Rumle Skrevet 8. november 2012 #421 Del Skrevet 8. november 2012 Heisan Alfa Godt å lese at du ikke bare har tunge dager. Så morsomt at du drømte om meg da! Men, mann? Håper du får en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. november 2012 Forfatter #422 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Men godt å våkne og huske at du ikke er det, kjære Rumle Det har blitt ganske strevsomt og intenst for meg å bo her jeg bor nå... er det noen av dere som har erfaring med å flytte når kontrakten egentlig ikke tillater det? Endret 8. november 2012 av Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. november 2012 #423 Del Skrevet 8. november 2012 Hei Alfa! Ser at det er noen timer siden du var innpå her, men jeg kom akkurat hjem, så har ikke fått svart deg før nå. Puh, jeg blir litt glad når jeg hører at ikke alle dagene dine er like tunge, men trist at du må slite så mye. Sitter du med en kopi av husleiekontrakten? I så fall må du se hva som står i den. Har du kontrakt for 1 eller tre år? Vanligvis så kan leietaker si opp med 2-3 mndrs. varsel. Men som sagt - se hva som står i kontrakten. Hvis du ikke ønsker/orker å bo der mer, men vil ut av kontrakten så fort som mulig, foreslår jeg at du prater med/evt. sender en mail til huseier. Det som er mest vanlig da, er at du må finne en person som kan overta din plass i kontrakten, men dette/denne personen må godkjennes av huseier. Evt. må du betale husleien den tiden du ikke bor der. Dette for at ikke huseier skal tape økonomisk på at du flytter ut. Hvis jeg husker riktig var det du som hadde kontakt med huseier og skaffet leiligheten? Er dette en hyggelig person, så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med ham/hun så fort som mulig - sånn at du slipper å gruble for mye over dette. Hva tenker du om det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. november 2012 Forfatter #424 Del Skrevet 8. november 2012 Takk for svar fine du. Skal se litt nærmere på kontrakten i morgen, jeg har tatt sovepiller så jeg er litt susete i hodet. Jeg husker dessverre at vi må bo her i 9 mnder, og deretter si opp med 3mnders varsel. Ergo så må jeg bo her et år. Han sa at hvis det var noe veldig spesielt, som feks at jeg kom inn på en skole i en annen by så kunne man kanskje ordne noe. Men jeg vet ikke helt hva han vil si til at jeg flytter pga depresjon og dårlig boforhold mellom henne jeg bor med :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. november 2012 #425 Del Skrevet 8. november 2012 Dette er jeg HELT sikker på vil ordne seg Alfa! Men sov og slapp av du nå, så kan vi prates igjen i morgen hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 8. november 2012 Forfatter #426 Del Skrevet 8. november 2012 veldig gjerne. Håper jeg får pratet litt mer med dere i morgen. Er så glad jeg har dere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. november 2012 #427 Del Skrevet 8. november 2012 Håper det order seg for deg, Alfa. Har ikke noen flere råd å komme med, men du kan få en i alle fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. november 2012 #428 Del Skrevet 9. november 2012 God kveld i stua fineste Alfa! Jeg tenkte bare å si i fra at jeg skal ha selskap hos meg i kveld, og vil derfor være litt til å fra på nettet. Hvis du har lyst til å prate i løpet av kvelden, så gjør det! Jeg sjekker innom her innimellom "slagene"for å svare deg om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2012 #429 Del Skrevet 9. november 2012 *nynne innom mens hun hører på godlyd på youtube* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. november 2012 Forfatter #430 Del Skrevet 9. november 2012 Så hyggelig med selskap! Takk for det, jeg stikker sikkert innom i nattens timer Setter på Supertramps Logical song til Hoppe Dere er så fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2012 #431 Del Skrevet 9. november 2012 *pynte seg litt ekstra for å leve opp til Alfas ord der* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. november 2012 #432 Del Skrevet 9. november 2012 Wiiiiiiii! Jeg digger Supertramp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2012 #433 Del Skrevet 9. november 2012 Har gitt bort supertramp-lp`en min jeg. Youtube er en veldig god venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 10. november 2012 Forfatter #434 Del Skrevet 10. november 2012 Hvordan gikk selskapet, Aldri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. november 2012 #435 Del Skrevet 10. november 2012 God lørdags morgen Alfa! Jeg synes at selskapet gikk fint, folk hygget seg og etter som kvelden skred ble de ganske høyrøstet og mye latter, og det er vel et godt tegn. Nå forbereder jeg meg til nye gjester, og de kommer om en halv time! Litt av et maraton her, jeg rydder og baker og alt skjer i full fart. Har du det sånn passe bra i dag? Været er jo skikkelig trist, men varmt er det, nesten 10 varmegrader! Håper vi kan snakkes senere denne lørdagen. Nå må jeg være flink, men kikker innom av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2012 #436 Del Skrevet 10. november 2012 God lørdag, Alfa. Hva er det som skjer hos den alltid blide da? Feires det stort ett eller annet, siden hun baker og tar imot folk i mengder? Har visst sovet i timen her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. november 2012 #437 Del Skrevet 10. november 2012 Håper du har en god lørdag, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 11. november 2012 Forfatter #438 Del Skrevet 11. november 2012 Takk det samme, kjære Rumle Nå er det jo faktisk søndag blitt, så da ønskjer jeg deg en fin søndag også i samme slengen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. november 2012 #439 Del Skrevet 11. november 2012 Da ønsker jeg deg en god søndag nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2012 #440 Del Skrevet 11. november 2012 Lurer på om Alfa har planer om å bake noe godt og dele med oss i dag? Jeg lever i håpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå