Hottrio Skrevet 1. juni 2014 #1581 Del Skrevet 1. juni 2014 Lyse sommerkjoler var det veldig manko på i min garderobe, så kjøpte et par! Disse er kjempelekre! Skikkelig fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. juni 2014 #1582 Del Skrevet 1. juni 2014 https://lillevinkelsko.no/sandaler/birkenstock/gizeh-00-sort Har bestilt meg disse sandalene. Birkenstock er vel en enten hat eller elsk sandal, men jeg synes den ser veldig ok ut, og de er gode å gå i (mannen min har et par Birkenstock som er 12 år gamle, og like gode den dag idag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerx Skrevet 1. juni 2014 #1583 Del Skrevet 1. juni 2014 Disse er kjempelekre! Skikkelig fine Tusen takk, er helt enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 1. juni 2014 #1584 Del Skrevet 1. juni 2014 Tusen takk, er helt enig. Så bra! Hvor har du kjøpt dem? Vil ha jeg også! Vil, vil, vil........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbeam Skrevet 1. juni 2014 #1585 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg har endelig funnet meg et par bikinier! Fant bare bilde av den ene da: Fra Cubus. Og ny Crop Top fra Bikbok. Så får vi se om jeg er "vågal" nok : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerx Skrevet 1. juni 2014 #1586 Del Skrevet 1. juni 2014 Så bra! Hvor har du kjøpt dem? Vil ha jeg også! Vil, vil, vil........ Begge er av merket Ted Baker, kjøpt på Zalando! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 1. juni 2014 #1587 Del Skrevet 1. juni 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. juni 2014 #1588 Del Skrevet 1. juni 2014 Og ny Crop Top fra Bikbok. Så får vi se om jeg er "vågal" nok : Vågal? ....Nå ble jeg fryktelig nyskjerrig på hva som er "vågalt" med denne toppen!? Dette er en type topp som jeg hadde brukt under gensere, men man har vel forskjellig synspunkter for det ene og det andre (tydeligvis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 1. juni 2014 #1589 Del Skrevet 1. juni 2014 Vågal? ....Nå ble jeg fryktelig nyskjerrig på hva som er "vågalt" med denne toppen!? Dette er en type topp som jeg hadde brukt under gensere, men man har vel forskjellig synspunkter for det ene og det andre (tydeligvis) hun mener vel om hun er vågal nok til å gå med bar mage 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbeam Skrevet 1. juni 2014 #1590 Del Skrevet 1. juni 2014 Vågal? ....Nå ble jeg fryktelig nyskjerrig på hva som er "vågalt" med denne toppen!? Dette er en type topp som jeg hadde brukt under gensere, men man har vel forskjellig synspunkter for det ene og det andre (tydeligvis) Jo men jeg tenkte mer på bruk til highwaist shorts eller skjørt. Og da titter litt av magen frem, siden det er Crop top. Den er litt... kort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 2. juni 2014 #1591 Del Skrevet 2. juni 2014 På evig leting etter sommerklær for denne varmen i Oslo, finner bare alt annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1592 Del Skrevet 2. juni 2014 Lyse sommerkjoler var det veldig manko på i min garderobe, så kjøpte et par! Så fine!! Hvor har du kjøpt de og hvor mye kostet de? Anonymous poster hash: 4eded...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppTe Skrevet 2. juni 2014 #1593 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Jeg kjøpte en maxikjole i dag som likner denne : http://lookbook.nu/look/2480741-H&M-Maxi-Dress-Lila-Pocket-Vest-Welcome-To-St-Tropez Den eneste maxikjolen jeg har funnet som passer meg (er petite), men er litt usikker på stripene. Følte meg litt voldsom, men jaja.. Endret 2. juni 2014 av EnKoppTe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerx Skrevet 2. juni 2014 #1594 Del Skrevet 2. juni 2014 Så fine!! Hvor har du kjøpt de og hvor mye kostet de? Anonymous poster hash: 4eded...24f Takk! http://www.zalando.no/ted-baker-milana-cocktailkjole-hvit-te421c04a-b11.html http://www.zalando.no/ted-baker-dextra-cocktailkjole-gronn-te421c04k-m11.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesiren Skrevet 2. juni 2014 #1595 Del Skrevet 2. juni 2014 Har kjøpt meg to nye ola-jakker :D Og denne i sort; http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/2HV%200207413%20005%2054%208410.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[sTILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large] Superfin dongerijakke:)! Hvor har du kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest20 Skrevet 2. juni 2014 #1596 Del Skrevet 2. juni 2014 Åh de genserne er fantastiske. Har den i sort, vurderer en i grå også (litt for vågalt med det mønsteret til meg).. Hva er merket, og hvor kjøper du de fra? En burberry trenchcoat som jeg har drømt om lenge! Og spart til.. http://us.burberry.com/mid-length-cotton-poplin-trench-coat-p39458241 Det har jeg hatt lyst på lenge. Heldig, du. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. juni 2014 #1597 Del Skrevet 3. juni 2014 Det har jeg hatt lyst på lenge. Heldig, du. Den er virkelig kjempefin Klassisk og enkel. Angrer ikke på at jeg bestemte meg for å spare til den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 3. juni 2014 #1598 Del Skrevet 3. juni 2014 Den er virkelig kjempefin Klassisk og enkel. Angrer ikke på at jeg bestemte meg for å spare til den Den var virkelig veldig fin! Jeg tror det er sunt å spare til plagg man virkelig vil ha - vi har blitt så vant til at klær koster lite, og kvaliteten bærer dessverre preg av det. Når man sparer til et plagg, og gjør et ordentlig gjennomtenkt valg, tror jeg man har glede av det desto lenger også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. juni 2014 #1599 Del Skrevet 3. juni 2014 Den var virkelig veldig fin! Jeg tror det er sunt å spare til plagg man virkelig vil ha - vi har blitt så vant til at klær koster lite, og kvaliteten bærer dessverre preg av det. Når man sparer til et plagg, og gjør et ordentlig gjennomtenkt valg, tror jeg man har glede av det desto lenger også Helt enig Den trenchcoaten er jo helt klassisk også, så den vil jeg ha i mange, mange år. (jeg sparte dessuten utrolig mye penger da jeg sluttet å snuse, så da kunne jeg bruke snusepengene til noe jeg virkelig ønsket meg Hadde/har sparebøsse som jeg putter snuspenger på ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 3. juni 2014 #1600 Del Skrevet 3. juni 2014 Hva er merket, og hvor kjøper du de fra? Det har jeg hatt lyst på lenge. Heldig, du. Det er Acne! Modellen er Beta Fleece. Har ikke sett at de har de hengene ut i butikken lengre (foruten den med mønster), men det er bare å spørre for jeg tror de har disse på lager (hele sortimentet henger ikke på utstilling). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå