Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tigress

Gratulerer en hel haug med ny jobb ! :blomst:

Trenchen er med usannsynlig stor sikkerhet aldeles 'dødlekker'.

Den var heilt utruleg på, perfekt lengde, nydeleg farge, fekk meg til å sjå superbra ut!

Takk for gratulasjon også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Jeg har gjort et kupp på en Dondup blazer... 79 Euro + mva + toll + porto

41381313oa_20_e.jpg

Og et par Dondup hansker til gibortprisen av 59 Euro +mva (det er ikke toll på skinnvarer), porto er en pris for blazeren og hanskene

46310524gj_20_f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Gratulerer en hel haug med ny jobb ! :blomst:

Trenchen er med usannsynlig stor sikkerhet aldeles 'dødlekker'.

Her er ein som liknar veldig, men min er ein Burberry Prorsum. For første gong i heile mitt liv kan eg også seie at eit plagg såg mykje betre ut på meg enn på modellen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg litt usikker på siden jeg bare spurte om de hadde igjen i min størrelse, men du kan jo alltids ringe dit å høre om de har flere, og om de ennå har salg? Eventuelt så kan du se på ebay- jeg har kjøpt andre sneakers der som jeg ikke har funnet i butikk i Norge i min størrelse. Da kan prisene variere litt og.

Endelig fant jeg disse på salg til bare 299 kr, snakk om kupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg klarte ikke la være.... :blush:

- moderate 10cm hæler, mykt skinn, nydelig farve, nåpris 165 Euro + porto + mva.

Førpris den ublue sum av 416 Euro + porto + mva. :daane:

Siste paret i min størrelse.

44553331de_20_f.jpg

Edit: Lagt lenke i bildet

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- moderate 10cm hæler, mykt skinn, nydelig farve, nåpris 165 Euro + porto + mva.

44553331de_20_f.jpg

NYDELIGE!

For min del kjøpte jeg meg Ricco Ver minimal pirat. Ser ut som silkebukser (ekke det altså), også går de til midt på leggen. Helt nydelig og vil være perfekt til sommeren når man vil pynte seg uten å bruke kjole eller skjørt. Par høye hæler til, blir knallbra :)

Minner litt om dette bare at de ser mer ut som dressbukser i silkeaktig materiale:

52061530.jpg

(Også er de ikke kjøpt for å trenes i, ei heller passer de til det. Bildet er kun ment for å illustrere)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44553331de_20_f.jpg

Edit: Lagt lenke i bildet

Så lekre!! Disse passer din stil helt perfekt Lille-pus!! Wow..... :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping!!!!! :)

Skjørt

FR621B000-Q11@4.1.jpg

FR621B000-Q11@6.1.jpg

FR621B000-Q11@5.1.jpg

Skjorte

M3221E000-K00@1.2.jpg

M3221E000-K00@2.2.jpg

M3221E000-K00@3.2.jpg

Topp

M3221E01I-A00@1.1.jpg

Kjole

M3221C0D6-304@1.1.jpg

Hvor er den hvite toppen fra?

Anonymous poster hash: 68ce8...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lille-pus

NYDELIGE!

Så lekre!! Disse passer din stil helt perfekt Lille-pus!! Wow..... :wow:

Tuse takk :blush:

Morsomt at andre også liker min litt særegne sans for skotøy, - og den nettbutikken er et ekte skattkammer for den som liker designerplagg og sko.

Falt pladask for dem. Nå gleder jeg meg bare til jeg kan trekke dem forsiktig på uti kommende uke en gang (det går i 'luntetrav' med italiens transport oppover Europa :fnise: )

De er så langt jeg vet uten elastisk felt i toppen av skaftet, og de er uten glidelås... så dette kan jo bli spennende...

Leggene mine har klassisk, buet form ned mot smale ankler.. så det er alltid spennende med støvletter kjøpt nærmest 'på impuls' utifra hva jeg ser av fasong og passform (så kjenner jeg mine føtters form og italienske størrelser rimelig godt, - derfor jeg tør å gjøre det slik med et merke jeg ikke kjenner fra før).

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuse takk :blush:

Morsomt at andre også liker min litt særegne sans for skotøy, - og den nettbutikken er et ekte skattkammer for den som liker designerplagg og sko.

Falt pladask for dem. Nå gleder jeg meg bare til jeg kan trekke dem forsiktig på uti kommende uke en gang (det går i 'luntetrav' med italiens transport oppover Europa :fnise: )

De er så langt jeg vet uten elastisk felt i toppen av skaftet, og de er uten glidelås... så dette kan jo bli spennende...

Leggene mine har klassisk, buet form ned mot smale ankler.. så det er alltid spennende med støvletter kjøpt nærmest 'på impuls' utifra hva jeg ser av fasong og passform (så kjenner jeg mine føtters form og italienske størrelser rimelig godt, - derfor jeg tør å gjøre det slik med et merke jeg ikke kjenner fra før).

Ikke særegent i det hele tatt! Synes skotøyet ditt bare er feminint og lekkert jeg. Sikkert mange damer som har samme smak som deg. Klasse, stil og samtidig hot! :wink:

Håper de passer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...