Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2012 #661 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Jeg er mett etter å ha spist middag, iskald på beina (har ikke hatt sokker på ennå i dag) og generelt kald både på finger og nesetupp. Jeg har sittet her på nett og "skulle bare svare på ett lite innlegg til", hele tiden...og derfor har jeg glemt å få på meg skikkelig med klær. Det skal jeg forrandre på nuh! Bortsett fra det, så er det ikke så aller verst her syns jeg. Sola holder på å gå ned...blodrød og fin over horisonten min. (jukset litt fra google da men...) Endret 11. desember 2012 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #662 Del Skrevet 11. desember 2012 stakkars føttene dine Jeg har gått en liten tur i dag, og pantet flasker. Student - nøff said. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2012 #663 Del Skrevet 11. desember 2012 Nå er vi påkledd her. Flaskepanting er en nødvendig handling det også,- vær fornøyd med dagens ting og tang du. Trenger ikke alltid å gjøre så veldig masse ting for at en skal være fornøyd. Er du fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #664 Del Skrevet 11. desember 2012 Hm ja, jeg er veldig rastløs og klarer ikke slappe av fordi det er så mange tanker og bekymringer, men det er godt å være hjemme litt. Er fornøyd med å ha gått en tur! Jeg kjenner at jeg har mer motivasjon enn før, til å komme meg ut av huset generelt. Slik var det ikke for ett år siden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #665 Del Skrevet 11. desember 2012 Nå fikk jeg skikkelig deja vu btw! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2012 #666 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Hmm...hvis en kunne bli litt flinkere til å stenge andre menneskers synsing ute, tror jeg at vi alle ville ha fått det litt bedre. Jeg syns også ofte at en tur ut er en god ting og hvis jeg er fornøyd og glad, hvorfor skal jeg la noen synse at *legge om til tante Sofie-stemme* "det er altfor lite å være fornøyd for!" Det bestemmer da jeg/vi helt selv! Endret 11. desember 2012 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #667 Del Skrevet 11. desember 2012 Det gjør vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2012 #668 Del Skrevet 11. desember 2012 Altså bestemmer vi herved at VI er veldig godt fornøyd med det vi har fått utrettet i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #669 Del Skrevet 11. desember 2012 Skål for det! Det føles ikke som tirsdag i det hele tatt... men det er helt ok. Nå er jeg så sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2012 #670 Del Skrevet 11. desember 2012 Sult er et tegn på at det går rette veien. Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #671 Del Skrevet 11. desember 2012 Det er sant! Nå spiser jeg vaffel! Det er greit når man bor hjemmeifra - når man kommer hjem blir man tvansforet med masse godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2012 #672 Del Skrevet 11. desember 2012 Åhh..heldige deg. Nyt det så lenge du kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #673 Del Skrevet 11. desember 2012 Nyter det til i morgen Da er det tilbake til Oslo igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. desember 2012 #674 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg synes heller ikke det føles som tirsdag i dag! Og pleier ikke Nobel-konserten å være på fredagen? Eller er det jeg som er helt forvirret? Og hvordan går det med de lussekattene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #675 Del Skrevet 11. desember 2012 De blir vel snart satt i ovnen. Jeg skulle gjerne sett på utdelingen, men nrk funker ikke hos oss i dag :/ Kanskje jeg skal se det på nett-tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. desember 2012 #676 Del Skrevet 11. desember 2012 Det kan du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. desember 2012 #677 Del Skrevet 11. desember 2012 Var det noen som ropte lussekatter? Jeg liker bare lussekatter som mennesker over seks år har bakt. Jobbet i barnehage i mange år og, ja........ resten kan dere tenke dere selv! Kos deg med hvetebakst, nett-tv og mammaen din videre i kveld Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #678 Del Skrevet 11. desember 2012 Takk for det Aldrisur Nå går det i håndballkamp og en altfor mett mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. desember 2012 #679 Del Skrevet 11. desember 2012 Heia Norge! Jeg tør ikke å se på - innbiller meg at det betyr ulykke for jentene! (Ellers har jeg det bra ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #680 Del Skrevet 11. desember 2012 Hehe. Hvordan har du det i dag Aldri? Og Rumle! Hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå