Slik Skrevet 20. desember 2013 #981 Del Skrevet 20. desember 2013 http://www.spartoo.co.uk/Geox-MARIAN-x224600.php kjøpte disse i dag, og denne på mandag: http://www.ebay.com/itm/Marc-By-Marc-Jacobs-Classic-Q-Baby-Groovee-in-Warm-Zinc-/171197181685?pt=US_CSA_WH_Handbags&hash=item27dc25aef5 Gleder meg til å få de i hus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 22. desember 2013 #982 Del Skrevet 22. desember 2013 Inspirert av tråden om 'store' pupper og vansker med å finne gode BH'er sendte meg ut på en liten jakt, og jeg fant. Fant en forhandler som skal slutte, og dermed selger ut bøtter & spann til veldig gøyale priser. Jeg kjenner merket, så dermed var det ikke så store problemer med å slå til og bruke £14,37 + 4,50 i post og pakking. £6.39 £5,59 Og tilhørende truse til £2,39 Deler lenken til forhandleren. Så om noen andre finner noe de kan bruke så kan de gjøre et godt kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 22. desember 2013 #983 Del Skrevet 22. desember 2013 Også en rød blondetopp fra bikbok-skulle på julefest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 23. desember 2013 #984 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Kjøpte denne kjolen for en hundrelapp av ei venninne fordi hun bomma på størrelsen. Den er heldigvis ikke så kort på meg som på modellen! Benyttet et gavekort fra H&M på denne kjolen. Passer ypperlig nå i jula. Behagelig, men pyntet nok til å ha på seg i juleselskap. Endret 23. desember 2013 av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 24. desember 2013 #985 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Ok... da ble det en liten, sort sak for gamle damer med rødt hår http://www.pinupgirlclothing.com/glam/rachael-dress-black.html ahhh..sukk! Denne har jeg kikket på en stund, men ikke turt å bestille ettersom jeg ikke kjenner størrelsene. Har du noen tips? Noen passform råd med tanke på denne? Er forøvrig et godt stappet timeglass og med litt kraftige overarmer. Da kom Posten (les: Bring), på en julaftens morgen 09:15 Den forlot Ontario for 4 dager siden og ankom altså i dag - absolutt veldig ok Kjolen er kanskje (?) litt liten i størrelsen. Jeg turde ikke annet enn bestille Medium siden måleskjemaet sa at jeg kan presse meg inn i Small og heller få litt bedre plass i Medium. Bruk måleskjemaet for denne modellen også (som for alle klær man kjøper på nettet), ikke regn med at en M er helt lik fra lell produsenter. Medium gir meg plass for middag, dessert og 'noko attåt' Fra under bysten og ned til nederkant er det god stretch og jeg tror det er godt 'hold' også, det virker slik, i denne kjolen. Jeg har god plass i ermene. Kjolen er helt super, og FedEx leverer altså rimelig raskt. Som 169 høyde er lengden ab'fab'. Kjolen er helt super. Endret 24. desember 2013 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 24. desember 2013 #986 Del Skrevet 24. desember 2013 Da kom Posten (les: Bring), på en julaftens morgen 09:15 Den forlot Ontario for 4 dager siden og ankom altså i dag - absolutt veldig ok Kjolen er kanskje (?) litt liten i størrelsen. Jeg turde ikke annet enn bestille Medium siden måleskjemaet sa at jeg kan presse meg inn i Small og heller få litt bedre plass i Medium. Bruk måleskjemaet for denne modellen også (som for alle klær man kjøper på nettet), ikke regn med at en M er helt lik fra lell produsenter. Medium gir meg plass for middag, dessert og 'noko attåt' Fra under bysten og ned til nederkant er det god stretch og jeg tror det er godt 'hold' også, det virker slik, i denne kjolen. Jeg har god plass i ermene. Kjolen er helt super, og FedEx leverer altså rimelig raskt. Som 169 høyde er lengden ab'fab'. Kjolen er helt super. Kan du definere ab fab lengde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 25. desember 2013 #987 Del Skrevet 25. desember 2013 Ullkåpe fra Esprit, 80% ull. Satt ned fra 1 999 til 699 på Ellos akkurat nå (romjulsalget gir 30% av salgspris). Håper den er fin i virkeligheten også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 25. desember 2013 #988 Del Skrevet 25. desember 2013 Kan du definere ab fab lengde? Bildene av kjolen er forbløffende presise på lenge. På meg er den en fystikkeskes lengde under kneet når jeg står, altså sånn 5-6 cm under kneet. Med smalt skjørt så synes jeg det er absolutt fabelaktig lengde til alle sammenhenger når den vise såpass mye kløft som den gjør. Man skal ha pupper til denne kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 26. desember 2013 #989 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Endret 28. desember 2013 av maurice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 26. desember 2013 #990 Del Skrevet 26. desember 2013 Rød kjole i ullstretch Silkebluse i en av mine favorittfarver Romjulssalg fra sofaen (med varm kaffe) er ikke galt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 28. desember 2013 #991 Del Skrevet 28. desember 2013 Å jeg elsker salg hos mine faste leverandører.... Dette korselettet har jeg silket på siden det ble lansert tidligere i år, og ventet... til i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #992 Del Skrevet 28. desember 2013 Å jeg elsker salg hos mine faste leverandører.... Dette korselettet har jeg silket på siden det ble lansert tidligere i år, og ventet... til i dag.[/quote Lekkert. Hvor finner man dette?Anonymous poster hash: ac525...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 28. desember 2013 #993 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Lekkert. Hvor finner man dette?Anonymous poster hash: ac525...143 Hos en bitteliten butikk ved navn Hepburn and Leigh. Salgsavdelingen deres er stor i år, så her er en lenke direkte til KMDs Fuchsia Sirena Corselette Butikken er vel verd et besøk eller to, og det kan være farlig fristende å bla igjennom de 5 sidene med salgsvarer (inklusive badetøy). Edit: Leif Endret 28. desember 2013 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 29. desember 2013 #994 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Endret 1. mars 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 30. desember 2013 #995 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Endret 1. mars 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 30. desember 2013 #996 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Postet denne i en annen tråd også, men er så - eh - stolt(?) at jeg bare MÅ vise den frem. Synes den er så utrolig tøff Endret 30. desember 2013 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 30. desember 2013 #997 Del Skrevet 30. desember 2013 Postet denne i en annen tråd også, men er så - eh - stolt(?) at jeg bare MÅ vise den frem. Synes den er så utrolig tøff Dritkul! Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 30. desember 2013 #998 Del Skrevet 30. desember 2013 Dritkul! Hvor kjøpte du den? Her http://www.visitsandefjord.com/handel-og-service?lang=no&id=3916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 30. desember 2013 #999 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Endret 1. mars 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 1. januar 2014 #1000 Del Skrevet 1. januar 2014 Trassig å legge inn linker fra telefonen (har ikke internett hjemme enda), men har nettopp spandert på meg en Acne Adelle i sort og en Wang Hooded jersey dress i llla! Gleder meg til de kommer! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå