Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har reservert med klikk og hent. Skal hente og betale idag 🙏 Fikk gavekort til jul hos Bjørklund. Så fant jeg dette, 1 igjen her i nærheten. Tenkte litt når jeg så beskrivelsen at, jeg har alltid kava for og finne riktig vei i livet. Så ble jeg syk med psykose og mista meg selv for så gå i oppløsning. Den veien tilbake til meg og jeg'et mitt, har vært og er lang. Er og nysjerrig av meg, utforsker, prøver og feiler både på ting og hva jeg selv vil få utav livet mitt. Det tragiske er at jeg faktisk er blitt 30 år, MEN mista 5 år i sykdom i de siste årene i 20 årene. 

 

Så pent smykke som og gir meg en personlig mening med det 🙏🥰

Screenshot_20230104_224951_com.android.chrome.jpg

  • Liker 3
  • Hjerte 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bacteria skrev (2 timer siden):

Har bestilt meg denne på Other Stories… på jakt etter en blazer til våren 😊

18067204-D910-442A-BE64-F4D6C2551493.jpeg

Kjempe fin! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (5 minutter siden):

Kjempe fin! 

Håper det! Skal hente den etterpå. Får oppdatere. 
Other Stories har fine ting innimellom selv om de generelt retter seg mot en kundegruppe yngre enn meg.

Fint smykke, og fin historie du delte også…💞

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (16 minutter siden):

Håper det! Skal hente den etterpå. Får oppdatere. 
Other Stories har fine ting innimellom selv om de generelt retter seg mot en kundegruppe yngre enn meg.

Fint smykke, og fin historie du delte også…💞

 

Tusen takk 🙏 Vil da ikke si at klærne hadde alt i for en viss alder? Venninna mi på 30 handler der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 0.59):

Trykk på linken

Anonymkode: 97315...cd4

Vil ikke trykke på eksterne lenker

Anonymkode: 81473...9d3

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Falkor_

Jeg liker litt alternative klær av og til, er ikke ofte jeg kjøper nytt - men denne var på salg, og jeg synes den ser litt vintage ut, kan bli ganske kul til våren :)

20230106_192647.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (4 timer siden):

Tusen takk 🙏 Vil da ikke si at klærne hadde alt i for en viss alder? Venninna mi på 30 handler der :)

Jeg er 50…😊

Blazeren var som jeg forventet, flott kvalitet tross rimelig pris. Lagd i Italia.. Har en annen jakke derifra i ull som jeg også er veldig glad i!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe vanvittig spennende, men trengte noen nye bukser i nøytrale farger og så fant jeg et skjørt som jeg også likte. Alt kjøpt på Zalando. 

8838171159f44272985c1ea0e4f3ad1a.jpg?imw

599c88fbb5d545df9f3b6f52aa2229dd.jpg?imw

909c49c58c1842de9d3387d783b0f023.jpg?imw

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker jeansene fra Mos Mosh :) super kvalitet og ekstra detaljer som er helt min stil...og når man får drømmejeansene til halv pris + leopardprint...I`m happy :) 

0070_armedangels-berlin-savage-jeans-women-denim-leopard-print-140600-987_s.png

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (11 timer siden):

Jeg er 50…😊

Blazeren var som jeg forventet, flott kvalitet tross rimelig pris. Lagd i Italia.. Har en annen jakke derifra i ull som jeg også er veldig glad i!

Jeg kjøpte blazer, noen bluser og topper der i fjor (er 45), og skikkelig fornøyd med alt :) fant favoritt-basic t-skjortene mine der også, til en rimelig penge.

Nydelig blazer du kjøpte 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde kjolen jeg kjøpte fra ByTiMo var nydelig, men den var så utringer at utringningen gikk til under BH-en, så selv ei sikkerhetsnål ville ikke ha berget den. Selv om jeg er ganske flatbrystet så føler jeg meg ikke komfortabel med så dyp utringing, så den gikk i retur. Ser ikke så utringet ut på bildene, så mistenker at modellen har dratt kjolen litt bakpå ryggen, evt hun har lengre overkropp enn meg (for den var mye kortere på meg også og jeg er slank, 172cm høy og har lange bein…..langfota-kongle som far min kaller meg😆) Skikkelig kjipt, for den var nydelig og ble levert på døren lillejulaften. Ville vært perfekte julekjolen

image.thumb.jpeg.4eac5a1d8425844fd5397d9cccf3b3e0.jpeg

Men liksågreit, for nå er det salg på ByTiMo sine sider, og jeg kjøpte denne under her; mere anvendelig, nydelig på, og halve prisen :) 

image.thumb.jpeg.9f5a3da0fb33db21ebcdc2d2673fd612.jpeg
image.thumb.jpeg.a245ab234ff89a9354b02c4b51ae65f8.jpeg

Ellers så har jeg kjøpt meg ny pysj i bomull på salg hos Boozt, og en singel i silke og bomull fra Rosmunde (har bare ull-singleter til å bruke under hjemmestrikka kofter og gensere….det blir litt varmt av og til)
image.jpeg.b7465af0ec81e45b289f334da6698a72.jpeg
image.jpeg.d746450b085237654ea19eeccaec6543.jpeg

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Elaine Marley skrev (16 timer siden):

Ikke noe vanvittig spennende, men trengte noen nye bukser i nøytrale farger og så fant jeg et skjørt som jeg også likte. Alt kjøpt på Zalando. 

8838171159f44272985c1ea0e4f3ad1a.jpg?imw

599c88fbb5d545df9f3b6f52aa2229dd.jpg?imw

909c49c58c1842de9d3387d783b0f023.jpg?imw

Veldig fint 🤩

Hvor er den nederste buksa fra (hvilket merke og modell)?

Anonymkode: e1fb5...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig fint 🤩

Hvor er den nederste buksa fra (hvilket merke og modell)?

Anonymkode: e1fb5...80f

Den er fra Only tall, men ser de har samme modell i vanlig størrelse :) Modellen heter onlwauw flared. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (22 timer siden):

Jeg er 50…😊

Blazeren var som jeg forventet, flott kvalitet tross rimelig pris. Lagd i Italia.. Har en annen jakke derifra i ull som jeg også er veldig glad i!

50 er da ingen alder! Og kjempe gøy at du kler deg med fin stil 🙂 Er ikke alle som er på den alderen som er like flink til det 🙈

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/7/2023 at 12:51 AM, Beatbox said:

Jeg elsker jeansene fra Mos Mosh :) super kvalitet og ekstra detaljer som er helt min stil...og når man får drømmejeansene til halv pris + leopardprint...I`m happy :) 

0070_armedangels-berlin-savage-jeans-women-denim-leopard-print-140600-987_s.png

Så kule🤩

Anonymkode: 97315...cd4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...