Pene sko... Skrevet 30. november 2013 #941 Del Skrevet 30. november 2013 Kjøpte en tweedjakke fra Yves Saint Laurent med houndstooth-mønster i dag fra *hold for hatten* Fretex(!) for 399. Et røverkjøp i mine øyne, selv om den ikke var slimfit rundt livet. Klassisk snitt er ikke optimalt på unge mennesker, men jeg tror jeg skal klare å få det til å funke. Den kostet tross at bare 399. Hahaha! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 30. november 2013 #942 Del Skrevet 30. november 2013 Kjøpte en tweedjakke fra Yves Saint Laurent med houndstooth-mønster i dag fra *hold for hatten* Fretex(!) for 399. Et røverkjøp i mine øyne, selv om den ikke var slimfit rundt livet. Klassisk snitt er ikke optimalt på unge mennesker, men jeg tror jeg skal klare å få det til å funke. Den kostet tross at bare 399. Hahaha! Har funnet både Dior og Hermès på Fretex jeg, tror ikke de som jobber der er helt klar over hva de hiver fra seg. Legg ut bilde da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. november 2013 #943 Del Skrevet 30. november 2013 Denne kjolen er på vei i posten:) http://www.zalando.no/oasis-ballkjole-sort-oa221c02k-909.html 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 1. desember 2013 #944 Del Skrevet 1. desember 2013 http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/kjoler/selected-femme-796/edith-long-dress-796468-122/ Venter i spenning 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 1. desember 2013 #945 Del Skrevet 1. desember 2013 Har funnet både Dior og Hermès på Fretex jeg, tror ikke de som jobber der er helt klar over hva de hiver fra seg. Legg ut bilde da! La ut bilde i outfit-tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 2. desember 2013 #946 Del Skrevet 2. desember 2013 Kjøpte en tweedjakke fra Yves Saint Laurent med houndstooth-mønster i dag fra *hold for hatten* Fretex(!) for 399. Et røverkjøp i mine øyne, selv om den ikke var slimfit rundt livet. Klassisk snitt er ikke optimalt på unge mennesker, men jeg tror jeg skal klare å få det til å funke. Den kostet tross at bare 399. Hahaha! Så gøy! Jeg har funnet en ullkjole fra Valentino og sko fra Chanel, samt en del annet som jeg lot ligge fordi passformen eller størrelsen var feil på meg, eller at jeg ikke var helt sikker på om de var autentiske. Utrolig hva man finner på Fretex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 2. desember 2013 #947 Del Skrevet 2. desember 2013 http://www.zalando.no/mint-berry-kjole-bla-m3221c0dy-503.html?wmc=DIS47_RT_NO_1881756.&opc=2211 Da har jeg kjøpt denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiduderborte Skrevet 2. desember 2013 #948 Del Skrevet 2. desember 2013 Dro for å kjøpe treningstøy. Kom hjem uten treningstøy. Svidd av 1500 kr. (?!!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. desember 2013 #949 Del Skrevet 3. desember 2013 http://www.zalando.no/mint-berry-kjole-bla-m3221c0dy-503.html?wmc=DIS47_RT_NO_1881756.&opc=2211 Da har jeg kjøpt denne Den var kjempefin! Mint&berry har mye fint synes jeg, kjøpte to sommerkjoler fra det merket i vår:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hfthomas Skrevet 3. desember 2013 #950 Del Skrevet 3. desember 2013 Hei. Lenge siden jeg har postet her/kjøpt noe nytt. Bestilte noen nye vintersko. Får håpe leveringstid er bedre enn før (1-2 mnd) http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=1964 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 4. desember 2013 #951 Del Skrevet 4. desember 2013 Kjøpte en fin sløyfe fra franske Lanvin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambis Skrevet 5. desember 2013 #952 Del Skrevet 5. desember 2013 Kjøpte en fin sløyfe fra franske Lanvin. Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 5. desember 2013 #953 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) 30% avslag for VIP kunder er herlig: Silkebluse fra Freda. Perfekt under en tynn, klassisk v-genser i merinoull Og fordi jeg liker litt lekne, uvanlige motiver og farver: Vivienne Westwood - Anglomania m/sjøuhyrer som motiv. Pent blandet med hjerter og annen morsomhet Edit: Og da var det mandag kveld, og DHL har vært her med leveransen... klokken 22 ! Skjørtet er en liten humorisitisk drøm. Gleder meg virkelig til å sprite opp et og annet møte med skumle sjømonstre svømmende rundt Endret 9. desember 2013 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 5. desember 2013 #954 Del Skrevet 5. desember 2013 Venter på denne herlige jakken. Ønsket meg veldig lenge! Kombinert bursdag og julegave til meg selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 6. desember 2013 #955 Del Skrevet 6. desember 2013 Hei. Lenge siden jeg har postet her/kjøpt noe nytt. Bestilte noen nye vintersko. Får håpe leveringstid er bedre enn før (1-2 mnd) http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=1964 De var absolutt nydelige! Jeg har vært på utkikk etter noen slike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. desember 2013 #956 Del Skrevet 9. desember 2013 Vibe leggings / Pieces Ellina Rollneck / Vila Charcoal stretch jeans / Jean Shop Narrow Tonki used black / Cheap Monday Sequin / NLY Rust Knit / 5 inch and up for Nelly Pointed Pump / NLY 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 10. desember 2013 #957 Del Skrevet 10. desember 2013 De Pointed Pump skoene (pumpsene) er totalt elskelige FantasDick!! Så fine!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 10. desember 2013 #958 Del Skrevet 10. desember 2013 De Pointed Pump skoene (pumpsene) er totalt elskelige FantasDick!! Så fine!!!!!!! Takk, håper de ser ok ut i virkeligheten også. --- Bittelitt shopping i dag også. Kjole / Club L Kjole / Club L Kjole / Club L Kjole / Club L Genser / Jeane Blush Pluss to glitter-lakker fra Max Factor (Glam green og Cloudy blue), Craft Basic superundertøy-sett og en turkis glitter-liner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 10. desember 2013 #959 Del Skrevet 10. desember 2013 Kjøpte Shepherd sko til meg og typen. Solide og varme vintersko som er perfekte i snøværet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 10. desember 2013 #960 Del Skrevet 10. desember 2013 Takk, håper de ser ok ut i virkeligheten også. --- Bittelitt shopping i dag også. Kjole / Club L Kjole / Club L Kjole / Club L Kjole / Club L Genser / Jeane Blush Pluss to glitter-lakker fra Max Factor (Glam green og Cloudy blue), Craft Basic superundertøy-sett og en turkis glitter-liner. OMG!!! Alle kjolene...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå