Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

To små, korte cardigans med ermer ned til albuen. En grå og en dyp marineblå.

Synes jeg gjorde et skikkelig godt kjøp også... siden førprisen per stykk var £112,50, og jeg betalte £32,50 per stykk.

Den ene blir som blir et smykke over en kortermet kjole i vinter, den andre over langermet slikeskjorte med skråskårede mansjetter.

anabel_pewter_2.jpg

anabel_navy_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpt i går:

la-perla-vestaglie-long-silk-robe-neutra

Den gamle morgenkåpen min kan endelig kasseres!

Jeg ville helst ha en ny i silke eller kasjmir når jeg kasserte den gamle, men slik er ikke helt tilpasset studentøkonomi. I går fant jeg en lang, hvit silkemorgenkåpe nedsatt til 400 kroner på opphørssalg. Silkemorgenkåper koster vanligvis 2000-3000 kroner, så jeg er veldig fornøyd.

Min er ikke helt lik den på bildet, men mer matt og tettvevd. Jeg synes at blank, hvit silke fort kan bli litt tacky, så jeg er veldig fornøyd med det ;)

Endret av Miss-Grey
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte skoletter fra Eurosko fra merket Unisa for et par dager siden. Har aldri sett dem før, men de var utrolig gode å gå i. Hvis noen vet om noen andre utsalgssteder hadde jeg satt pris på å få vite om dem :-)

Jeg elsker Unisa! Har du bilde av skoene? :)

Vet ikke hvor du bor, men Skostua på Gjøvik fører Unisa ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker Unisa! Har du bilde av skoene? :)

Vet ikke hvor du bor, men Skostua på Gjøvik fører Unisa ihvertfall.

Nå har jeg brukt de veldig mye allerede, så de er ikke like pene som nye :fnise: Men jeg syns fortsatt de er supergode, jeg er jo virkelig ikke vant til å gå på hæler i det hele tatt! Jeg bor i nærheten av Oslo, så Gjøvik er kanskje litt langt. Men godt å vite at de finnes flere steder :blomst:

post-62640-0-35607900-1380128194_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt de veldig mye allerede, så de er ikke like pene som nye :fnise: Men jeg syns fortsatt de er supergode, jeg er jo virkelig ikke vant til å gå på hæler i det hele tatt! Jeg bor i nærheten av Oslo, så Gjøvik er kanskje litt langt. Men godt å vite at de finnes flere steder :blomst:

Å, de var lekre!! :) Hvilken Eurosko kjøpte du de i? Mye måtte du betale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet ut den siste jeans-buksa mi så måtte på jakt etter ny. Og når du har 2-3 størrelser mindre over hoftene enn du må ha i låra, så har du meg en skikkelig bukse-utfordrink:P Meeen så kommer man jo over slikt som dette da; Superstretchy og 200kr^^, *fattig student* bukse_zps59451b9e.jpg Også har jeg kjøpt denne... :plystre:stroslashmper_zps95618933.jpgAnonymous poster hash: 21bf0...efe

Hvor er strømpebuksa fra?

Anonymous poster hash: f3ec8...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag kjøpte jeg:

- Dressbukse fra Armani Jeans

- Hvit 3/4 bluse fra Marks & Spencer

- Naturhvit topp fra Pierre Robert

- Nydelig genser med roser fra HM

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, de var lekre!! :) Hvilken Eurosko kjøpte du de i? Mye måtte du betale?

Takk, det syns jeg også :D Kjøpte dem på Eurosko i Stjørdal, faktisk! Tror de kostet 1200? Kanskje de har noen nettsider hvor de lister opp utsalgssteder, det har jeg ikke tenkt på før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, det syns jeg også :D Kjøpte dem på Eurosko i Stjørdal, faktisk! Tror de kostet 1200? Kanskje de har noen nettsider hvor de lister opp utsalgssteder, det har jeg ikke tenkt på før :P

Håper jeg finner dem i Oslo :) Fant ut at for eks. Sanner Skotøymagasin fører Unisa :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens innkjøp, litt trøsteshopping etter en dårlig dag gjør noe med humøret.

http://www.kappahl.no/article/genser_499749

(ikke helt perfekt i stoffet, men det fungerer en sesong omtrent)

Skjer fra bianco og en lue fra Lindex.

Samt litt diverse til neglene, ny farge til shellacken, herding og strips til fjerning. :)

Edit: litt trøbbel med å få paden til å samarbeide, så lenkene forsvinner bare...

Endret av Kicki_90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.mulberry.com/eu/shop/womens-bags/shoulder-bags/small-del-rey-black-grainy-print-with-soft-gold

Denne, men med sølvdetaljer.

Den er utrolig dyr, jeg vet, men har ønsket meg den lenge, og spart til den ei god stund. Og nå er den endelig min! Jeg er i veskehimmelen:D Nesten så jeg lurer på å sette den nedom senga så den er det siste jeg ser før jeg sovner og det første jeg ser når jeg våkner :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.mulberry.com/eu/shop/womens-bags/shoulder-bags/small-del-rey-black-grainy-print-with-soft-gold

Denne, men med sølvdetaljer.

Den er utrolig dyr, jeg vet, men har ønsket meg den lenge, og spart til den ei god stund. Og nå er den endelig min! Jeg er i veskehimmelen:D Nesten så jeg lurer på å sette den nedom senga så den er det siste jeg ser før jeg sovner og det første jeg ser når jeg våkner :fnise:

Så fiiiin! Gratulerer!

Anonymous poster hash: d9309...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiin! Gratulerer!

Anonymous poster hash: d9309...b21

Den er superfin!! Har vært forelska i den ei stund nå, og jeg liker at det ikke er ei av de mest populære veskene fra Mullberry (som f.eks Bayswater).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag kjøpte jeg:

- Dressbukse fra Armani Jeans

- Hvit 3/4 bluse fra Marks & Spencer

- Naturhvit topp fra Pierre Robert

- Nydelig genser med roser fra HM

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...