Aldrisur Skrevet 14. desember 2012 #701 Skrevet 14. desember 2012 Skitt au, men blås i det Alfa! Det kommer alltid et nytt tog! ( Dessuten var baderommet sikkert fullt av ekle sølvkre´!) Jeg må lage middag, men kanskje vi møtes senere i kveld? 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2012 #702 Skrevet 15. desember 2012 Synd det, men da får du litt erfaring i å "ikke få leilighet" og kommer til å glede deg desto mere når du får tilslaget en gang. Du får leilighet etter hvert,- bare fortsett å let.
Aldrisur Skrevet 15. desember 2012 #703 Skrevet 15. desember 2012 Hei Alfa, hvordan står det til med deg? Har du forresten sett hunden jeg ønsker meg? Aner ikke hva slags rase det er, men den er helt utrolig søt da! Som en levende liten teddybjørn? 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2012 #704 Skrevet 16. desember 2012 Husk at den blir som en grizzlybjørn om noen mnd da du.... Alt vel i den nattlige delen av Alfa-boka.
Alfa Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #706 Skrevet 16. desember 2012 For en søt hund, Aldrisur. Tenk å våkne til det bamsetrynet? Åh, jeg tror jeg har sjanse på en hybel jeg var på i dag.. men av en eller annen grunn er jeg ikke så keen på den. Burde jeg slutte å være kresen, eller lurt med litt is i magen? :S 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2012 #707 Skrevet 16. desember 2012 ...sa du IS? Det er alltid lurt! 1
Rumle Skrevet 16. desember 2012 #709 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Ogggg jeg må bare få si at jeg er så imponert over deg som tar tak i situasjonen din, Alfa! Blir så glad av å lese her inne for tiden - og jeg heier veldig på deg! Endret 16. desember 2012 av Rumle 1
Aldrisur Skrevet 16. desember 2012 #712 Skrevet 16. desember 2012 Det som Rumle sier er den hele og fulle sannhet! Jeg blir også så svimlende glad når jeg ser at du er i aksjon og ordner opp for deg selv. Jeg heier også på deg! Heeeeia Alfa!
Aldrisur Skrevet 17. desember 2012 #714 Skrevet 17. desember 2012 Varm sand - varm sand - varm sand! Nommen søt da. 1
Alfa Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #715 Skrevet 18. desember 2012 Takk for at dere er heiajenter åååå, for en søt and!! Åh, jeg har fått brev fra skatteetaten i dag - jeg skjønner ingenting. Er livredd for at jeg har fått baksmell
Gjest Sitronkake Skrevet 18. desember 2012 #716 Skrevet 18. desember 2012 Neida, det er skattekortet for neste år.
Alfa Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #718 Skrevet 18. desember 2012 hehe ok, får finne noen til å hjelpe meg med dette skattekortet. Det går fint med meg i dag. Nestsiste time hos psykologen i dag. Jeg ga henne en liten julepresang som et takk for at hun har vært der for meg. Jeg tror også jeg har fått hybel - men jeg vil ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, som de sier? Den er altfor dyr, men det er bare fram til sommeren, det får gå! Håper dere har en fin tirsdag
Rumle Skrevet 18. desember 2012 #719 Skrevet 18. desember 2012 Det ble hun sikkert glad for! Har du fått snakket med henne om å bli overført til ny behandler? Så flott at du har funnet leilighet da! Dette går jo så det suser! Kan du overta den etter jul?
Alfa Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #720 Skrevet 19. desember 2012 De skal skrive henvisning til gruppeterapi, men det er litt vanskelig å vite til hvor når jeg skal flytte, og dermed bytte DPS. Men håper det ordner seg! Jeg skal overta den 1.februar. Jeg har mange bekymringer kjenner jeg, om at noen skal gå galt (penger, kontrakt osv). Det er slitsomt, men det er jo ikke så mye jeg kan gjøre. Men det knyter seg i magen!! På kveldene (og tiiiidlig på morgningene) føler jeg meg så fort nedfor (og bekymringsfull). Hvorfor det mon tro? Er det mørket? Blir litt stresset av å skulle bytte behandler igjen - det var så trygt å gå til henne. Jeg liker ikke forandringer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå