Gjest Lille-pus Skrevet 24. september 2013 #741 Del Skrevet 24. september 2013 To små, korte cardigans med ermer ned til albuen. En grå og en dyp marineblå. Synes jeg gjorde et skikkelig godt kjøp også... siden førprisen per stykk var £112,50, og jeg betalte £32,50 per stykk. Den ene blir som blir et smykke over en kortermet kjole i vinter, den andre over langermet slikeskjorte med skråskårede mansjetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 25. september 2013 #742 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Kjøpt i går: Den gamle morgenkåpen min kan endelig kasseres! Jeg ville helst ha en ny i silke eller kasjmir når jeg kasserte den gamle, men slik er ikke helt tilpasset studentøkonomi. I går fant jeg en lang, hvit silkemorgenkåpe nedsatt til 400 kroner på opphørssalg. Silkemorgenkåper koster vanligvis 2000-3000 kroner, så jeg er veldig fornøyd. Min er ikke helt lik den på bildet, men mer matt og tettvevd. Jeg synes at blank, hvit silke fort kan bli litt tacky, så jeg er veldig fornøyd med det Endret 25. september 2013 av Miss-Grey 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 25. september 2013 #743 Del Skrevet 25. september 2013 Har kjøpt min første ordentlige veske og jeg er helt i ekstase <3 Marc by Marc Jacobs Bentley tote 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 25. september 2013 #744 Del Skrevet 25. september 2013 Har kjøpt min første ordentlige veske og jeg er helt i ekstase <3 Marc by Marc Jacobs Bentley tote Får vi se? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 25. september 2013 #745 Del Skrevet 25. september 2013 Får vi se? Selvsagt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 25. september 2013 #746 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg kjøpte skoletter fra Eurosko fra merket Unisa for et par dager siden. Har aldri sett dem før, men de var utrolig gode å gå i. Hvis noen vet om noen andre utsalgssteder hadde jeg satt pris på å få vite om dem :-) Jeg elsker Unisa! Har du bilde av skoene? Vet ikke hvor du bor, men Skostua på Gjøvik fører Unisa ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 25. september 2013 #747 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg elsker Unisa! Har du bilde av skoene? Vet ikke hvor du bor, men Skostua på Gjøvik fører Unisa ihvertfall. Nå har jeg brukt de veldig mye allerede, så de er ikke like pene som nye Men jeg syns fortsatt de er supergode, jeg er jo virkelig ikke vant til å gå på hæler i det hele tatt! Jeg bor i nærheten av Oslo, så Gjøvik er kanskje litt langt. Men godt å vite at de finnes flere steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 25. september 2013 #748 Del Skrevet 25. september 2013 Selvsagt 2013-09-25 16.16.11.jpg Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #749 Del Skrevet 25. september 2013 Levis demi curve Anonymous poster hash: b23df...767 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 25. september 2013 #750 Del Skrevet 25. september 2013 Nå har jeg brukt de veldig mye allerede, så de er ikke like pene som nye Men jeg syns fortsatt de er supergode, jeg er jo virkelig ikke vant til å gå på hæler i det hele tatt! Jeg bor i nærheten av Oslo, så Gjøvik er kanskje litt langt. Men godt å vite at de finnes flere steder Å, de var lekre!! Hvilken Eurosko kjøpte du de i? Mye måtte du betale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #751 Del Skrevet 25. september 2013 Slet ut den siste jeans-buksa mi så måtte på jakt etter ny. Og når du har 2-3 størrelser mindre over hoftene enn du må ha i låra, så har du meg en skikkelig bukse-utfordrink:P Meeen så kommer man jo over slikt som dette da; Superstretchy og 200kr^^, *fattig student* Også har jeg kjøpt denne... Anonymous poster hash: 21bf0...efe Hvor er strømpebuksa fra? Anonymous poster hash: f3ec8...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 25. september 2013 #752 Del Skrevet 25. september 2013 På lørdag kjøpte jeg: - Dressbukse fra Armani Jeans - Hvit 3/4 bluse fra Marks & Spencer - Naturhvit topp fra Pierre Robert - Nydelig genser med roser fra HM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 25. september 2013 #753 Del Skrevet 25. september 2013 Å, de var lekre!! Hvilken Eurosko kjøpte du de i? Mye måtte du betale? Takk, det syns jeg også :D Kjøpte dem på Eurosko i Stjørdal, faktisk! Tror de kostet 1200? Kanskje de har noen nettsider hvor de lister opp utsalgssteder, det har jeg ikke tenkt på før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 25. september 2013 #754 Del Skrevet 25. september 2013 Takk, det syns jeg også :D Kjøpte dem på Eurosko i Stjørdal, faktisk! Tror de kostet 1200? Kanskje de har noen nettsider hvor de lister opp utsalgssteder, det har jeg ikke tenkt på før Håper jeg finner dem i Oslo Fant ut at for eks. Sanner Skotøymagasin fører Unisa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 27. september 2013 #755 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Gårsdagens innkjøp, litt trøsteshopping etter en dårlig dag gjør noe med humøret. http://www.kappahl.no/article/genser_499749 (ikke helt perfekt i stoffet, men det fungerer en sesong omtrent) Skjer fra bianco og en lue fra Lindex. Samt litt diverse til neglene, ny farge til shellacken, herding og strips til fjerning. Edit: litt trøbbel med å få paden til å samarbeide, så lenkene forsvinner bare... Endret 27. september 2013 av Kicki_90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 27. september 2013 #756 Del Skrevet 27. september 2013 Carite Protect padded vest Er en uke siden jeg kjøpte den, men jeg testet den i dag, så da kom jeg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. september 2013 #757 Del Skrevet 27. september 2013 http://www.mulberry.com/eu/shop/womens-bags/shoulder-bags/small-del-rey-black-grainy-print-with-soft-gold Denne, men med sølvdetaljer. Den er utrolig dyr, jeg vet, men har ønsket meg den lenge, og spart til den ei god stund. Og nå er den endelig min! Jeg er i veskehimmelen:D Nesten så jeg lurer på å sette den nedom senga så den er det siste jeg ser før jeg sovner og det første jeg ser når jeg våkner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #758 Del Skrevet 27. september 2013 http://www.mulberry.com/eu/shop/womens-bags/shoulder-bags/small-del-rey-black-grainy-print-with-soft-gold Denne, men med sølvdetaljer. Den er utrolig dyr, jeg vet, men har ønsket meg den lenge, og spart til den ei god stund. Og nå er den endelig min! Jeg er i veskehimmelen:D Nesten så jeg lurer på å sette den nedom senga så den er det siste jeg ser før jeg sovner og det første jeg ser når jeg våkner Så fiiiin! Gratulerer! Anonymous poster hash: d9309...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. september 2013 #759 Del Skrevet 27. september 2013 Så fiiiin! Gratulerer! Anonymous poster hash: d9309...b21 Den er superfin!! Har vært forelska i den ei stund nå, og jeg liker at det ikke er ei av de mest populære veskene fra Mullberry (som f.eks Bayswater). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 27. september 2013 #760 Del Skrevet 27. september 2013 På lørdag kjøpte jeg: - Dressbukse fra Armani Jeans - Hvit 3/4 bluse fra Marks & Spencer - Naturhvit topp fra Pierre Robert - Nydelig genser med roser fra HM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå