :is: Han her kan få stå ute 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2013 #832 Del Skrevet 15. januar 2013 Åhh...har du is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #833 Del Skrevet 15. januar 2013 ja - og til deg! :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2013 #834 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Du er en ordentlig snilling, Alfa! Har bare et ikke så veldig saftig eple fra før av her, så is løfter dagen flere hakk! ...men du var kanskje ikke så overrasket over akkurat det, hehe... Endret 15. januar 2013 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #835 Del Skrevet 15. januar 2013 Et eple er vel det perfekte måltid i januar - sunnhet! Jeg skal spise fisk til middag i dag. Må jo spise sunt nå rett etter nyttår. Så kan jeg gradvis skli ut i mer usunne baner etterhvert. Det er jo sånn det alltid blir til. No? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #836 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg vil ha VÅR! VARMEGRADER! Ikke -10! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2013 #837 Del Skrevet 15. januar 2013 For det første, i innlegg 835: du har helt rett i forhold til at det sklir ut etter hvert (og jeg kjenner at jeg begynner å glede meg litt til at det skjerm hehe), men eplet bare så vidunderlig ut. Skallet var fristende dypt rødt og jeg blankpolerte det før tenne satt i det, men det var ikke et saftig eple. Det var hardt utenpå og hardt inni også. Jeg vil også ha mildegrader. Kjenne at det gjør godt å sette gjennomtrekk uten å få istapper på alt jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. januar 2013 #838 Del Skrevet 15. januar 2013 Er det her dere surrer rundt og drømmer om lysere tider? Det vil jeg også ha - tenk hvor stor forskjell det er i skog og hei og på gater og vei, (rimte ) når det er vår! Jeg er så lei av de glatte bakkene - de er min verste fiende om vinteren. Stolpre seg avgårde som en annen gammel kjerring som er redd for å brekke lårhalsen liksom! Det er ikke bra, hverken for kroppen eller sjela. Men du lyser opp en grå dag Alfa - jeg blir så hoppende glad når jeg ser at du har det bra. Kommer snart igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #839 Del Skrevet 15. januar 2013 Og jeg blir hoppende glad når du er innom med ditt fine deg! Men - det har begynt å bli lysere! Nå er det nesten lyst helt til halv 5. Det virker kanskje ikke så mye, men det er det! Det ble mørkt halv 4 på det "verste". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. januar 2013 #840 Del Skrevet 15. januar 2013 Heeeeiii! Javisst har det blitt lysere! Dagen i dag er 3 timer og 44 minutter lenger enn de var 21. desember! Tenk at vi er så avhengige av LYS! De aller fleste av oss i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå