Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte en tweedjakke fra Yves Saint Laurent med houndstooth-mønster i dag fra *hold for hatten* Fretex(!) for 399. Et røverkjøp i mine øyne, selv om den ikke var slimfit rundt livet. Klassisk snitt er ikke optimalt på unge mennesker, men jeg tror jeg skal klare å få det til å funke. Den kostet tross at bare 399. Hahaha! :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Kjøpte en tweedjakke fra Yves Saint Laurent med houndstooth-mønster i dag fra *hold for hatten* Fretex(!) for 399. Et røverkjøp i mine øyne, selv om den ikke var slimfit rundt livet. Klassisk snitt er ikke optimalt på unge mennesker, men jeg tror jeg skal klare å få det til å funke. Den kostet tross at bare 399. Hahaha! :)

Har funnet både Dior og Hermès på Fretex jeg, tror ikke de som jobber der er helt klar over hva de hiver fra seg. Legg ut bilde da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet både Dior og Hermès på Fretex jeg, tror ikke de som jobber der er helt klar over hva de hiver fra seg. Legg ut bilde da! :fnise:

La ut bilde i outfit-tråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Jeg har funnet en ullkjole fra Valentino og sko fra Chanel, samt en del annet som jeg lot ligge fordi passformen eller størrelsen var feil på meg, eller at jeg ikke var helt sikker på om de var autentiske. Utrolig hva man finner på Fretex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

30% avslag for VIP kunder er herlig:

Silkebluse fra Freda.

Perfekt under en tynn, klassisk v-genser i merinoull

WOFNA7830004BLK_1_large.jpg

Og fordi jeg liker litt lekne, uvanlige motiver og farver:

Vivienne Westwood - Anglomania m/sjøuhyrer som motiv. Pent blandet med hjerter og annen morsomhet

WOV1KS830002REM_1_large.jpg

Edit: Og da var det mandag kveld, og DHL har vært her med leveransen... klokken 22 !

Skjørtet er en liten humorisitisk drøm. Gleder meg virkelig til å sprite opp et og annet møte med skumle sjømonstre svømmende rundt ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

De Pointed Pump skoene (pumpsene) er totalt elskelige FantasDick!!

Så fine!!!!!!!

Takk, håper de ser ok ut i virkeligheten også. :)

---

Bittelitt shopping i dag også.

Kjole / Club L

714449_0122_5_nelly_392x523_crop_N_0_02_

Kjole / Club L

714529_0014_5_nelly_392x523_crop_N_0_02_

Kjole / Club L

714396_1173_5_nelly_392x523_crop_N_0_02_

Kjole / Club L

714538_0014_5_nelly_392x523_crop_N_0_02_

Genser / Jeane Blush

396800_0014_5_nelly_392x523_crop_N_0_02_

Pluss to glitter-lakker fra Max Factor (Glam green og Cloudy blue), Craft Basic superundertøy-sett og en turkis glitter-liner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, håper de ser ok ut i virkeligheten også. :)

---

Bittelitt shopping i dag også.

Kjole / Club L

714449_0122_5_nelly_392x523_crop_N_0_02_

Kjole / Club L

714529_0014_5_nelly_392x523_crop_N_0_02_

Kjole / Club L

714396_1173_5_nelly_392x523_crop_N_0_02_

Kjole / Club L

714538_0014_5_nelly_392x523_crop_N_0_02_

Genser / Jeane Blush

396800_0014_5_nelly_392x523_crop_N_0_02_

Pluss to glitter-lakker fra Max Factor (Glam green og Cloudy blue), Craft Basic superundertøy-sett og en turkis glitter-liner.

OMG!!! Alle kjolene...... :wow::wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...