Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dunjakke, turbukse og ammevennlig sportsbh. Jeg er klar for trilleturer i kaldere vær😅 Alt fra HM 

 

Screenshot_20221128_202317_H&M.jpg

Screenshot_20221128_202346_H&M.jpg

Screenshot_20221128_202412_H&M.jpg

Anonymkode: 45d30...fd0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2022 den 13.11):

Eurosko. Dyre, men lammull inni, også innersålen. 

Anonymkode: 6ab2a...ae2

Er det Panama Jack? Jeg vil gjerne høre erfaringen din når du har gått med dem en stund. Jeg har samme sko, og synes de er nydelige, men har aldri fått så heftig gnagsår av sko i mitt liv 😛 

Anonymkode: 6e377...8a2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Elsker støvlettene😍

Anonymkode: 97315...cd4

Jeg også! Så når de var på 55 % så var det ikke noe tvil..😁 De har dem i høye også! Det er neste mål! ☺️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (På 27.11.2022 den 20.23):

Takk!

 

Uff dere, jeg tror jeg må blokkere denne tråden eller noe, dere er flinke til å finne ting og jeg blåser snart hele 2023 klesbudsjettet på en kveld her 🤪

Anonymkode: c6ed2...a28

  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk!

 

Uff dere, jeg tror jeg må blokkere denne tråden eller noe, dere er flinke til å finne ting og jeg blåser snart hele 2023 klesbudsjettet på en kveld her 🤪

Anonymkode: c6ed2...a28

Skjønner deg 😁 Har egentlig mer enn nok klær, men så finner jeg plutselig ut at det er ett eller annet jeg trenger.... 😂 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukse 1 fra BonPrix. 

Bukse 2 fra Carlings. Så når jeg kom hjem at det er en herrebukse, tenkte ikke over det når jeg prøvde den på 🙈 Men! Den satt fint på og jeg er 178 cm så lengden var helt kanon også😎 hadde aldri gjettet at det var en herrebukse. Så den skal jeg bruke imorgen 🤩

Screenshot_20221206_011042_com.facebook.orca.jpg

Screenshot_20221206_021743_com.android.chrome.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig digg med merinoull og siden Cubus har kosebukser i det så ble det en sånn: 

https://cubus.com/no/p/vid-finstrikket-bukse-i-merinoull-burgunder-bukser-track-pants-dameklar/7337441_F393

og fordi jeg ikke har hatt morgenkåpe på en stund så ble det:

https://cubus.com/no/p/morgenkape-i-fleece-rod-morgenkaper-dameklar/7343948_F340

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (På 29.11.2022 den 9.41):

Denne

 

88c01a6a3120443384dddae376bdb87a.jpg?imw

Jeg kan rapportere at den boblekåpen jeg kjøpte (på bildet) er tatt i bruk og brukt en liten stund nå. Den er overraskende tung, men veldig varm og god. Går med t-skjorte under i -12 grader, og er varm og god.

Veldig fornøyd med det kjøpet. Jeg kjøpte str M, som er min vanlige størrelse, og den passet helt fint. Det merkelige er at det fulgte med en paraply (!?) som passer ned i den spesialsydde avlange lommen man ser på høyre side av kåpen (ned mot låret) på bildet. Tok ut paraplyen og la den vekk, lite sjans for regn i minusgradene som er nå.

Anbefales! Kjøpt på Zalando. Merket har jeg ikke hørt om før, men det er Navahoo. 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Million skrev (9 timer siden):

Jeg kan rapportere at den boblekåpen jeg kjøpte (på bildet) er tatt i bruk og brukt en liten stund nå. Den er overraskende tung, men veldig varm og god. Går med t-skjorte under i -12 grader, og er varm og god.

Veldig fornøyd med det kjøpet. Jeg kjøpte str M, som er min vanlige størrelse, og den passet helt fint. Det merkelige er at det fulgte med en paraply (!?) som passer ned i den spesialsydde avlange lommen man ser på høyre side av kåpen (ned mot låret) på bildet. Tok ut paraplyen og la den vekk, lite sjans for regn i minusgradene som er nå.

Anbefales! Kjøpt på Zalando. Merket har jeg ikke hørt om før, men det er Navahoo. 

Wow, ser ut som en varm og behagelig jakke :)

Anonymkode: 81473...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

image.thumb.png.3cd3d540d82f62ad1bdb6a3976f3582e.png

 

Disse til å gå tur med hunden nå som det er kaldt og snø. Kjøpte i svart så jeg kan ta med når jeg skal til New York i februar og forhåpentligvis bruke i de fleste situasjoner der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0261993609827_619936-244-turkis.jpg

kjøpte dette skjørtet på sparkjøp av alle steder. jeg går som oftest i thights eller joggebukser. så istedet for å kjøpe en haug med varme vinterbukser, kjøpt jeg denne som jeg kan slenge over når jeg skal ut.

ikke veldig sexy men ekstremt praktisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...