Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TE421C04A-B11@4.jpg

TE421C04K-M11@7.jpg

Lyse sommerkjoler var det veldig manko på i min garderobe, så kjøpte et par!

Disse er kjempelekre! Skikkelig fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, er helt enig. ;)

Så bra! :wink:

Hvor har du kjøpt dem?

Vil ha jeg også! Vil, vil, vil........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig funnet meg et par bikinier! :biggrin: Fant bare bilde av den ene da:

25u2pzo.jpg

Fra Cubus.

Og ny Crop Top fra Bikbok. Så får vi se om jeg er "vågal" nok :fnise: :

15mmpex.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :wink:

Hvor har du kjøpt dem?

Vil ha jeg også! Vil, vil, vil........

Begge er av merket Ted Baker, kjøpt på Zalando!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Og ny Crop Top fra Bikbok. Så får vi se om jeg er "vågal" nok :fnise: :

15mmpex.jpg

Vågal? ....Nå ble jeg fryktelig nyskjerrig på hva som er "vågalt" med denne toppen!? :overrasket:

Dette er en type topp som jeg hadde brukt under gensere, men man har vel forskjellig synspunkter for det ene og det andre (tydeligvis) :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vågal? ....Nå ble jeg fryktelig nyskjerrig på hva som er "vågalt" med denne toppen!? :overrasket:

Dette er en type topp som jeg hadde brukt under gensere, men man har vel forskjellig synspunkter for det ene og det andre (tydeligvis) :Nikke:

hun mener vel om hun er vågal nok til å gå med bar mage :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men jeg tenkte mer på bruk til highwaist shorts eller skjørt. Og da titter litt av magen frem, siden det er Crop top. Den er litt... kort... :fnise::ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TE421C04A-B11@4.jpg

TE421C04K-M11@7.jpg

Lyse sommerkjoler var det veldig manko på i min garderobe, så kjøpte et par!

Så fine!! Hvor har du kjøpt de og hvor mye kostet de?

Anonymous poster hash: 4eded...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det har jeg hatt lyst på lenge. Heldig, du. :)

Den er virkelig kjempefin :) Klassisk og enkel. Angrer ikke på at jeg bestemte meg for å spare til den :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er virkelig kjempefin :) Klassisk og enkel. Angrer ikke på at jeg bestemte meg for å spare til den :)

Den var virkelig veldig fin! :) Jeg tror det er sunt å spare til plagg man virkelig vil ha - vi har blitt så vant til at klær koster lite, og kvaliteten bærer dessverre preg av det. Når man sparer til et plagg, og gjør et ordentlig gjennomtenkt valg, tror jeg man har glede av det desto lenger også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var virkelig veldig fin! :) Jeg tror det er sunt å spare til plagg man virkelig vil ha - vi har blitt så vant til at klær koster lite, og kvaliteten bærer dessverre preg av det. Når man sparer til et plagg, og gjør et ordentlig gjennomtenkt valg, tror jeg man har glede av det desto lenger også ;)

Helt enig :)

Den trenchcoaten er jo helt klassisk også, så den vil jeg ha i mange, mange år.

(jeg sparte dessuten utrolig mye penger da jeg sluttet å snuse, så da kunne jeg bruke snusepengene til noe jeg virkelig ønsket meg :) Hadde/har sparebøsse som jeg putter snuspenger på )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er merket, og hvor kjøper du de fra?

Det har jeg hatt lyst på lenge. Heldig, du. :)

Det er Acne! Modellen er Beta Fleece. Har ikke sett at de har de hengene ut i butikken lengre (foruten den med mønster), men det er bare å spørre for jeg tror de har disse på lager (hele sortimentet henger ikke på utstilling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...