Gjest Whitestripes Skrevet 15. juni 2014 #1681 Del Skrevet 15. juni 2014 Søt bikini! Og I hear ya! Jeg var også ferdig med nettshopping i denne omgangen, men klarte på mystisk vis å spontanshoppe denne: Jeg trenger en liten veske, tenkte hun. 5 minutter senere var det gjort. Og det var virkelig ikke meningen det heller. Merkelig hvordan det plutselig bare havner noe i handlekurven, sånn helt uten at man mener det Kjempefin veske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. juni 2014 #1682 Del Skrevet 15. juni 2014 Merkelig hvordan det plutselig bare havner noe i handlekurven, sånn helt uten at man mener det Kjempefin veske! Haha, snikende vare i handlekurven-fenomenet er en av de skumle bieffektene av nettshopping! Det jeg er fascinert av er at vurderingsevnen ser ut til å bli dårligere jo høyere prisen er. Kjoler til 498kr sa du? Mnja, det må vurderes nøye, soves litt på og veies. Og det holder med en. Miniveske til 1000kr+? Kjøp! Jeg prøver å trøste meg med at jeg klarte å trykke avgårde den mest nøytrale og anvendelige utgaven. Den var nemlig supersøt i både mint og sitronkrem. Men da mistenker jeg at den i større grad hadde vært veldig søt i skapet mitt. Så ja, jeg var ihvertfall smart nok til å impulskjøpe en jeg kommer til å bruke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. juni 2014 #1683 Del Skrevet 15. juni 2014 Ja, HELDIGVIS er det billig! Heheee, det er ikke alltid at det er så gunstig egentlig. Jeg endte ihvertfall opp med 4 stk på en gang nettopp fordi det var så billig. Det ble visst ikke såå billig alikevell Men denne her veska som du på uforklarlig vis plutselig klikka hjem- den ser veldig ålright ut! Er på utkikk etter en likedan snerten variant selv. Nettshopping ER faktisk ganske nifst, fy søren så avhengighetsskapende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. juni 2014 #1684 Del Skrevet 15. juni 2014 Heheee, det er ikke alltid at det er så gunstig egentlig. Jeg endte ihvertfall opp med 4 stk på en gang nettopp fordi det var så billig. Det ble visst ikke såå billig alikevell Men denne her veska som du på uforklarlig vis plutselig klikka hjem- den ser veldig ålright ut! Er på utkikk etter en likedan snerten variant selv. Nettshopping ER faktisk ganske nifst, fy søren så avhengighetsskapende! Hehehe, det høres kjent ut! Oooooo, billig! Da må man jo kjøpe mange. Spesielt om det er salg! Da sparer man jo nesten penger liksom. Selv om veska ble litt vel spontan, så er den veldig fin. Jeg har småkikket litt på den en stund nemlig. Den er så stor at man får med det viktigste, og så liten at man ikke får med all mulig slags ubrukelig skrot. Kvaliteten er også god, både på skinn og glidlåser, og den er såpass nøytral at den funker til det meste. Den finnes som sagt også i friskere farger, om man er ute etter noe litt mer iøynefallende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1685 Del Skrevet 16. juni 2014 Søt bikini! Og I hear ya! Jeg var også ferdig med nettshopping i denne omgangen, men klarte på mystisk vis å spontanshoppe denne: Jeg trenger en liten veske, tenkte hun. 5 minutter senere var det gjort. Og det var virkelig ikke meningen det heller. Den er så fin!! Hva kostet den? Anonymous poster hash: 68ce8...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 16. juni 2014 #1686 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Føler jeg har shoppet meg halvt ihjel den siste tiden :omg: Dette har blitt bestilt den siste tiden: Kjole fra Sessun Shorts fra Sessun Skjørt fra By Zoé Lommebok fra Michael Kors T-skjorte fra Yerse Veske-ballerinas fra Yosi Samra Samt ett brukt-kupp, en hvit skjorte fra 1,2,3 til under 50-lapp ♥♥♥ Endret 16. juni 2014 av metempsychosis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 16. juni 2014 #1687 Del Skrevet 16. juni 2014 Kunne jeg fått en link til der du kjøpte kjolen? Fant det ikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. juni 2014 #1688 Del Skrevet 16. juni 2014 Den er så fin!! Hva kostet den? Anonymous poster hash: 68ce8...c86 Tror det ble rundt 1400kr med toll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1689 Del Skrevet 16. juni 2014 disse Anonymous poster hash: 50795...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 16. juni 2014 #1690 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Fra Vero Moda: (Bare at min er hvit og har blonderygg) Fra Oasis: Endret 16. juni 2014 av Elysian 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 16. juni 2014 #1691 Del Skrevet 16. juni 2014 Kunne jeg fått en link til der du kjøpte kjolen? Fant det ikke selv. Bestilte den hos Yoox, de har den fremdeles i S, M og L (fransk str.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1692 Del Skrevet 16. juni 2014 Tror det ble rundt 1400kr med toll. Det var neimen ikke ille!:D Hvor kjøpte du den? Anonymous poster hash: 68ce8...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 16. juni 2014 #1693 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) For noen ganske få dager siden, en ny og veldig billig bikini (til sammen 175 kroner sånn ca. for begge deler). Hentet den på Posten nå for 30 minutter siden. Sitter som et skudd og er helt super!. Anbefales varmt. Lenke Edit: Upsann... la inn feil topp Endret 16. juni 2014 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. juni 2014 #1694 Del Skrevet 16. juni 2014 Det var neimen ikke ille!:D Hvor kjøpte du den? Anonymous poster hash: 68ce8...c86 Her: http://www.shopbop.com/marc-jacobs-bags/br/v=1/2534374302024262.htm?all Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 16. juni 2014 #1695 Del Skrevet 16. juni 2014 Her: http://www.shopbop.com/marc-jacobs-bags/br/v=1/2534374302024262.htm?all Litt off topic, men jeg ser stadig folk kjøper fra shopbop. Er det virkelig en så bra side? Det virker som det er mye billigere enn i butikk? (Greit alt i Norge er dyrt, men.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. juni 2014 #1696 Del Skrevet 16. juni 2014 Litt off topic, men jeg ser stadig folk kjøper fra shopbop. Er det virkelig en så bra side? Det virker som det er mye billigere enn i butikk? (Greit alt i Norge er dyrt, men.....) Jeg er veldig fornøyd med shopbop. Det blir ikke nødvendigvis så veldig mye billigere. Når man får på toll på varer til normalpris, så er ikke prisen helt ulik den norske. Jeg tror jeg sparte 150kr på ei lommebok jeg kjøpte i fjor. Men om man følger med, så kan man gjøre kupp. De selger ut bestemte farger, modeller og kolleksjoner innimellom. Så om man ikke er kjempeopptatt av å ha det nyeste nye kan man spare litt. De har også vanlige salg nå og da, så det kan lønne seg å abonnere på nyhetsbrev. For min del handler det mest om utvalg og tilgjengelighet. Det er jo ikke akkurat butikker med merker som dette på hvert gatehjørne, og de butikkene som finnes er ofte utplukket eller har et begrenset utvalg. Shopbop har mye forskjellig, og får stadig inn nytt. I tillegg er det enkelt og greit. Pakkene har kommet på døra i løpet av 4-5 dager, og man kan velge å betale toll når man bestiller. Da ser man den totale prisen, slipper postens gebyrer og at pakka står fast i tollen i tre lange og tre brede. Alt i alt er vel shopbop den nettbutikken jeg har vært mest fornøyd med, både mtp bestilling og levering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. juni 2014 #1697 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Shopping på markedsdagen på Oslo City/Byporten på lørdag og da kjøpte jeg: en blå kjole på Oasis (halv pris) 1 beige topp og 1 turkis topp fra B-Young (100kr pr. stk) Bukse fra Only 2 pakker med underbukser fra Bjørn Borg (150kr pr. stk.) 1 shorts fra Lindex og Kappahl Endret 16. juni 2014 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppTe Skrevet 17. juni 2014 #1698 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Jeg kjøpte Bjørgs Herkimer crystal "diamond" ørepynt i dag, veldig fornøyd http://shop.bjorgjewellery.com/product/odyssey-mmxiv/herkimer-crystal-diamond-earpiece-925-silver Endret 17. juni 2014 av EnKoppTe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 18. juni 2014 #1699 Del Skrevet 18. juni 2014 Søt bikini! Og I hear ya! Jeg var også ferdig med nettshopping i denne omgangen, men klarte på mystisk vis å spontanshoppe denne: Jeg trenger en liten veske, tenkte hun. 5 minutter senere var det gjort. Og det var virkelig ikke meningen det heller. Da var vesken i hus, så man skal ihvertfall ikke klage på leveringstiden til Shopbop. De bruker kortere tid på å få pakken fra USA, enn Zalando bruker på å få sendt pakken avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 19. juni 2014 #1700 Del Skrevet 19. juni 2014 Endelig fant jeg et par i min størrelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå