Rumle Skrevet 16. juli 2012 #181 Del Skrevet 16. juli 2012 Ha en fin mandag, Alfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #182 Del Skrevet 18. juli 2012 Holder på med leilighetsjakt, men det er vanskelig og det blir mer og mer stressende for hver dag som går. Jeg er så dårlig på stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. juli 2012 #183 Del Skrevet 18. juli 2012 Stress er ikke bra Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg eller komme med noen gode råd til hvordan du kan få tak i en leilighet, Alfa - men der har jeg ikke mange tips altså Håper du finner en løsning snart i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. juli 2012 #184 Del Skrevet 20. juli 2012 Hei Alfa! Hvordan går det med leilighetsjakten? Akkurat som Rumle, så skulle jeg virkelig ønske at jeg kunne bistå med noen tips her, men akkurat nå vet jeg ikke om noen som skal leie ut, men hører jeg noe...... Eller kanskje du har ordnet noe? Ha en god helg snuppelupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juli 2012 #185 Del Skrevet 20. juli 2012 Håper du får en fin helg, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #186 Del Skrevet 20. juli 2012 Hei dere fine to Takk for tankene og håper dere får en flott helg! Jeg har fått tak i leilighet, sammen med en venninne. Hun kunne ikke være med på visning så jeg tok avgjørelsen på å ta den alene så nå er jeg kjemperedd for at jeg har tatt en dårlig avgjørelse. det blir ikke billig når strøm, hvitevarer og internett kommer tillegg :/ uffameg, tenk his jeg har gjort noe dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. juli 2012 #187 Del Skrevet 20. juli 2012 Nei og atter nei Alfa! Jeg er helt sikker på at du ikke har gjort noe dumt! Det er nemlig ikke alle som en gang klarer å skaffe seg husvære i Oslo for tiden. Du var skikkelig tøff som tok den avgjørelsen alene. Dyrt er det uansett dersom man må bo i hovedstaden. Detter ordner seg skal du se. Kan jeg spørre hvilken del av byen du skal bo i? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #188 Del Skrevet 20. juli 2012 Takk for det Aldrisur <3 hjelper på å høre slikt, sitter helt alene med disse grubleriene og det er ikke så gøy. Har sendt deg en pm, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juli 2012 #189 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Åh så flott at du har funnet leilighet! Og jeg er absolutt helt enig med Aldrisur, kjempebra at du klarte å ta avgjørelsen alene!!!!!! Dette går nok helt fint Endret 20. juli 2012 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #190 Del Skrevet 23. juli 2012 Tusen takk for det, Rumle det er fint å vite at jeg har dere fine å prate med! I godt og vondt Nå er jeg hjemme igjen, og akkurat nå er det veldig deilig. Hele helgen har jeg vært en del bekymret og stresset ang leiligheten, og lurt på om jeg tok en veldig dårlig avgjørelse. Jeg kjente veldig på det fysisk; armene føltes tunge og hengslete, prikking i både armer og ben, og rett og slett en stor klump i magen. Lite søvn samt tristhet og håpløshet. Det var ikke helt bra å være alene denne helgen følte jeg, men nå er jeg hjemme og jeg skal klare å koble av litt med tvserie og suksess-terte! :gjeiper: hoho. Jeg skal være hjemme en stund uten å tenke på noe som har med lelighet å gjøre og prøve å nyte dagene. Jeg var på minnesmarkeringen i går, og det var fint, men jeg følte det var noe som manglet? Det var litt "død" stemning følte jeg. Men fint, det var det. Jeg håper alle dere har det bra. Det fortjener dere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2012 #191 Del Skrevet 23. juli 2012 Hallo Alfa! Stikker bare hodet inn og sier hei! Jeg har sklidd i en brunsnegle i dag! Det er ingen ende på disse brunsneglehistoriene her inne. Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2012 #192 Del Skrevet 23. juli 2012 AT ET GÅR AN ALFA! Vi har skrevet her på nøyaktig samme tidspunkt! Må være telepati elle noe annet rart dette her! Har lest innlegget ditt og sier det igjen: Ikke bekymre deg så mye da Alfa, viser det seg at det leilighetsvalget er helt feil, så går det sikkert an å rette opp i det. Kos deg nå med tv og terte - vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #193 Del Skrevet 23. juli 2012 oioi, vi tenkte vel på hverandre. Du begynte ikke å hikke vel? Og når du nevner den brunsneglen, de har valgt å krype OPPOVER døren min. Men uff, kan ikke vært gøy å skli i en. Uff, håper du lever livet uten traumer Jo, ja, jeg er enig i at jeg bekymrer meg mye. Jeg grubler mye og det er ikke helt bra. I denne situasjonen var det vel mest bekymring fordi det handlet ikke bare om meg, og jeg ble så redd for å ha ødelagt for en annen. Men ok, det er en lang historie og jeg skal la være å tenke på det nå Takk Aldrisur! Hadde du en fin helg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2012 #194 Del Skrevet 23. juli 2012 Ja huffameg, det er brunsnegler overalt! Odisi skrev at hun fant en i skoen sin! Har hatt en fin helg ja, fint vær på lørdag gjorde at alt plutselig så litt lysere ut rundt meg, men det varte ikke lenge. Nå har det vært grått og småregn siden i går ettermiddag. Vi trenger SOL! Ha en fin dag i morgen Alfa - så får vi håpe på litt sol og varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #195 Del Skrevet 23. juli 2012 ja, lørdag var en bra dag. Jeg gikk i botanisk hage og det ble jo varmt gitt! Håper du får en fin dag i morgen du også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juli 2012 #196 Del Skrevet 24. juli 2012 God morgen Alfa! Jeg må bare si at jeg kjenner meg veldig godt igjen i grublingen du beskriver - og hvordan det kan føles veldig fysisk ubehagelig. Er akkurat slik jeg også. Det er veldig vondt og slitsomt når det står på som verst Jeg tror du har gjort riktig valg i å si ja til leiligheten. Men, kan du ikke snakke med venninnen din om det? Si at du grubler på det? I min erfaring er det i alle fall best å dele den slags, ting blir som oftest mye større i "grublingen" enn det er når man sier det høyt og deler det med andre. ja, lørdag var en bra dag. Jeg gikk i botanisk hage og det ble jo varmt gitt! Håper du får en fin dag i morgen du også Så herlig det høres ut! Og suksessterte!!!! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. juli 2012 #197 Del Skrevet 24. juli 2012 Hallo Alfa! Vet du at over 4000 studenter står i kø for å få bolig i Oslo fra høsten av? Skjønner du nå hvor flink du har vært? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juli 2012 #198 Del Skrevet 24. juli 2012 Wow! Virkelig? Fliiiiinke Alfa!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #199 Del Skrevet 25. juli 2012 I går kveld kjente jeg at det var litt for mye som skjedde på samme tid. Jeg har hatt en klump magen i lang tid nå, og kroppen føles ekkel. Jeg føler for å ligge i en ball. Ofte når jeg puster så gjør det vondt fysisk og tårene presser på. Det er så mye å tenke på, og jeg har blitt flinkere til å være oppmerksom når tankene flyr andre steder for å få sinnet tilbake til her og nå, men akkurat nå er det blitt vanskelig igjen. Jeg føler på ny at fremtiden er vanskelig og håpløs, jeg føler meg ensom men samtidig har jeg virkelig ikke lyst til å finne på noe med noen, men jeg lengter etter en liten sms som spør hvordan jeg har det i allefall. Jeg ser hvor vakre farger trærne har, og jeg kjenner at det er deilig med sol som varmer ryggen, men jeg klarer ikke å nyte det. Jeg føler at noe inni kroppen vrenger seg, og jeg vet ikke hvem jeg bør prate med. Jeg orker ikke og vil ikke prate med familie. Jeg klarer ikke slutte å spise drittmat :/ Det ligger masse sjokoladepapir rundt meg og jeg skammer meg. Møkk, sommeren er slitsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. juli 2012 #200 Del Skrevet 25. juli 2012 Det høres fryktelig slitsomt ut å ha det sånn som du beskriver her Alfa. Forstår det sånn at dette går litt opp og ned? Er det psykologen din som har lært deg teknikker for å "samle sinnet ditt", når tankene flyr til alle kanter? Har på følelsen at du går for mye alene og tenker, men det er vel lett for meg å si. Helt ærlig så vet jeg ikke noe klokt jeg kan si for å hjelpe deg til å få det bedre Alfa. Skulle ønske jeg visste. Det jeg vet noe om er det du forteller om at alt rundt deg ser vakkert ut, men at du føler deg helt utenfor det som er fint, sola som varmer, det grønne gresset, den blå himmelen og alt det der. Hvis du ikke vil prate med noen i familien din, hva med hun psykologen? Er det lenge siden du har vært i kontakt med henne? Eller var det en han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå