Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Whitestripes

Søt bikini!

Og I hear ya! Jeg var også ferdig med nettshopping i denne omgangen, men klarte på mystisk vis å spontanshoppe denne:

marc-by-marc-classic-q-percy.jpg

Jeg trenger en liten veske, tenkte hun. 5 minutter senere var det gjort. Og det var virkelig ikke meningen det heller.

Merkelig hvordan det plutselig bare havner noe i handlekurven, sånn helt uten at man mener det :overrasket::ler:

Kjempefin veske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Merkelig hvordan det plutselig bare havner noe i handlekurven, sånn helt uten at man mener det :overrasket::ler:

Kjempefin veske!

Haha, snikende vare i handlekurven-fenomenet er en av de skumle bieffektene av nettshopping!:ler:

Det jeg er fascinert av er at vurderingsevnen ser ut til å bli dårligere jo høyere prisen er. Kjoler til 498kr sa du? Mnja, det må vurderes nøye, soves litt på og veies. Og det holder med en. Miniveske til 1000kr+? Kjøp! Jeg prøver å trøste meg med at jeg klarte å trykke avgårde den mest nøytrale og anvendelige utgaven. Den var nemlig supersøt i både mint og sitronkrem. Men da mistenker jeg at den i større grad hadde vært veldig søt i skapet mitt. Så ja, jeg var ihvertfall smart nok til å impulskjøpe en jeg kommer til å bruke.:ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ja, HELDIGVIS er det billig! :ler:

Heheee, det er ikke alltid at det er så gunstig egentlig. Jeg endte ihvertfall

opp med 4 stk på en gang nettopp fordi det var så billig. Det ble visst ikke såå billig alikevell :ler:

Men denne her veska som du på uforklarlig vis plutselig klikka hjem- den ser veldig ålright ut! Er på utkikk etter en likedan snerten variant selv.

Nettshopping ER faktisk ganske nifst, fy søren så avhengighetsskapende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Heheee, det er ikke alltid at det er så gunstig egentlig. Jeg endte ihvertfall

opp med 4 stk på en gang nettopp fordi det var så billig. Det ble visst ikke såå billig alikevell :ler:

Men denne her veska som du på uforklarlig vis plutselig klikka hjem- den ser veldig ålright ut! Er på utkikk etter en likedan snerten variant selv.

Nettshopping ER faktisk ganske nifst, fy søren så avhengighetsskapende!

Hehehe, det høres kjent ut!:fnise: Oooooo, billig! Da må man jo kjøpe mange. Spesielt om det er salg! Da sparer man jo nesten penger liksom. :ler:

Selv om veska ble litt vel spontan, så er den veldig fin.:) Jeg har småkikket litt på den en stund nemlig. Den er så stor at man får med det viktigste, og så liten at man ikke får med all mulig slags ubrukelig skrot. Kvaliteten er også god, både på skinn og glidlåser, og den er såpass nøytral at den funker til det meste. Den finnes som sagt også i friskere farger, om man er ute etter noe litt mer iøynefallende.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Søt bikini!

Og I hear ya! Jeg var også ferdig med nettshopping i denne omgangen, men klarte på mystisk vis å spontanshoppe denne:

marc-by-marc-classic-q-percy.jpg

Jeg trenger en liten veske, tenkte hun. 5 minutter senere var det gjort. Og det var virkelig ikke meningen det heller.

Den er så fin!!

Hva kostet den?

Anonymous poster hash: 68ce8...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har shoppet meg halvt ihjel den siste tiden :omg:

Dette har blitt bestilt den siste tiden:

34399006xe_14_e.jpg

Kjole fra Sessun

36493961bq_14_f.jpg

Shorts fra Sessun

35205663ia_14_f.jpg

Skjørt fra By Zoé

46325437tt_14_f.jpg

Lommebok fra Michael Kors

39404410fk_14_f.jpg

T-skjorte fra Yerse

44654674va_14_f.jpg

Veske-ballerinas fra Yosi Samra

Samt ett brukt-kupp, en hvit skjorte fra 1,2,3 til under 50-lapp ♥♥♥

Endret av metempsychosis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra Vero Moda:

(Bare at min er hvit og har blonderygg)

5a599d782260f5ccdbb89f44070a2fa7.jpg

Fra Oasis:

4490144461.jpg

3190400700.jpg

Endret av Elysian
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jeg fått en link til der du kjøpte kjolen? Fant det ikke selv. :)

Bestilte den hos Yoox, de har den fremdeles i S, M og L (fransk str.) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det ble rundt 1400kr med toll.:)

Det var neimen ikke ille!:D

Hvor kjøpte du den?

:sjenert:

Anonymous poster hash: 68ce8...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

For noen ganske få dager siden, en ny og veldig billig bikini (til sammen 175 kroner sånn ca. for begge deler).

Hentet den på Posten nå for 30 minutter siden.

Sitter som et skudd og er helt super!.

Anbefales varmt.

16959.jpg16963.jpg

Lenke

Edit: Upsann... la inn feil topp

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Litt off topic, men jeg ser stadig folk kjøper fra shopbop. Er det virkelig en så bra side? Det virker som det er mye billigere enn i butikk? (Greit alt i Norge er dyrt, men.....)

Jeg er veldig fornøyd med shopbop.:) Det blir ikke nødvendigvis så veldig mye billigere. Når man får på toll på varer til normalpris, så er ikke prisen helt ulik den norske. Jeg tror jeg sparte 150kr på ei lommebok jeg kjøpte i fjor. Men om man følger med, så kan man gjøre kupp. De selger ut bestemte farger, modeller og kolleksjoner innimellom. Så om man ikke er kjempeopptatt av å ha det nyeste nye kan man spare litt. De har også vanlige salg nå og da, så det kan lønne seg å abonnere på nyhetsbrev.

For min del handler det mest om utvalg og tilgjengelighet. Det er jo ikke akkurat butikker med merker som dette på hvert gatehjørne, og de butikkene som finnes er ofte utplukket eller har et begrenset utvalg. Shopbop har mye forskjellig, og får stadig inn nytt. I tillegg er det enkelt og greit. Pakkene har kommet på døra i løpet av 4-5 dager, og man kan velge å betale toll når man bestiller. Da ser man den totale prisen, slipper postens gebyrer og at pakka står fast i tollen i tre lange og tre brede. Alt i alt er vel shopbop den nettbutikken jeg har vært mest fornøyd med, både mtp bestilling og levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shopping på markedsdagen på Oslo City/Byporten på lørdag og da kjøpte jeg:

• en blå kjole på Oasis (halv pris)
  • 1 beige topp og 1 turkis topp fra B-Young (100kr pr. stk)
  • Bukse fra Only
  • 2 pakker med underbukser fra Bjørn Borg (150kr pr. stk.)
  • 1 shorts fra Lindex og Kappahl
Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Søt bikini!

Og I hear ya! Jeg var også ferdig med nettshopping i denne omgangen, men klarte på mystisk vis å spontanshoppe denne: marc-by-marc-classic-q-percy.jpg

Da var vesken i hus, så man skal ihvertfall ikke klage på leveringstiden til Shopbop.:) De bruker kortere tid på å få pakken fra USA, enn Zalando bruker på å få sendt pakken avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...