Alfa Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #141 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) går greit, er fortsatt sliten men blir sikkert bedre Endret 17. juni 2012 av Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. juni 2012 #142 Del Skrevet 17. juni 2012 Har du fått snakket med noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #143 Del Skrevet 17. juni 2012 Nei har ikke det. Jeg planla å dra og trene for å komme meg ut litt men jeg har null motivasjon. Jeg prøver å finne et sted å bo i oslo, men det er vanskelig å "selge seg selv" når man ikke har jobb eller studier, kun aap, og diverse andre også vil ha et sted å bo. Jeg vet at å komme meg vekk hjemmeifra vil hjelpe litt men det er jo så jævlig vanskelig! Takk for at du tenker på meg! Det varmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. juni 2012 #144 Del Skrevet 17. juni 2012 Hmmm skulle ønske jeg kunne hjelpe deg med noen gode råd om hvordan du kan finne et ok sted, men der har jeg ingen peiling altså. Kan forestille meg at det ikke er særlig lett nå heller, er vel mange studenter som er på jakt etter noe, så det blir nok mange om beinet, ja. Hva med å leie en egen, liten leilighet? Du har kanskje rett på bostøtte? Vet ikke hvordan det er ift. aap - men du kan sikkert spørre om slikt inne på forbruker og økonomi. Mange som har svar på mye der. Håper du finner noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #145 Del Skrevet 17. juni 2012 Takk for det, Rumle håper du har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. juni 2012 #146 Del Skrevet 17. juni 2012 Håper du får en god søndag også, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. juni 2012 #147 Del Skrevet 18. juni 2012 Håper du får en god mandag, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #148 Del Skrevet 18. juni 2012 Håper du får en god mandag, Alfa Det håper jeg du også gjør, Rumle Du er så fiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. juni 2012 #149 Del Skrevet 19. juni 2012 Dere er fine begge to! Ville bare stikke innom dagboken din en liten tur for å ønske deg en fin tirsdag Alfa. Håper du får krefter til å ta fatt på det du må gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni 2012 #150 Del Skrevet 19. juni 2012 Hvordan går det med deg, Alfa? Håper dagen i dag blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #151 Del Skrevet 19. juni 2012 å, hunden! Jeg ser den! tihi! Takk for det Rumle! Har hatt en ganske så grei tirsdag. Snakket med behandleren og hadde en god prat. Det var godt I dag har jeg pakket en god del, til festival og utlandet. Puh, blir tungt å gå til bussen i morgen Jeg skal ta med en god dusj etterpå og prøve å slappe av litt før i morgen. Blir stressende dager fremover, men skal prøve å huske på å ta en om gangen. Håper alt står bra til med deg Rumle! Måtte hagen din gro vakre blomster så lenge. Og Aldrisur, jeg håper du storkoser deg på tur! Takk for fine ord fra begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni 2012 #152 Del Skrevet 19. juni 2012 Åh, reiser du i morgen allerede? Håper du får en fin tur og at festivalen blir skikkelig bra! Godt å lese at du har hatt en grei tirsdag Goooooooooooooooooood tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #153 Del Skrevet 19. juni 2012 tuuuusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2012 #154 Del Skrevet 22. juni 2012 Håper du har det bra, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juni 2012 #155 Del Skrevet 24. juni 2012 Håper du koser deg på tur, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. juni 2012 #156 Del Skrevet 24. juni 2012 Tenker på deg Alfa, håper inderlig du har det bra og at du har hatt en fin tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. juni 2012 #157 Del Skrevet 26. juni 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. juni 2012 #158 Del Skrevet 27. juni 2012 Håper du har det bra Alfa! I morgen reiser jeg fra paradis til Malaysias hovedstad. Det skal bli spennende, men også litt rart - trodde aldri jeg skulle få oppleve Kualalumpur - det er liksom litt synonymt med "Huttiheita" synes jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #159 Del Skrevet 28. juni 2012 Hei dere fine festivalen jeg dro på ble halvert siden det ble for slitsomt å være der. Synd, for jeg vet at festival er gøy, men i år fikk jeg ikke til å ha det gøy, så nå prøver jeg å ignorere meldinger på facebook og twitter fra de som fortsatt er der. :/ Får komme meg dit sterkere neste år I guess! Nå sitter jeg og venter på kjæresten i en tom leilighet. Han er ikke hjemme før noen dager og det kan bli litt tomt, men det har gått ganske greit så langt. Planlegger å legge meg tidlig (om jeg finner noe mørkt å henge for vinduet). Håper dere har det bra! Og at Aldrisur har en super reise - nok en gang. Du er heldig :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juni 2012 #160 Del Skrevet 28. juni 2012 Hei og velkommen tilbake, Alfa En halv festival er bedre enn ingen festival! Synes det er flott at du dro jeg. Fikk du med deg noen gode opplevelser derfra? Hvordan gikk det på tur til venninnen din i utlandet da? Håper du får sove godt - og ha en fin dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå